Himot ja ällötykset

Salmiakkia ja sipsejä rakastavana ihmisenä viime päivinä on tehnyt kokoajan mieli makeaa. Jätskiä ja suklaata! Toki voi myös olla että joulu jäi päälle :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes::Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
 
Mitään ei oikein tee mieli, kaikki ruoka ällöttää.
Jotain on pakko koittaa syödä aina tunnin kahden välein. Tällä hetkellä laimennettu omenamehu ja vihannekset etenkin kurkku uppoo.

Mitään makeaa esim suklaata tai hedelmiä ei tee mieli, mikä on minulle erittäin epänormaalia.
 
Appelsiinimehu tai sokeriton Jaffa :smiling face with heart-eyes: ja sipsit. Ei ehkä parhaita painon kannalta, mut niitä tekee mieli ja pystyy syyä.
Jauheliha :Thumbs Down Sign:
 
Täälläkin ollaan nyt siinä pisteessä että on vaikea löytää mitään mitä pystyis syömään. Kaikki ällöttää ja jotain mitä pystyy syömään yhtenä päivänä niin se ei seuraavan päivänä maistukkaan. Pakko kuitenkin väkisin yrittää vähän väliä syödä, on kyllä kauheeta pakkopullaa.
 
Makea ehkä eniten ällöttävä. Ei kuitenkaan ole mitään hirmuisia himoja tullut. Viimeeksi himoitsin jäävuorisalaattia joten se vois tulla vaikka uudestaan!
 
Nyt on alkanut kahvi ällöttämään, esikoisesta ei taas missään välissä alkanut ällöttään. Ja kurkkua voisin syödä paljon, vaikka koko kurkun kerralla. :tears:
 
Miun teki eilen mieli kananugetteja. Ei muutaku töiden jälkeen kaupan kautta kotiin ja nugetit airfryeriin.
 
Mulla ei meinaa tehdä mitään mieli..Syöminen ollut pakkopullaa, mutta nyt pari päivää sitten alkoi tekemään mieli Realin ruisleipää ja silläpä tässä nyt on elellyt. Ihanaa kun joku uppoaa ilman pakottamista:folded:
 
Mulla on ollut viime aikoina kauhea himo ruisleipään ja appelsiinimehuun. :tears: Suklaata normaalisti rakastan ylikaiken, mutta nyt pelkkä ajatuskin siitä saa melkein oksentamaan.
 
Tämän illan pelastus:
Vehnäpaahtoleipä! Ihan pelkästään tai sitten kinkulla ja juustolla.
 
Jostain syystä on välillä tehnyt mieli Coca-Colaa vaikka normaalisti en tykkää mistään limsasta. Muuten ei ole ollut kummempia mielitekoja eikä ällötyksiä.
 
Maustamaton viili on ollut ihan ykkösjuttu nyt pari viikkoa. En ole voinut ennen sietää sitä, mutta jostain sain sen päähäni että sitä tekee mieli ja sitä on nyt mennyt!
 
Pirkka appelsiinit. Raikkaita ja mehukkaita, onneksi on sattunut vain hyviä yksilöitä kohdalle.
 
Himottais pullat ja munkit, mutta niitä ei nyt viitsi vapaasti vedellä :Smiling Face With Open Mouth. Karkit, sipsit ym. ei sitten taas nappaa yhtään.
 
Tekis mieli borshkeittoa, mut kamalan työläs :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Kaikki sitrukset nam, erityisesti klementiinit, appelsiinit, veriappelsiinit, pomelot. Tuorepuristetut kylmät mehut, aah... Tiedän että jossain vaiheessa alan taas himoita maksalaatikkoa, maksapihvejä, paistettua maksaa jne. Onneksi maksamakkaraa saa vähin syödä.

Kahvia, suklaata, karkkia ja roskaruokaa ei tee yhtään mieli.
 
Mun on pakko saada leivän päälle kurkkua ja tomaattia. Plus sipsit kiljuu mun nimee, mut vedin niit ihan liikaa uuten vuoten ja jouluna, ni koitan olla lakossa. Plus kuorein porkkanoita ja maistoin yhden siivun, ni olin aivan varma, et ne on kuorrutettu sokerilla!! Oli siis niin hyviä, et olisin syöny kaikki heti!!
 
Täällä edelleen himottaa sipsit ja hedelmäkarkit.. tomaatti, kurkku ja Paprika menee kans. Vaikka painoa on mut aattelen et syön nyt sitä mitä pystyy, kuhan olot helpottaa ni sitten ottaa ryhtiliike.
Mutta muuten melkein saa tosissaan miettiä et mitä söis. Pahoinvointi/etominen ei ees kovin pahaa nyt mutta vaikeaa silti syöminen on.
 
Takaisin
Top