Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eka omituinen ruokahimo: roiskeläppä kylmänä. Edellisestä onkin vaan joku 15v aikaa
Mä oon huomannu että.just nyt voi jokaista ruokaa syödä vaan kerran. Sit etoo ajatuskin sen jälkeen vaikka oisit ihan hyvillä mielin ensin syöny..
Oon myös miettiny et oisko vaan helpompaa oksentaa aamusin niin menis tää olo ohi...nyt tuntuu että ennen lounasta ei helpota millää..
Mulla tänään tökki kahvi. Ihmetyttää moinen reaktio kahvinrakastajana Mutta selkeesti tökkii monella
Mulla tänään tökki kahvi. Ihmetyttää moinen reaktio kahvinrakastajana Mutta selkeesti tökkii monella
Mulla on käynyt ihan päinvastoin
Olen ketoillut paljon tänä ja viime vuonna joten makeita herkkuja ei ole tullut syötyä niinkun yhtään. Nyt maistuis koko ajan lähinnä kaikki makeat ...joulutortut, suklaarusinat ja fazerin piparkakkusuklaa on nyt best. Mutta onneksi menee vaan jälkiruokana, että syön ihan oikeaakin terveelistä ruokaa :)