Himot ja ällötykset

Kahvi alkaa tökkiä, ja niin mulla kävi myös esikoisen odotus aikana enkä juonut kahvia koko odotus aikana, mutta ai että kun sitä tuotiin synnytyksen jälkeen niin join heti kolme kuppia :grin
 
Tekee mieli: Kirpeät karkit ja värikkäät turkin pippurit ja kaikki kirpeät hedelmät kuten kiwit, sitruunat yms.. paitsi outoa on se, että karkit maistuu eriltä kuin aiemmin:wideyed:

Ällöttää: rasvan katku, kalan haju ja koiran ruoka :wtf:
 
En oo vielä huomannut mitään himoja.. Niitä mielenkiinnolla odotan.. Himoitsenko jotain sellaista mitä muuten en voi sietää xD
 
Normaalin kahvin oon vähentänyt yhteen kuppiin. Ei vaan tee mieli. Ennen meni 3-4 mukia päivässä.
 
Ei vielä mitään himoja. Kahvin olen jättänyt pois, kun se vaikuttaa pahentavan pahoinvointia!
 
Mua on alkanut ällöttään kaikki. Ei oikein mitään tekis mieli syödä, mutta pieniä määriä pitää yrittää kuitenki..
 
Eipä vielä mitään erityistä. Vielä menee etnisetki ruuat (viime raskaudessa en voinu sietää!).
 
Mulla ei oo oikeen vielä mitään himoja, jotku hajut ällöttää ja tuntuu voimakkaammilta mut ei mitään ihmeellistä. Aika oireetonta vielä:happy:
 
Mä kans oottelen että millon alkaa se pahempi ällötys.. edellisen plussan jälkeen tais olla ainakin pari viikkoa vielä helpompaa. Vähän on jo sellasta, ettei oikein mitään ruokaa tee mieli mutta ei nyt ällötäkään. Makeaa menis vaikka miten, joten sen puolesta sais jo vaikka stoppi tullakin... :hilarious: mulla on ollu aiemmin myös sellasta, että kaupassa tekee mieli vaikka ja mitä, ja sitten kotona oon niiden ostosten kanssa että ei hitto, en todellakaan noita syö :laughing014 esikoisen raskausaikana kaikki liha ällötti, joten pitkälti kasvispihvejä ym söin.
 
Mä kans oottelen että millon alkaa se pahempi ällötys.. edellisen plussan jälkeen tais olla ainakin pari viikkoa vielä helpompaa. Vähän on jo sellasta, ettei oikein mitään ruokaa tee mieli mutta ei nyt ällötäkään. Makeaa menis vaikka miten, joten sen puolesta sais jo vaikka stoppi tullakin... :hilarious: mulla on ollu aiemmin myös sellasta, että kaupassa tekee mieli vaikka ja mitä, ja sitten kotona oon niiden ostosten kanssa että ei hitto, en todellakaan noita syö :laughing014 esikoisen raskausaikana kaikki liha ällötti, joten pitkälti kasvispihvejä ym söin.

Hahaha mä niin tunnistan ton, että kaupassa tekee mieli jotaki ja kotona ei pysty syömään. Himosin lohta ja kun sain sen lautaselle niin äääk, ei varmana! :hilarious::wtf:
 
Raskaana eniten on tehnyt mieli avokadoa! :happy:Varsinkin ruisleivän päällä, nam. Ja kaikkea raikasta, hedelmiä, kuten päärynää ja juomana eniten appelsiinimehu. Kans peruna, liha ja vaalealeipä maistuu niin hyvältä. Kurkkusalaatti oudon hyvin kans maistunut. Jäätelöä myös on tehnyt mieli.

Suklaata, joka on yksi parhaimpia herkkuja, ei oo raskaana tehnyt mieli, joka on yllättävää. Mandariini ja sipuli on saanut kerran yökkäämään, vaikka pidän niistä yleensä :joyful:
 
Jännä juttu että mullakaan ei tee mieli mitään makeaa esim.suklaata..ei sinäänsä ällötä mut ei vaan tee mieli,mikä varmaan ihan hyvä asia näin kilojen kannalta :)
Mulla esikoisesta oli raskausdiabetes joten jännitän tuleeko nyt,sitten ainakin noi herkut joutuu jättää kokonaan syömättä..
 
Alko tekee mieli suolapähkinöitä aivan hulluna!!! Mikä kumma siinä suolassa on.. Sehän lisää turvotustakin ja oon jo iha pallo ja lisää pitäis saada :bored::hilarious:
 
Hampaiden pesu saa mut yökkimään!lapsen hampaita pestessäkin ällöttää..jotenkin se hammastahnankin haju etoo...nyt on myös alkanut pistää liikaa nenään tietyt kemikaalit esim.pyykinpesuaine taitaa lähteä vaihtoon ja käsisaippuat vaihdoin jo tuoksuttomiin:wtf:
 
Mullakaan ei vielä oo mitään himoja, oikeestaan ei ees tee mieli syödä mitään, kaikki maistuu pahalle :grin Silti koko ajan puputan jotain ku hirvee nälkä koko ajan. Cokis zero on ainut sellainen mikä on hyvää mut ei ihan sillä voi pelkästään elää :grin
 
Takaisin
Top