Haluaisin syödä kokoajan! (Täytyy kyllä rajoittaa)
Rasvainen ja suolainen ruoka pyörii mielessä, mutta mitään tiettyä erityistä ei ole vielä noussut
Sama täällä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haluaisin syödä kokoajan! (Täytyy kyllä rajoittaa)
Rasvainen ja suolainen ruoka pyörii mielessä, mutta mitään tiettyä erityistä ei ole vielä noussut
Mun tekee ihan törkeästi mieli salmiakkia! Tulee pitkät 9kk... Viimeksi mulla oli ihan oma lista synnärille mukaan tulevista karkeista ja suklaista kun radin kanssa oli kaikki kielletty tekis mieli aloittaa jo se listan teko taas
Mä just aloin selvitellä niitä glykyrritsiinivapaita salmiakkeja, mitä voi syödä raskaanakin. Jotenlin tää meni multa viimeksi ohi, niin nyt haluan ottaa
ilon irti Muuten tekee mieli vaan ruokaa ja suolaisia herkkuja. Mutta salmiakki kelpaisi. Viimeksi vetelin askin Salta Katteneja synnytyssalissa (ei pystynyt odottamaan yhtään pidempään) , kun pikkuinen oli ekaa kertaa rinnalla
Ai jotain sallittuja salmiakkeja on olemassa!!! Vau! Mä rakastan salmiakkia, kerro sitten kun oot selvittänyt mitä nää sallitut on!
Karkit, raikkaat hedelmät ja marjat ja vaalea leipä kelpaa nyt. Rasvainen ruoka ja liha ei niinkään eikä myöskään suolaiset herkut.
Mä just aloin selvitellä niitä glykyrritsiinivapaita salmiakkeja, mitä voi syödä raskaanakin. Jotenlin tää meni multa viimeksi ohi, niin nyt haluan ottaa
ilon irti Muuten tekee mieli vaan ruokaa ja suolaisia herkkuja. Mutta salmiakki kelpaisi. Viimeksi vetelin askin Salta Katteneja synnytyssalissa (ei pystynyt odottamaan yhtään pidempään) , kun pikkuinen oli ekaa kertaa rinnalla
Suolainen ja tulinen ruoka.
Miten se muuten meni, että oliko raskaushimoilla jotain mahdollista ennettä vauvan sukupuolesta?