Himot ja ällötykset

Itse tilasin salmiakkia Nami tupa nimiseltä nettisivulta. Heillä on raskauspakkaus niminen paketti missä on erilaisia salmiakkeja ja kaikki kyseisistä tuotteista on valmistettu ilman glykyrritsiiniä:) salmiakit on kaikki kovia ja osa tosi suolaisia:grin
Itse salmiakin rakastajana olen ollut tosi tyytyväinen:angelic:
 
Itse tilasin salmiakkia Nami tupa nimiseltä nettisivulta. Heillä on raskauspakkaus niminen paketti missä on erilaisia salmiakkeja ja kaikki kyseisistä tuotteista on valmistettu ilman glykyrritsiiniä:) salmiakit on kaikki kovia ja osa tosi suolaisia:grin
Itse salmiakin rakastajana olen ollut tosi tyytyväinen:angelic:
Mä ostin näitä kaupasta ja on kyllä niin pelastus! Nää on ihan kunnon salmiakkia. Täytyy vaan olla tarkkana kun noita ostaa, kaikki heidän salmiakit eivät ole glykyrritsiini vapaita.
 
Mä ostin näitä kaupasta ja on kyllä niin pelastus! Nää on ihan kunnon salmiakkia. Täytyy vaan olla tarkkana kun noita ostaa, kaikki heidän salmiakit eivät ole glykyrritsiini vapaita.

Löysitkö noita siis jotain ihan fyysisestä kaupasta? Namituvan sivuilla olevat pakkaukset ovat sen verran isoja, etten välttämättä halua ostaa paria kiloa karkkia kotiini, koska kyllähän sen tietää miten niiden kanssa käy. :bag:
 
Itse tilasin salmiakkia Nami tupa nimiseltä nettisivulta. Heillä on raskauspakkaus niminen paketti missä on erilaisia salmiakkeja ja kaikki kyseisistä tuotteista on valmistettu ilman glykyrritsiiniä:) salmiakit on kaikki kovia ja osa tosi suolaisia:grin
Itse salmiakin rakastajana olen ollut tosi tyytyväinen:angelic:

Tilasin itsekin tuolta kolmea laatua pienet pussit, rakkaussalmiakki on ehdoton suosikki, ihanan suolainen ja voimakas maku! :hungry:
 
Jouduin muinoin kielimatkalla Englannissa puoliväkisin syömään viinietikalla maustettuja sipsejä, kun niitä oli eväissä melkein joka päivä. En juuri välittänyt niistä silloin, mutta nyt ostin pussin Lidlin salt & vinegar - sipsejä, ja vedin ne melkein siltä istumalta. Tänne sitä happoa! :grin
 
Viinietikkasipsit on kyllä parhaita! :hungry:

Määkin sain raskauspakkauksen Namituvalta, mutta en ole vielä kerennyt maistelemaan. Uskomatonta, kun kaikki karkit on jääneet viimeisen kuukauden aikana kaappeihin ajelemaan, kun ei vaan maistu. Salmiakki kyllä maistuis.
 
Heh, ilmeisesti aikamoinen preggo brain olen, kun ei tullut mieleen, että vastaus voisi olla heidäm omilla sivuilla. :laughing002 Kiitos!

Eipä käynyt itselläkään mielessä, että näitä voisi saada tavallisesta kaupasta :wideyed: Nyt on paikallinen jälleenmyyjä tiedossa, kun tarvii hakea täydennystä :grin
 
Hain kaupasta Rakkauspakkauksen Namituvalta. Eivät ole ehkä kaikkein tuoreimpia yksilöitä, mutta ihan ok. :happy:
 
Täytyypä itsekkin tilata Namituvalta jotain, kunhan tämä kaikkia karkkeja kohtaan oleva ällötys loppuu.. Toivottavasti jouluna edes uppoaisi muutama suklaa. :dead: Hyvähän tämä tieten, että herkuttelulle tullu lähes loppu. :meh:
 
On kyllä käsittämätöntä, että mitään herkkua ei tee mieli. Ei edes sipsiä ja dippiä, mitkä on aiemmin olleet mulle suuri heikkous. Tavallista ruokaa tekee vain mieli. Vesi ei maistu hyvältä, joten mehua on ollut pakko alkaa juomaan lisäksi. Yleensä en juo lainkaan. Limpparit ei maistu.
 
