Himot ja ällötykset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pieni yleinen ällötys päällä. Ai että tekis mieli imeskellä turkkari, mutta ei saa.

Eihän pienet määrät salmiakkia haittaa :)

Pohdin tuota suositusta olla juomatta yrttiteetä. Iltatee on minulle hyvin rakas rutiini, enkä millään haluaisi luopua siitä(kin). En ole löytänyt tietoa että mikään sen sisältämistä yrteistä (lehmuksenkukka, laventeli, sitruunamelissa, sitruuna-ajuruoho, mäkikuisma, tilli, anisiisoppi, humala, villivehnä, ruiskaunokki ja kevätesikko) olisi haitallinen, mutta eipä näitä varmaan ole laajasti tutkittu ja sehän se syy täyskiellolle onkin. Mitä te muut juotte iltaisin? Kaakao ei ainakaan tunnu terveellisemmältä vaihtoehdolta.

Chian- ja pellavansiementen pienikin käyttö täytynee lopettaa, harmi :sad001 tietenkään esim. leivässä ne eivät haittaa, mutta niitä ei kannata enää tietoisesti lisätä puuroon tms.
 
Mulla himottaa kaikki suolainen. Salmiakki maistuis, kuten aina, mutta jätän väliin. Ja eihän sitä vaan yhtä karkkia voi syödä. Menis koko pussi. Esikoista odottaessa yritin... Turkkaripussi oli äkkiä tyhjä. :oops:
 
Mulla himottaa kaikki suolainen. Salmiakki maistuis, kuten aina, mutta jätän väliin. Ja eihän sitä vaan yhtä karkkia voi syödä. Menis koko pussi. Esikoista odottaessa yritin... Turkkaripussi oli äkkiä tyhjä. :oops:

Tämän takia minäkin jätän mustat karkit kauppaan Mutta aika hyvin himo hellitti Malacon kirpeä mixillä. Ja pussi oli sopivan pieni
 
Mulla vaihtuu himot koko ajan! Yhtäkkiä himottaa kanankoivet ja heti perään sämpylä voilla ja meetvurstilla. Sitte tekeeki mieli suolakurkkua, ranskalaisia... Toisaalta taas hedelmiä. Himon kohde vaihtuu koko ajan :)
Niin paljon tämä. :hilarious: siis just ajattelin että ne suolaiset cocktailkurkut ois just nyt hyvii!
 
Tekee mieli suklaata mut jo yks pala ni ällöttää... :D ruokis vaikee keksiä kun kaikkee tekee mieli mut sit kuitenkaa ei mitää
 
Jahas, avocado sai tänään oksennukset lentämään samoin kuin kahvin haju. Jes. :banghead: :depressed: Saa nähä onko tuo avocado sellanen mitä ei koko raskausaikana sitten syödä..
 
Jahas, avocado sai tänään oksennukset lentämään samoin kuin kahvin haju. Jes. :banghead: :depressed: Saa nähä onko tuo avocado sellanen mitä ei koko raskausaikana sitten syödä..
Oieiii avokado on vielä niin hyvää!!!
 
Siis niinpä! Oon tykänny varsinkin salaateissa ja leivän päällä niin ihan pikkusen keljuttaa.. :meh:
Pakko kyllä sanoa että söin äsken avokadoleivän ja vähän yököttää kieltämättä, mutta eiköhän se vielä sisällä pysy... :D
 
Vihaan oliiveja. Mutta NYT ne on parasta ikinä. Pakko saada! :p

Ja sitten kumma juttu. Mies sai eilen äkkilähdöt sohvalta, kun urheilulehti haisi niin pahalta, että meinasin yökätä. Olin itekkin vähän, että mitä kummaa, kun spontaanisti karjaisin vaan "yök, vie tuo pois!"
 
Siis maustamaton kana ja paistettava sipuli on oksettavan hajusta... Ei ruuassa haittaa yhtään mut voiluoja kuin paha olo tuli ku jauhelihakastii tehtii ja siihen paistettii sipulia :depressed: ja yks pv tein kanasoppaa ni pidätin hengityst ja yökkäilin siihe asti et sain maustettuu :grin ja eilen meinas autolla ajo olla kyl ylivoimasta ku oksetti vaa nii lujaa! Tää on ihan uutta kyl eikä yhtään tänlaatusta pahoinvointia ollu edellisissä odotuksissa o_O
 
Mulla tuli raskauden myötä taas himo tuliseen ruokaan. Texas Peteä ja Tabascoa on tullut lotrattua. Roskaruokakin maistuis. Tänään pekonipizzaa! Tosin pitää yökkiä eka, kun kuplii mahahapot vaan kurkussa. :sour:
 
Keitetty riisi äklöttää. Ja hirveesti tekis mieli sushia, graavilohta ja kylmäsavulohta :joyful: Tällä viikolla tein jo surutyötä jouluruuista just kun ei noita lohia saa syödä :grin
 
Keitetty riisi äklöttää. Ja hirveesti tekis mieli sushia, graavilohta ja kylmäsavulohta :joyful: Tällä viikolla tein jo surutyötä jouluruuista just kun ei noita lohia saa syödä :grin
Näistä tuli mieleen kun mä harmittelin raskaana olevalle kaverilleni et nyt ei saaha juoda glökiä jouluna ni pidti viestii et neuvolast oli sanottu et saa sittenki jihuuuu :happy093
 
Näistä tuli mieleen kun mä harmittelin raskaana olevalle kaverilleni et nyt ei saaha juoda glökiä jouluna ni pidti viestii et neuvolast oli sanottu et saa sittenki jihuuuu :happy093
Joo glögiä saa onneksi juoda :joyful: Mä olin viime raskaudessa glögin suurkuluttaja kun ei iltaisin oikein ollut mitään muuta kuumaa juomaa mitä olisi voinut juoda. Mä korkkasin jo tällä viikolla glögikauden :happy:
 
Kummat mieliteot jatkuu: eilen vedin onnessani hapankaalia.
 
Koko ajan tekee jotain mieli, mutta kun ei oikeen tiedä mitä. Paitsi aamuisin ei tee mitään mieli, ällöttää vaan.
Rakastan tulista ruokaa, mutta nyt taas plussasta lähtien oon oikeen lotrannu kaikilla mahdollisilla chilikastikkeilla.
 
Juusto..
En oo ostanut ku sitte menis varmaan koko paketti hetkessä..

Hiilihapotan nykyään vettä kokoajan.
 
Juusto..
En oo ostanut ku sitte menis varmaan koko paketti hetkessä..
Nyt mää ymmärrän, miksi Oltermannia on nykyään napostelujuustona. Raskaana olevia varten! :grin


Miehellä oli pussi salmiakkia. Sain kaks. :hungry::hungry:
 
Takaisin
Top