Himot ja ällötykset

Joo, katselinkin näitä netistä jossain vaiheessa, mutta ne näyttää sellaisille ettei auta mun himoon :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Näyttivät olevan kovia ja pelkään ettei ne ole tarpeeksi salmiakkisia. Sitä TV mixin pikkupussiakin (jonka glykyrritsiinittömyydestä jollain palstalla näin keskustelua) kokeilin, mut ei nekään kelvanneet. Salta katteneita ehkä pitäis vielä kokeilla, kunhan tulee jossain vastaan. Mut pahoin pelkään et haluan vaan just sellaisia mitä en voi syödä, paitsi onneksi sen muutaman silloin tällöin :Smiling Face With Halo:
Ymmärrän :red-heart: kovia ovat kyllä mutta tosi salmiakkisia :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Joo mun mies löysi niitä eilen ja just maistoin yhden, ovat todella salmiakkisia! Mä tykkäisin mieluummin pehmeästä lakusta mut nää auttaa pahimpaan himoon :smiling-eyes:
 
Mulla on 2pussia eri makua niitä namitupa sallittuja. Oli ihan hyviä ku joskus alussa niitä maistoin. Mut monta vk jo etonu niitten ajattelu ees. Mut Ai kauhee ku voisin vetästä pussillisen kerralla salmiakki tv mix, remix lakritsi ja värikkäät turkkarit. Melkein ainoita pusseja mitä ruukasin ostaa enne raskautta.
Mutta hyvä tekee ettei niitä saa nyt syyä jos sais sokerikoukkua nujerrettua vähä..
 
Sama täällä kahvista! Oon viimeksi juonut jouluna kahvia, ihan vain siitä että en jäisi kiinni. Töissä otan puolikkaan kupin ja muka siemailen, sit kaadan viemäriin kun kukaan ei huomaa. Ei vaan esikoisesta ollu tälläistä kahviällötystä, ennemmin piti rajoittaa sitä juontia. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

itse teen samaa töissä. Yksi työkaveri kyllä jo huomannut ettei kahvia enää mee samalla tavalla ku ennen.. pitää vissiin jatkos ottaa se kaks kuppia ja kaataa molemmat sitte salaa viemäriin Teetä tekis mieli juoda, mutta kahvin suurkuluttajana työkaverit tajuais heti mistä on kyse
 
Mulla on ollut jo vähän aikaa mehuhimo. Ihan hirveesti ei normaalisti mehuja juoda, mutta ai että kun joku appelsiini- ja omenamehu on hyvää!
 
Ei ole jotenkin ollut mitään erityisiä himoja, jota olisi pakko saada toteuttaa. Hetkittäin tulee ihan yhtäkkisiä mielihaluja esim. mainoksista ja yleensä just jotain roskaruokaa, jota normaalisti harvoin himoitsen :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Esikoista odottaessa halusin syödä vain kaikkea tuoretta kuten raakaa parsakaalta. Ja iltapalaksi söin monesti kiehautettuja pakasteherneitä ripauksella suolaa ja voita :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Eikö suolakurkut oo sellainen oikein klassinen raskaushimo? En olisi uskonut sen koskevan mua, mutta ai että kun ne on nyt hyviä! Yleensä jätän väliin jos jossain on tarjolla eikä meillä ikinä ole niitä kotona, mut nyt varmaan on pakko ostaa.
 
Itselläni just semmoinen krapulainen olo koko ajan. Salaatti ja terveelliset ruoat eivät maistu yhtään. Olen syönyt vähän liiaksikin nyt roskaruokaa. On myös ihana väsyneenä imeskellä jotain karkkia. Kun pahoinvointi päättyy, otan kyllä itseäni niskasta kiinni, koska eihön tämä loputtomiin voi jatkua.

Hedelmistä omena on menee tällä hetkellä. Tuorepuristettua appelsiinimehuakin voisin juoda vaikka ja kuinka.
 
Mulla ei edelleenkään tee mitään mieli, lähes kaikki ruuat on vastenmielisiä. Jogurttia ja leipää pystyy syömään vaikka niitäkään ei kyllä tekis mieli syödä. Odotan niin innolla sitä että ruokahalu palais, on ihan kamalaa kun koko ajan on nälkä mutta ei vaan pysty oikein syömään mitään.
 
Mulla ei edelleenkään tee mitään mieli, lähes kaikki ruuat on vastenmielisiä. Jogurttia ja leipää pystyy syömään vaikka niitäkään ei kyllä tekis mieli syödä. Odotan niin innolla sitä että ruokahalu palais, on ihan kamalaa kun koko ajan on nälkä mutta ei vaan pysty oikein syömään mitään.

kuulostaa tutulta :disappointed-face:
 
KouluNäkkileipä margariinilla ja juustolla ja ketsuppi kaiken mahdollisen ruuan kanssa ja nyt myös iltaisin kaurapuuro ja mansikkakiisseli…
 
Ällötyksiin kuuluu kahvi mitä join ennen plussaa… ja tupakin haju ja rasvan käry siis niinkun grillirasvan :Squared Sos:
 
Päärynämehu :smiling face with heart-eyes: oli pakko ostaa isompia purkkeja ku meinas lasten pillimehut mennä parempii suihin :Speak No Evil Monkey:
 
Kuumaa kahvia ja teetä en ole tammikuun alun jälkeen enää voinut juoda. Kahvi alkoi tökkiä jo aiemminkin. Nyt juon aamulla lasillisen kylmää maitokahvijuomaa, kun en pysty/halua kokonaan kofeiniista eroon (päänsärky/migreeni provosoituu).
 
Salmiakki, etenkin sirkusaakkoset! Ihana mies kyllä tilasi namituvan raskaussalmiakkilaatikon, kyllä ne pahimpaan himoon auttaa :Face Savouring Delicious Food: karkkia menee kyllä liikaa nyt muutenkin, varmaan kun toi paha tapa nikotiini jäi pois niin jotain tilalle keksittävä, niin koko ajan tuntuu menevän karkkia tai jäätelöä.. :Grinning Face With Smiling Eyes:
 
Salmiakki, etenkin sirkusaakkoset! Ihana mies kyllä tilasi namituvan raskaussalmiakkilaatikon, kyllä ne pahimpaan himoon auttaa :Face Savouring Delicious Food: karkkia menee kyllä liikaa nyt muutenkin, varmaan kun toi paha tapa nikotiini jäi pois niin jotain tilalle keksittävä, niin koko ajan tuntuu menevän karkkia tai jäätelöä.. :Grinning Face With Smiling Eyes:

Joskus täällä jossain ketjussa olin epäilevä noiden Namituvan glykyrritsiinivapaiden salmiakkien suhteen (koska mun salmiakinhimoa ei ainakaan Salta kattenit tai ne sallitut TV-mixit tyydytä), mut just viikko sitten löysin Namituvan rakkaussalmiakkeja ja ne on kyllä hyviä! Oikeasti salmiakkisia ja suolaisia :Face Savouring Delicious Food: Toki myös hintavia. Mut aloin kans vähän haaveilla tosta raskauslaatikosta!
 
Takaisin
Top