Himot ja ällötykset

Mää oon odotellut, että milloin alkaa kaiken terveellisen ruoan himo, mikä oli ekassa raskaudessa. Ei oo viä näkyny :p Oikein kauhistuttaa, miten vähän oon syönyt mitään kasviksia... hiilarit + rasva -combo maistuu parhaiten.

Mulle tuli eilen himo salaattiin. Toisaalta myös pitsaan, että oisko plus miinus nolla :grin Toivon, että terveellinen linja vahvistuisi, eikä vaan kaikki herkut.
 
Mulle tuli eilen himo salaattiin. Toisaalta myös pitsaan, että oisko plus miinus nolla :grin Toivon, että terveellinen linja vahvistuisi, eikä vaan kaikki herkut.
Kotzonessa saa sekä pizzan että salaatin :woot:
 
Mun ei ehkä pitäis lukee tätä keskusteluketjua ollenkaan kun alkaa tehdä mieli kaikkee mistä täällä puhutaan :laughing002 Niitä siipiäkin tehnyt mieli nyt useamman päivän...
 
Eikä :laughing001 aloin syömään Pirkan suklaamoussea, ja maistui niin oudolta, et oli pakko katsoa tuotetiedot. Alkoholipitoisuus 1,5% :bag: söin yli puolet, mut eikai tästä nyt haittaa ole :smiley-ashamed004 ja siinä on kananmunankeltuaista :think005 en tiedä onko siis raakaa :bag: ihan ku ois noussut päähän toi alkoholi :laughing001
 
Maito:p se onkin ihan hyvä, kun suositellaan raskaana muutenkin. Normisti käytän maitoa vain kahvissa ja muuna juomana on vesi. Kalsiumit oon vetänyt purkista. Tässä raskaudessa on kyllä ollut aika paljon mielitekoja:rolleyes: en muista että esikoisesta olis ollut.
 
En pidä kalasta ja oliiveja oon aina inhonnut. Arvatkaa vaan mitkä nyt ois koko ajan ainoat mitkä maistuisi :eek:
 
Maito:p se onkin ihan hyvä, kun suositellaan raskaana muutenkin. Normisti käytän maitoa vain kahvissa ja muuna juomana on vesi. Kalsiumit oon vetänyt purkista. Tässä raskaudessa on kyllä ollut aika paljon mielitekoja:rolleyes: en muista että esikoisesta olis ollut.
Maito! Jokaisessa raskaudessa sama juttu. Normaalisti juon vettä ruuan kanssa, mut nyt pakko saada maitoa.
 
Maustekurkut ja ruisleipä ja omena :p ei ällötyksiä, paitsi että jatkuva nälkä ,sit ku alottaa syömää nii kaikki ruoka tihkasee,mut pakko syödä ku vatsa kurnii
 
Mulla kävi niin että vähän aikaa sitten himoitsin appelsiineja aivan jäätävästi ja ostin niitä varmaan kolme pussia kun tuntu et muu ei uppoo. Sit yhtäkkiä tuli aivan täys stoppi. Ja sit meillä on ihan jäätävä määrä appelsiineja...
 
Mulla kävi niin että vähän aikaa sitten himoitsin appelsiineja aivan jäätävästi ja ostin niitä varmaan kolme pussia kun tuntu et muu ei uppoo. Sit yhtäkkiä tuli aivan täys stoppi. Ja sit meillä on ihan jäätävä määrä appelsiineja...

Tuliko appelsiinit takaisin ollenkaan himolistalle? :D
 
Tuliko appelsiinit takaisin ollenkaan himolistalle? :D

Ei oo tullu vaan siirty ehkä ennemmin ällötyslistalle! Koitin vielä syödä yhden palan niin mun kieleen tuli sellanen ihme ööm ”palamisjälki” samanlainen kun jos juo liian kuumaa. Eli elimistö on selkeesti nyt silleen et ei tod. Tää on kyl ihan outoa. Tuntuu et ei voi käydä kaupassa silleen harvoin kun asiat mitä pystyy syödä vaihtuu tyyliin päivässä :D
 
Takaisin
Top