Himot ja ällötykset

Eka omituinen ruokahimo: roiskeläppä kylmänä. Edellisestä onkin vaan joku 15v aikaa :rolleyes:
 
Esikoisesta söin pelkkää riisiä ja juustonaksuja ja seuraavasta pelkkää suklaata. En ole ihan varma, haluanko elää pelkillä roiskeläpillä elokuuhun :woot:
 
Mulla on kauhea himo jalapenoon! Tekee mieli vaan ruokia joihin se sopii :grin
 
Eka omituinen ruokahimo: roiskeläppä kylmänä. Edellisestä onkin vaan joku 15v aikaa :rolleyes:

Eikä, kun luin tän niin mun oli myös pakko saada roiskeläppä, joten hain äsken kaupasta :D tosin mä kyllä lämmitin sen ensin :D Ja en kans muista koska olisin viimeksi syönyt...
 
Mulla kanssa kahvi alkanut tökkimään. Oli sama juttu edellisessä raskaudessa. Rakastan normaalisti kahvia mutta silloin olin pitkään sitä juomatta, tuli silloin joku älytön himo kaakaoon vaikka en ollut sitä juonut moneenmoneen vuoteen.
 
Mä oon huomannu että.just nyt voi jokaista ruokaa syödä vaan kerran. Sit etoo ajatuskin sen jälkeen vaikka oisit ihan hyvillä mielin ensin syöny..

Oon myös miettiny et oisko vaan helpompaa oksentaa aamusin niin menis tää olo ohi...nyt tuntuu että ennen lounasta ei helpota millää..


Olinkin unohtanut tämän, mutta nyt tuli mieleen että vuosi sitten kun odotin esikoista, kaikki ruoka piti olla tuoretta! Ei mennyt alas edellispäivän ruoka millään!
 
Mulle tuli kauhea himo aurajuustoon. Nyt on uunissa pitsa jossa aurajuustoa. Tosin pitsaa tehdessä se juusto haisi kuitenkin niin pahalta että en tiedä pystynkö syömään tota :D
 
Silläkin uhalla, että jonkun muun on pakko päästä vielä tänään kauppaan: himona siivet! Ja siihen tulinen, etikkainen kastike :p oli niin hyvää! Ei kyllä edes vielä ihan helpottanut himotus aterian jälkeen, nyt mielitekona etikkasipsit :laughing002
 
Joku oli ostanut muuttoporukalle Kotimaista-merkin maustamatonta kivennäisvettä :hilarious: Jestas tämä on ihanaa juomaa:love7 Käyn huomenna hamstraamassa pullokaupalla tätä :Heartpink
 
Mulla tänään tökki kahvi. Ihmetyttää moinen reaktio kahvinrakastajana :eek: Mutta selkeesti tökkii monella

En oo enää viikkoihin pystyny juomaan. Vaikka muut oireet tuntuu laimenevan niin ei tuu ees mieleen juoda aamukahvia :D ehkä täytyy olla tyytyväinen!
 
Tein vanhimmalle eilen paahdettua ruisleipää. Luoja miten hyvälle se tuoksui, oli pakko makustella itsekin. Mut se oli ihan hyvä himotus :happy:
 
Mulla tänään tökki kahvi. Ihmetyttää moinen reaktio kahvinrakastajana :eek: Mutta selkeesti tökkii monella

Täällä kans tökkii kahvi mut pakko juoda pari kulausta aamulla, koska epäilen että muuten iskee kamala päänsärky. Mut ihan uskomatonta miten se kahvin tuoksukin voi ällöttää niin paljon. Toivottavasti palaudun normaaliksi viimeistään raskauden jälkeen!
 
Mun tekee mieli jäätelöä. Sellaista vähän pehmennyttä vaniljajäätelöä. Myös lakritsijätskiä tekis mieli mut tilasin nyt kuitenkin ihan tavis vaniljaa kaupasta. Vähän kyllä jännittää, koska mulla on ibs ja mun jokainen jäätelökokeilu ibs-aikana ollu ihan hirveetä. Mut raskaus kuulemma helpottaa oireita ja luulen että tarviin kalsiumia niin pakko kokeilla.. ees vähän!
 
Mulla tänään tökki kahvi. Ihmetyttää moinen reaktio kahvinrakastajana :eek: Mutta selkeesti tökkii monella

Täällä sama! Harmittaa, kun ihana aamuinen kahvihetki ei enää onnistu, varsinkin kun alkoi loma ja olisi kerrankin aikaa rauhassa nautiskella :shifty: No, toivottavasti tämäkin vain väliaikaista. Muuten ei himoja vielä, paitsi ylipäänsä suolaiseen ruokaan. Makea lievästi ällöttää.
 
Mulla on käynyt ihan päinvastoin :wideyed:
Olen ketoillut paljon tänä ja viime vuonna joten makeita herkkuja ei ole tullut syötyä niinkun yhtään. Nyt maistuis koko ajan lähinnä kaikki makeat :grin ...joulutortut, suklaarusinat ja fazerin piparkakkusuklaa on nyt best. Mutta onneksi menee vaan jälkiruokana, että syön ihan oikeaakin terveelistä ruokaa :)
 
Mulla taas on käynyt niin, että olen muutama vuosi sitten siivonnut kaiken roskan lautaselta. Nyt sitten tekisi mieli vaan kaikkea suolaista, rasvaista ja ällöttävää:lurking: onneksi mielitekoja vastaan voi taistella:hilarious: esikoisen raskaudessa suurinta herkkua oli tattarimurot:rolleyes:
 
Mulla on käynyt ihan päinvastoin :wideyed:
Olen ketoillut paljon tänä ja viime vuonna joten makeita herkkuja ei ole tullut syötyä niinkun yhtään. Nyt maistuis koko ajan lähinnä kaikki makeat :grin ...joulutortut, suklaarusinat ja fazerin piparkakkusuklaa on nyt best. Mutta onneksi menee vaan jälkiruokana, että syön ihan oikeaakin terveelistä ruokaa :)

Mä oon kans pidempään ollut syömättä makeaa, mut nyt on alkanut tehdä mieli. Tosin mulla se ehkä liittyy siihen, että siitä saisi hetkeksi piristävää vaikutusta, kun en juo kahvia ollenkaan :think005 Niin jollain pitäis saada energiatasoa nostettua, koska väsyttää koko ajan aivan sairaasti!
 
Mää oon odotellut, että milloin alkaa kaiken terveellisen ruoan himo, mikä oli ekassa raskaudessa. Ei oo viä näkyny :p Oikein kauhistuttaa, miten vähän oon syönyt mitään kasviksia... hiilarit + rasva -combo maistuu parhaiten.
 
Takaisin
Top