Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä tykkään muutenkin tulisesta ja mausteisesta. Ja nyt raskausaikana ainoa ruoka mitä olen himoinnut on ollut kinkki, thaikku, intialaiset ja vietnamilaiset ruoat. Viime raskaudessa himoitsin kiellettyä sushia, mutta tässä raskaudessa pelkkä ajatus sushista kuvottaa.Kaikki tulinen ja mausteinen on hyvää. Makeeta ei tee kauheesti mieli satunnaisesti tulee hetken himo mut menee äkkiä ohi.
Mutta on se tosiaan vaikea muistaa aina, että ei saisi syödä tuota eikä tätä. Kun onhan se lista ihan mahdottoman pitkä. Varsinkin, kun syö jossain muualla, niin itse ainakaan en edes muista pitää sitä haastattelua siitä, että onko juusto nyt varmasti sopivaa ja mitä tuorejuustoa on käytetty. Hankalaa on myös se, että pihvi pitää syödä kypsänä, kun onhan se kuiva kengänpohja, kun on tottunut syömään medium tai medium- pihvin. Maksalaatikkoa ja maksaruokia tekisi mieli, tietää siitä myös sen, että veriarvot laskee jatkuvasta rautalisästä huolimatta. Sitten ennen raskautta en koskaan kiinnittänyt huomiota siihen, miten monessa paikassa on lakritsia tai salmiakkia jossain muodossa ( jauheena, kastikkeena, paloina jne.)
Jep. Kerran tilasin ravintolassa pihvin kypsänä, mutta eihän se edes ollut ihan läpikypsä, kyllä ärsytti, vaikka maistui toki paremmin. Oltiin matkalla pari viikkoa ja onnessani söin papaijaa varmaan joka aamupalalla, sitten kotiin tullessa vasta tuli mieleen googlata että onhan se ok, no ei, ei tietenkään saa syödä kolajuomiakaan ei tietty pitäisi liikaa juoda mutta reissussa päätin että jos mies voi juoda kaljaa niin minä saan parit kolat päivässä juoda jostain olinkin lukevinani että perus cocacolassa ei se kofeiinin määrä ole ihan älytön.. maksa on mulle varmaan ainut helppo luopuminen, inkivääripastillejakin on viime aikoina tullut ikävä
Vähän sama juttu täällä, nyt iski järjetön nakki-lihis-himo, eikä voi kuvitellakaan syövänsä mitään muuta. Iltaan mennessä todennäkösesti etoo ajatuskin lihiksestä.. tosi vaihtelevaa siis.Mulla menossa vaihe kun nään jotain ruokia usein mainostettavan niin iskee himo. Nyt menossa hampurilaiseen himo. Täytyy huomenna tehdä.
Vähän sama juttu täällä, nyt iski järjetön nakki-lihis-himo, eikä voi kuvitellakaan syövänsä mitään muuta. Iltaan mennessä todennäkösesti etoo ajatuskin lihiksestä.. tosi vaihtelevaa siis.