Tekisi mieli syödä tahinia, varmaan siksi ettei saa.
Namituvan salmiakkeja olen katsellut sillä silmällä, mutta en ole raaskinut ostaa melko kalliin hinnan takia. Myös postikulut heidän omasta nettikaupastaan oli melko korkeat. Lähimpänä meitä löytyy Citymarketista rakkaussalmiakki-nimistä tuotetta, mutta siellä 150g pussi maksaa 6,5€, joten kilohinta on todella korkea :D Täytyy ehkä silti jossain vaiheessa ostaa, varsinkin jos ovat tosiaan hyviä :)Itse tilasin salmiakkia Nami tupa nimiseltä nettisivulta. Heillä on raskauspakkaus niminen paketti missä on erilaisia salmiakkeja ja kaikki kyseisistä tuotteista on valmistettu ilman glykyrritsiiniä:) salmiakit on kaikki kovia ja osa tosi suolaisia
Itse salmiakin rakastajana olen ollut tosi tyytyväinen:angelic:
Jos joku vielä salmiakkia himoitsee, niin myös Fazerilla on nykyään glykyrritsiinitön salmiakki. Tämä 70g pussi ei sisällä glykyrritsiiniä: Salta Katten 70 g – Fazer Store FI Sain tästä vinkin kaverilta ja varmistin Fazerin asiakaspalvelusta asian. Tuota karkkia myydään myös isoissa pakkauksissa, mutta siinä on sitten eri resepti eli niissä on glykyrritsiiniä!