Himot ja ällötykset

Ruisleipä ja hedelmät himottaa ja ihan yllärinä suklaata ei tee yhtään mieli. Lakritsia ja salmiakkia on ikävä 😥
 
Ei nyt varsinaisesti etonut, mutta hyi hitto kuitenkin: otin siis iltapalaksi ruisleivän lisäksi suklaamuroja, mitä oon ennen raskautta ihan mielelläni syönyt. Nyt ei maistunut ja jäi syömättä kaikki paitsi ensimmäinen lusikallinen... 🙄 Join mä sen maidon ainakin, vaikkei sekään kyllä kovin herkullista ollut kun oli suklaamuromehuja sen seassa.
 
Ei varsinaisesti ällötyksiä oo vielä tullu esiin. Tai ehkä se, että ennen oon ollu kyllä hirvee sokerihiiri, nyt alkaa etomaan joskus jopa ajatuskin. Esim. puolison synttärit oli hetki sitten ja tehtiin kakku, söin sitä vaan pienen palan enkä sen jälkeen pysyty enää koskemaan. Ei todellakaan oo yhtään mua :rolling:

Eniten tekee mieli just jotain raikasta, suosikki on tällä hetkellä Arlan luonto+ jogurtit, varsinkin päärynä ja vadelma :smiling face with heart-eyes:

Hassua kyllä tällasena kahvihiirenä, että juon aamulla vaan yhen kupin ja sitten en päivällä muuta. Toki ajoittain mieli tekee, mutta ei sitten teekään enää hetken päästä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ja nyt pari päivää on ollu ihan hirvee himo sellaseen ruokaan, mihin tulee makaronia, jauhelihaa, pekonia, ketsuppia ja mausteita ja kaikki vaan sekasin :rolling: En tiiä, en oo syöny sitä varmaan 10 vuoteen, mutta yhtäkkiä alko tekemään mieli. Pitää varmaan viikonloppuna tehä
 
Mulla vaan tää makeanhimo jatkuu. Ei päivää ilman suklaata. 😁 Suolaiset jutut ei edelleenkään uppoa. Aiemmin oon syönyt leivän päällä päivittäin juustoa, välillä ihan övereitäkin annoksia. Äsken kokeilin ja piti sylkeä pois, kun maistui aivan liian suolaiselta (ja meillä on vielä vähäsuolainen juusto).

Paahtoleipä on muuten uusi himotus! Sitä menee monta siivua päivässä.
 
Makeanhimo ei ole edelleenkään iskenyt. Vain kaikki suolaiset (kuten sipsit), mutta sitäkään ei voi laittaa raskauden syyksi, kun oli jo aiemminkin :D
 
Nyt aamulla yökköilin erittäin aggressiivisesti jääkaapin avatessani. En varsinaisesti kerennyt edes haistamaan mitään, mutta ajatus siitä hajusta ja sen jääkaapin näkemisestä yökötti. Samoin kissalle märkäruoan antaminen, hyvä ettei tulleet viinirypäleet ja klementiinit ylös. Saas nähdä, miten tänään pärjään lihatehtaalla.
 
Nyt aamulla yökköilin erittäin aggressiivisesti jääkaapin avatessani. En varsinaisesti kerennyt edes haistamaan mitään, mutta ajatus siitä hajusta ja sen jääkaapin näkemisestä yökötti. Samoin kissalle märkäruoan antaminen, hyvä ettei tulleet viinirypäleet ja klementiinit ylös. Saas nähdä, miten tänään pärjään lihatehtaalla.
Voi ei.. Tsemppiä työpäivään!
 
Mullakin ensinnäkin jatkuvasti nälkä, etenkin iltaa kohden. Oon syönyt viikossa yli kilon satsumia ja tekee sikana mieli jotain hiilarimättöä, just jotain makaronimössöjuttuja. Huomaan et TikTok ehdottaa mulle kokoajan ruokavideoita, tullut vissiin pydähdyttyä niiden kohdalle 😂😂
 
Hedelmät on pop, varsinkin omput ja mandariinit 🙌🏽 vielä ei ällötyksiä oo tiettyjä sattunut kohille, mut kaikki rasvanen ajatuksenakin aiheuttaa semmosen äklötysaallon
 
Ite kans tykänny klementiineistä nyt, makeita herkkuja ei oo tehny mieli mikä on ihan tavatonta mulle 😂 Salmiakkia/lakua tekis tavallaan mieli ku on vähän heikottava olo ja verenpaine varmaa alhaalla 😅
 
Mä oon aika runsaasti himoinnut pikanuudeleita. Kyllä muuten maistuis sellaset oikein tuliset samyang ramen nuudelit 😍 Rakastan niitä muutenkin, mutta ai että ne tekis gutaa... Nyt täytyy tyytyä euroshopperin nuudeleihin (iskin silmäni niihin kaupassa ja siitä on ikuisuus, kun oon näitä viimeks syönyt, mut ai juku ku on nyt hyviä) 😁
 
Kaikki raikas ja yksinkertainen. Maustamaton jogurtti oli eka selvä himotus. Iltaruuaksi söin tänään nuudeleita (maustamattomia) ja vihreitä papuja, päivällä söin hapankorppuja j hedelmiä. Vaikeaa kun pitää syödä jotain vähän väliä pahoinvointia vastaan, mutta oikein mitään ei tee mieli…
 
Ruokakaupassa tuli niin hillitön himo tuorepuristettuun appelsiinimehuun, että sitä oli pakko saada ja juoda heti, kun päästiin kaupasta ulos!
 
Vähän yleisesti ruokahaluttomuutta. Aamupäivän kurkussa vähän sellainen palantunne, ei varsinaisesti pahoinvointia kuitenkaan. Just söin ihanan raikkaan lantun. 😄 Omenakin mielestäni maistuu erityisen hyvältä.
 
Takaisin
Top