Kyllä herkut rupeaa raskauden edetessä taas maistumaan varmasti. Ei ole pelkoa, että 9 kk menis ilman turhaa rasvaa ja sokeria. :joyful:
 
Mulla ei ole mitään mielitekoja, mutta syödä täytyy 2-3 tunnin välein, muutoin tulee heikotus. Tällä viikolla olen huomannut, että verenpaine on laskenut entistäkin alemmaksi ja kumartelu yms. saa aikaan huimausta. Nämä korostuu oireet korostuu heti, jos edellisestä ruokailusta on kulunut vähänkään enemmän aikaa. Mies sitten ilmeisesti kärsii enemmän raskausajan himoista, nimittäin eilen sillä teki koko ajan mieli jotain etikkaista. Illalla se veti vielä kupillisen kurkkuviipaileita, jotka oli huljutettu etikka-sokeriliemessä :D
 
Mä oon myös huomannut tuon, että vesi maistuu pahalta. Aiemmin join kevyesti 2-3 litraa vettä päivässä, nyt väkisin yritän lasillisen silloin ja lasillisen tällöin. Mehuja menee sen sijaan vähän liikaakin. Mulla on kauhea perunanhimo. Perunamuusia voisin vetää kokoajan :grin Tosin ennen raskautta en ole vuoteen syönyt perunaa (tai muutakaan hiilareita) niin sekin osaltaan selittänee.

Mä bongasin täältä nähdyn vinkin perusteella navituvan raskauspakkauksen ja se kyllä houkuttelisi. :p Suklaata (tummaa 80-95 prosenttista) mulla löytyis kaapista useampikin levy, mutta ei vaan tee mieli. Muutaman pullan olen kyllä syönyt, paino on silti noussut jo nyt liikaa, en ole uskaltanut käydä puntarilla :sorry:
 
Mullakin oli muutama viikko sitten ihan hirvee perunan himo, vaikka normaalisti en syö melkein koskaan perunaa :grin toissapäivänä se perunahimo tuli taas, ja eilen tein muussia.

Ja mullekaan vesi ei jotenkin uppoa. Joutuu väkipakolla juomaan.
 
Voi luoja tätä painonnousua. Mulla on noussut paino 4 kiloa, en voi pahoin, mutta en kärsi mistään himoistakaan. Ihan samalla tavalla olen syönyt kuin ennen raskautta ja liikkunut yhtä paljon. Silti vaan paino nousee kohisten. Kai se on se hidastunut suolen toiminta ja elimistö irrottaa ihan kaiken ruoasta mitä vain suinkin saa. Minkälainen valtamerilaiva sitä on, jos pääsee raskaudessa loppuun asti...
 
Mitään ei tee mieli, mutta jos ei syö parin tunnin välein niin sitten vasta etova olo tuleekin :wtf: Paitsi corn flakeseita paljolla maidolla tekee mielikin syödä
 
Kalaa ei tee mieli ja perunamuussi ällöttää, joku sen koostumuksessa. Salmiakkia tekisi mieli. Voisinpa tilata tuolta Namituvalta, kiitos vinkeistä:smug: Kokis maistuu myös ja vichy, pelkkä vesi vähän ällöttää. Joku päivä joku asia maistuu tosi hyvältä, seuraavana päivänä ei voi edes harkita. Piimä on ollut hyvää jossain vaiheessa, mutta sen oksentaminen taas ei ..
 
Takaisin
Top