Himot ja ällötykset

Mun tekee ihan hirveästi mieli kaikkia hedelmiä, mangot, banaanit ja appelsiinit oon kahminu kaupasta.
 
Hirvee himo kaikkeen suolaseen. Tällä hetkellä tekee mieli munakasta! Makean syönti ällöttää edelleen. Tein just omenapiirakan ja heti alkoi etomaan kun sitä söi.:Grinning Face:
 
En tiiä onko nää raskausmielitekoja vai annanko vaan itselleni tavallista helpommin periksi ihan tavallisten mielitekojen suhteen, mutta oon ostanut jo kaksi purkkia sellaista sameaa omenamehua ja Viilis-viilejä. :D Normaalisti en osta mehuja enkä sokeroituja viilejäkään.

Sitten taas inhotti eilen miehen tekemä savulohipasta, mikä on tosi outoa koska tykkään sekä lohesta että pastasta.
 
Mun tekee ihan jäääätävän paljon mieli tulista ruokaa! Muutenkin nälkä on koko ajan ja lisäksi himoitsen kaikkea epäterveellistä. Täysin sama oli esikoisestakin!
 
Mun tekee ihan törkeästi mieli salmiakkia! Tulee pitkät 9kk... Viimeksi mulla oli ihan oma lista synnärille mukaan tulevista karkeista ja suklaista kun radin kanssa oli kaikki kielletty :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: tekis mieli aloittaa jo se listan teko taas :Face With Tears Of Joy:
 
Mun tekee ihan törkeästi mieli salmiakkia! Tulee pitkät 9kk... Viimeksi mulla oli ihan oma lista synnärille mukaan tulevista karkeista ja suklaista kun radin kanssa oli kaikki kielletty :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: tekis mieli aloittaa jo se listan teko taas :Face With Tears Of Joy:

Mä just aloin selvitellä niitä glykyrritsiinivapaita salmiakkeja, mitä voi syödä raskaanakin. Jotenlin tää meni multa viimeksi ohi, niin nyt haluan ottaa
ilon irti :rolling: Muuten tekee mieli vaan ruokaa ja suolaisia herkkuja. Mutta salmiakki kelpaisi. Viimeksi vetelin askin Salta Katteneja synnytyssalissa (ei pystynyt odottamaan yhtään pidempään:No Evil Monkey:) , kun pikkuinen oli ekaa kertaa rinnalla:loudlycrying::Two-hearts:
 
Karkit, raikkaat hedelmät ja marjat ja vaalea leipä kelpaa nyt. Rasvainen ruoka ja liha ei niinkään eikä myöskään suolaiset herkut.
 
Mä just aloin selvitellä niitä glykyrritsiinivapaita salmiakkeja, mitä voi syödä raskaanakin. Jotenlin tää meni multa viimeksi ohi, niin nyt haluan ottaa
ilon irti :rolling: Muuten tekee mieli vaan ruokaa ja suolaisia herkkuja. Mutta salmiakki kelpaisi. Viimeksi vetelin askin Salta Katteneja synnytyssalissa (ei pystynyt odottamaan yhtään pidempään:No Evil Monkey:) , kun pikkuinen oli ekaa kertaa rinnalla:loudlycrying::Two-hearts:

Ai jotain sallittuja salmiakkeja on olemassa!!! Vau! Mä rakastan salmiakkia, kerro sitten kun oot selvittänyt mitä nää sallitut on!
 
Ai jotain sallittuja salmiakkeja on olemassa!!! Vau! Mä rakastan salmiakkia, kerro sitten kun oot selvittänyt mitä nää sallitut on!

Joo, tää oli mullekin uusi tieto. Namituvalla on verkkokauppa, jossa myydään mm. tällaisia salmiakkeja. Ja Cloettalta sain tänään vastauksen, että TV Mix Mini Suolainen on myös glykyrritsiinitön. Salmiakkihan ei sinällään olisi kiellettyä, mutta tosiaan suurimassa osassa on mukana lakritsiuutetta (joka siis sisältää tota kiellettyä glykyrritsiiniä) ja sen takia ei ole ok.

Selvitän vielä Fazerin tilanteen. Netistä löysin kyllä keskusteluja, että Salta Katten pussi olisi ok, mutta varmistan vielä heidän kuluttajapalvelusta :smiling-eyes:
 
Karkit, raikkaat hedelmät ja marjat ja vaalea leipä kelpaa nyt. Rasvainen ruoka ja liha ei niinkään eikä myöskään suolaiset herkut.

Hauska, kun mulla on just ihan päin vastoin :Grimacing Face: No okei klementiinit maistuu aina, mutta noin yleisellä tasolla.
 
Tekee mieli vain hedelmiä, salaatteja ja vichya. Kaikkea raikasta! Ei yhtään tee mieli mitään paistettua tai lämmintä ruokaa
 
Mä just aloin selvitellä niitä glykyrritsiinivapaita salmiakkeja, mitä voi syödä raskaanakin. Jotenlin tää meni multa viimeksi ohi, niin nyt haluan ottaa
ilon irti :rolling: Muuten tekee mieli vaan ruokaa ja suolaisia herkkuja. Mutta salmiakki kelpaisi. Viimeksi vetelin askin Salta Katteneja synnytyssalissa (ei pystynyt odottamaan yhtään pidempään:No Evil Monkey:) , kun pikkuinen oli ekaa kertaa rinnalla:loudlycrying::Two-hearts:

Ihanaa, että muistutit näistä "sallituista" salmiakeista! Pakko mennä ostamaan :Face Savouring Delicious Food:
 
Eilen himotti kaikki missä on tomaattia.. Oon töissä pizzeriassa ja tuijotin kuola poskella tomaattikastikekulhoa ja teki mieli ammentaa kauhalla kastiketta suuhun. :tears: Nyt kaikki tomaattinen närästyttää jo pelkkänä ajatuksenakin. Tänään himoitsin suklaavanukkaita ja kaikkea mikä sisältää suklaata.
 
Suolainen ja tulinen ruoka.
Miten se muuten meni, että oliko raskaushimoilla jotain mahdollista ennettä vauvan sukupuolesta?
 
Suolainen ja tulinen ruoka.
Miten se muuten meni, että oliko raskaushimoilla jotain mahdollista ennettä vauvan sukupuolesta?

Ainakin jossain oli, että himo suolaiseen voisi viitata poikaan. Mutta täällä taisi olla jo keskustelua, missä aika moni kumosi tämän väitteen :rolling:

En tytöstä muista tällaista jatkuvaa nälkää tai himoa suolaiseen ruokaa. Toisaalta mulla ei kyllä tainnut ollut juuri mitään himoja tai ällötyksiä silloin.
 
Juon normaalisti 5-6 kuppia kahvi päivässä. Rakastan kahvi. Aikaisemmissa raskauksissa olen juonut max. 2 kuppia/päivä ja harmitellut, kun en uskalla juoda enempää. Tässä raskaudessa kahvin tuoksu oksettaa ja töissä käyn vain näön vuoksi hakemassa kahvia työpöydän viereen jäähtymään, että kukaan ei epäile mitään
 
Kaksi viikkoa sitten himoitsin hulluna pullaa ja muuta makeaa.. ja sitä ennen raikkaita hedelmiä yms. Tällä hetkellä pahoinvointi on sitä luokkaa, että eilen ainoa himo oli suolakurkut:rolling: Vaihtelevaa...
 
Takaisin
Top