Mä oon ymmärtäny et roobois ois kiellettyjen listalla..?
Aijaa Mikäköhän siinäkin sitten on niin haitallista, pitääpä tutkia...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ai en huomannutkaan, että ollut laittanut saman tiedon minkä linkitin :)En sen tarkemmin ole tutkinut mutta googlettamalla varmasti löytyy tietoa ja tässä kuvankaappaus neuvolasta tulleesta infosta
View attachment 97195
En sen tarkemmin ole tutkinut mutta googlettamalla varmasti löytyy tietoa ja tässä kuvankaappaus neuvolasta tulleesta infosta
View attachment 97195
Joo yrttiteestä olen lukenut, mutta rooibos ei ole yrtti. En tiedä onko tää semantiikkaa...en löytänyt ihan heti mitään rooiboksesta.
Mutta hitto jotain lämmintä mikä ei blokkaa rautaa pitäs juoda, kun tässä alkuraskaudessa paleltaa koko ajan
EDIT: No nyt kun kaiveli niin alkoi löytymään. Rooibos taitaa mennä siihen kategoriaan, että ei suositella, kun ei ole virallisesti tutkittu. Ilmeisesti esim. Saksassa Rooibos teetä suositellaan raskaana oleville, koska siinä ei ole kofeiinia.
Ensimmäinen himo löytynyt! Appelsiinimehu! Oon juonut parina päivänä litratolkulla :D
Ällötyksiä on melkeen kaikki lämmin ruoka. Pystyn kyllä niitä syömään mutta ei tee yhtään mieli ja ällöttää.
Näin ymmärtäisin että tutkittua tietoa ei ole. Useassa paikassa rooboista kuvaillaa sanoilla yrttitee tai yrttijuoma.
En usko että tässä kohdassa riski on kuitenkaan mitenkään valtava :)
Mulla on tää sama. Mulla on mennyt jo monta monta litraa appelsiini mehua. Onhan siinä hirveästi sokeria... Mutta nyt en välitä!!
Täällä maistuu piimä! Jotenkin sen koostumus vaan hivelee kurkkua...