Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla tuli tässä raskaudessa ihan totaalinen stoppi kahvin juonnille. En ole nyt juonut enää kolmeen viikkoon yhtään kahvia, ei vaan tee mieli ja oikeastaan ällöttää koko ajatuskin. Kaikki karkki ja makea, mm. suklaa suorastaan yököttää. Kaikki herkut on jääneet ihan kokonaan. Jotain on pakko syödä, että huono olo pysyy kurissa, mutta melko karsittu on tämä meikäläisen ruokavalio.
Minulla ei ole mikään ruoka ällöttänyt mutta kielletyt asiat alkaa himottaa. On koko raskauden ajan tehnyt mieli ja nyt viikko viikolta vielä entistä pahemmin VALKOVIINIÄ ja SUSHIA ei apua miten paljon aikaa käytän niistä haaveilemiseen. Pohdin alkoholittoman valkkarin ostamista, hesarissa on juuri ollut makutesti. Sushin suhteen olen tosi skeptinen kun ei tiedä millaisissa olosuhteissa niitä valmistetaan. Mutta pohdin jospa tässä raskauden aikana jaksaisi itse tehdä joku kerta kasvis ja rapurushia kotona.
Koen olevani hieman epäonnistunut odottaja kun kaverit joilla on lapsia sanoo että heidän ei tehnyt yhtään mieli alkoholia koko raskausaikana.
Mä tein viime raskaudessa itse sushia, hyvää tuli siitäkin. Levässä on vaan aika paljon jodiaMinulla ei ole mikään ruoka ällöttänyt mutta kielletyt asiat alkaa himottaa. On koko raskauden ajan tehnyt mieli ja nyt viikko viikolta vielä entistä pahemmin VALKOVIINIÄ ja SUSHIA ei apua miten paljon aikaa käytän niistä haaveilemiseen. Pohdin alkoholittoman valkkarin ostamista, hesarissa on juuri ollut makutesti. Sushin suhteen olen tosi skeptinen kun ei tiedä millaisissa olosuhteissa niitä valmistetaan. Mutta pohdin jospa tässä raskauden aikana jaksaisi itse tehdä joku kerta kasvis ja rapurushia kotona.
Koen olevani hieman epäonnistunut odottaja kun kaverit joilla on lapsia sanoo että heidän ei tehnyt yhtään mieli alkoholia koko raskausaikana.
Me just tänää ostettiin lohi nigiri -ainekset että vois kotona tehdä kypsästä kalasta sushia saa nähä tuleeko ihan sutta. Ei olla koskaan tehty.Minulla ei ole mikään ruoka ällöttänyt mutta kielletyt asiat alkaa himottaa. On koko raskauden ajan tehnyt mieli ja nyt viikko viikolta vielä entistä pahemmin VALKOVIINIÄ ja SUSHIA ei apua miten paljon aikaa käytän niistä haaveilemiseen. Pohdin alkoholittoman valkkarin ostamista, hesarissa on juuri ollut makutesti. Sushin suhteen olen tosi skeptinen kun ei tiedä millaisissa olosuhteissa niitä valmistetaan. Mutta pohdin jospa tässä raskauden aikana jaksaisi itse tehdä joku kerta kasvis ja rapurushia kotona.
Mulla kanssa iso sushin himo, kaupassa sushibuffetin tuoksut oikein vyöryi päälle . Mulla on sellanen krapulatyyppinen lievä pahoinvointi koko ajan, niin sen takia alkoholi ällöttää, jos sellasta oloa ei olis, niin varmasti himottais viini . Kylmäsavulohesta oon tehnyt pastaa, katsonut vaan, että se kypsyy kunnolla kastikkeessa.Minulla ei ole mikään ruoka ällöttänyt mutta kielletyt asiat alkaa himottaa. On koko raskauden ajan tehnyt mieli ja nyt viikko viikolta vielä entistä pahemmin VALKOVIINIÄ ja SUSHIA ei apua miten paljon aikaa käytän niistä haaveilemiseen. Pohdin alkoholittoman valkkarin ostamista, hesarissa on juuri ollut makutesti. Sushin suhteen olen tosi skeptinen kun ei tiedä millaisissa olosuhteissa niitä valmistetaan. Mutta pohdin jospa tässä raskauden aikana jaksaisi itse tehdä joku kerta kasvis ja rapurushia kotona.
Täytyy kyllä itekkin kokeilla jotain tollasta. Sellasta tonnikalamössöä vois myös tehdä, mitä jossain nigireissä on.Me just tänää ostettiin lohi nigiri -ainekset että vois kotona tehdä kypsästä kalasta sushia saa nähä tuleeko ihan sutta. Ei olla koskaan tehty.
Tätä sushia voisikin kokeilla, kiitos vinkistä!https://www.k-ruoka.fi/reseptit/hiillostetut-lohinigirit
Tällä ohjeella tehtiin äsken ite sushia ja ai että tuli hyvää! Lohi tehtiin uunissa, leikattiin raakana valmiiksi paloiksi ja uunin alatasolle 15min 150 asteeseen.
Ja Namitupa valmistaa salmiakkia joka sopii raskaana oleville!
Ja Namitupa valmistaa salmiakkia joka sopii raskaana oleville!