Himot ja ällötykset

Mulla alko viimeviikolla ihan yhtäkkiä sellainen, että kaikki ällöttää. Joku ruoka mitä himoitsin ja tein tiistaina ni ällötti jo keskiviikkona niin paljon et ei voinu jääkaappia avata. Ruokahalu ihan tiessään 😭 ainoo lämminruoka mitä voin just nyt kuvitella syöväni ni on puuro. Pitää tänään käydä kaupassa ja tehdä sotasuunnitelma et saa syötyä edes jotain
Yhessä kohtaa itsellä oli sama että ei tehny mieli kyllä yhtään mitään..
 
Jep ei oo munkaan tänäänkään tehny mieli syödä oikeastaan mitään. Aamupalaksi muroja ja lounaaksi saarioisen lihaperunasoselaatikkoa söin päivällä vähän yli puolet rasiasta, sit oonkin syönyt sipsejä, hedelmiä ja äsken uuniomenajogurttia myslillä. Jotenkin on kans kauheen vaikea muistaa mitä oon syönyt, kun tuntuu ettei olis syönyt mitään.
 
Aurajuuston lisäksi mulla on alkanu himottaa kaikkea suolasta (kuten tuo aurajuustokin) esim. leipää, sipsiä, lihiksiä ym 😂
 
Tänään lähdin kauppaan,kun halutti niin pirusti juustosämpylöitä! Ikinä ennen en oo ostanu,mutta joskus tyyliin ravintolassa syönyt ja nyt se paahtunut juusto siinä pinnalla palasi mieleen eikä lähtenyt enää pois :D laitoin raskauden piikkiin
 
Mulla ei oo ollu mitään himoja satunnaisia salmiakkikarkkeja pois lukien. Mua lähinnä ällöttää kaikki? Kaikki tuttu ja hyvä maistuu ihan kamalalta. Kokkikartanon riisipuuro oli ihan lemppari ja nyt se maistuu lihaliemeltä? Oon lähinnä elänyt leivällä (ilman päällisiä) ja satunnaisilla suklaapatukoilla. Mitä aikasemmin herään sitä kamalampi olo enkä pysty syömään loppuun mikä on mulle epänormaalia. Vaan kaikki epäterveellinen on maistunu normaalilta :tears:
 
Mulla alko viimeviikolla ihan yhtäkkiä sellainen, että kaikki ällöttää. Joku ruoka mitä himoitsin ja tein tiistaina ni ällötti jo keskiviikkona niin paljon et ei voinu jääkaappia avata. Ruokahalu ihan tiessään 😭 ainoo lämminruoka mitä voin just nyt kuvitella syöväni ni on puuro. Pitää tänään käydä kaupassa ja tehdä sotasuunnitelma et saa syötyä edes jotain
Tää sama ongelma on nyt mulla.. Edes fazerin sininen ei maistu ja se on jo huolestuttavaa.
 
Suklaapuuro oli alussa. Nyt paahtoleipä. Lisäksi ihan kummallisia asioita kuten spagettia ja jauhelihakastiketta.

Ällötyksiä on kaikki mitä joutuu jääkaapista ottamaan pois. En ymmärrä miten meidän jääkaappi voi haista aivan kuolemalle ja oksennus tulee samantien. Miehen mukaan siellä ei mikään haise ja jääkaappi just pesty. Mut silti aivan järkyttävä
 
Mä taistelen vastaan etten tilaa namituvan raskauspakkautta...
 
Mä join cokista kun teki mieli. Mut maistuu jotenkin tosi erilaiselle. Jotenkin muoville. Outoa . Siis ihan miehen mukaan normaalilta maistuu mut muuttuu mun suussa jotenkin...
 
Himotus: vadelmakefir! Outoa, että suklaata ei oikein tee mieli tai makeaa oikein muutenkaan
 
Mulla ei toistaiseksi ole mitään himoja, eikä kyllä ällötyksiäkään. Sen olen tosin huomannut, että herkkuja ei tee juurikaan mieli, eikä nälkä tunnu enää yhtä usein kuin ennen :Eyes:
 
Mulla ei toistaiseksi ole mitään himoja, eikä kyllä ällötyksiäkään. Sen olen tosin huomannut, että herkkuja ei tee juurikaan mieli, eikä nälkä tunnu enää yhtä usein kuin ennen :Eyes:
Täällä ollaan ostettu kasa salta katteneita ja ei vaan tee mieli, samoin jäätelöä ois kans mut ei vaan haluta. Suolanen herkku menis paljon paremmin vaikka yleensä oon ihan makeen perään:Smirking Face:
 
Täällä ollaan ostettu kasa salta katteneita ja ei vaan tee mieli, samoin jäätelöä ois kans mut ei vaan haluta. Suolanen herkku menis paljon paremmin vaikka yleensä oon ihan makeen perään:Smirking Face:
Täällä kyllä kans eilen maistui sipsit! 🤣

Muutenkin siis sellanen vaihe menossa, et kaikkia ruokia voi syödä 1-2 kertaa ja sitten se sama ruoka jo ällöttääkin. Vaikkei mulla ole edes ollut pahoinvointia!
 
Mää voisin vetää mäkkärin mansikkapirtelö 24/7. Tosin se on kyl ollu mun heikkous joka raskaudessa.😂
 
Mulla on hirvee himo klementtiineihin,mutta edelliset 7 kertaa kun oon sellainen syöny niin aina seurannut oksennus. Sama tullut tuoremehusta.. Mulla oksentelu yleensä n 1-2h ruuasta ja osa ehtii jopa imeytyä,mikä on kyl ihan miellyttävää että ei ihan ravinnotta tarvii mennä. Mutta vähän rajoittaa tätä himon toteutusta... eilen taas otin klementiinit testiin parin viikon tauon jälkeen kun olo astetta helpompi, ja lopputulos aiemman kaltainen :side_tear:
 
Pahoinvointi tuonut kyllä ällötystä moneen asiaan. Lihaa en ole juurikaan pystynyt syömään ja vesi ällöttää myös 😅
 
Takaisin
Top