Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaikki makea etoo ja suolanen himottaa. Päärynää kun on syönyt, ni yökkii joten ne on jäänyt nyt hedelmäkulhoon isännälle. Sitrushedelmiä tekee mieli. Ja viinirypäleitä.
Minulla mehut myös uppoaa,normaalisti juon mehua hyvin harvoin,nyt lähtee joka kauppareissulta tuoremehupurkki mukaan..vettä ei tee oikein mieli vaikka normaalisti juon runsaasti vettä joka pvä.
Sokerien kannalta huonompi juttu ja täytyy koittaa hiukan rajoittaa,tai sit katsois jotain sokeritonta mehua,vinkkejä?
Sokerittomissa tuppaa vaan olemaan makeutusaineita, jotka on ymmärtääkseni aika nounou raskauden aikana
Niinhän niissä on kaikkea muutakin lisäaineita mitä en haluis vetää..jos tässä raskaudessa sokerit tuottaa ongelmaa niin sit vaan joudun jättämään mehut pois toisaalta tämä mun himotus kuuluu luultavasti tähän alkuraskauden huonovointisuuteen ja helpottaa toivottavasti ensimmäisen kolmanneksen jälkeen,toivottavasti!Sokerittomissa tuppaa vaan olemaan makeutusaineita, jotka on ymmärtääkseni aika nounou raskauden aikana
Alko tekee mieli suolapähkinöitä aivan hulluna!!! Mikä kumma siinä suolassa on.. Sehän lisää turvotustakin ja oon jo iha pallo ja lisää pitäis saada
Luulen että tuo suola liittyy verenpaineen laskuun koska verimäärän lisääntyessä paine laskee? Ehkä salmiakkikin siitä syystä?