Tekisi mieli syödä tahinia, varmaan siksi ettei saa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Namituvan salmiakkeja olen katsellut sillä silmällä, mutta en ole raaskinut ostaa melko kalliin hinnan takia. Myös postikulut heidän omasta nettikaupastaan oli melko korkeat. Lähimpänä meitä löytyy Citymarketista rakkaussalmiakki-nimistä tuotetta, mutta siellä 150g pussi maksaa 6,5€, joten kilohinta on todella korkea :D Täytyy ehkä silti jossain vaiheessa ostaa, varsinkin jos ovat tosiaan hyviä :)Itse tilasin salmiakkia Nami tupa nimiseltä nettisivulta. Heillä on raskauspakkaus niminen paketti missä on erilaisia salmiakkeja ja kaikki kyseisistä tuotteista on valmistettu ilman glykyrritsiiniä:) salmiakit on kaikki kovia ja osa tosi suolaisia
Itse salmiakin rakastajana olen ollut tosi tyytyväinen:angelic:
Jos joku vielä salmiakkia himoitsee, niin myös Fazerilla on nykyään glykyrritsiinitön salmiakki. Tämä 70g pussi ei sisällä glykyrritsiiniä: Salta Katten 70 g – Fazer Store FI Sain tästä vinkin kaverilta ja varmistin Fazerin asiakaspalvelusta asian. Tuota karkkia myydään myös isoissa pakkauksissa, mutta siinä on sitten eri resepti eli niissä on glykyrritsiiniä!