Himot ja ällötykset

Keskustelun 'Joulukuiset 2020' aloitti Vargynja, 19 maalis 2020.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Miitu Addikti Jouluäidit 2020 Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Mies toikin äsken mansikkavaahtorahkaa kaupasta kun mansikasta oli puhe ja pyysin mansikkaherkkua!
    Ai ai tää on paha, kun täältä saa himoille kimmoketta. :D
    Nyt tekee myös mieli kaalilaatikkoa xD
    • Hauska Hauska x 1
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  2. Alcyone Tuttu foorumilla

Jääkaappikylmä hedelmäsalaatti ja Valion hedelmäpommijugurtti. Tuo jugurtti on outo, ei se ennen mikään suosikki ole ollut millään tavalla. o_O Pari päivää sitten tilattiin pitsaa, jota olen nakerrellut pieni pala kerrallaan tähän saakka. Käsittämättömän hyvää. Suolaista on yleensä helpompi syödä, kuin mitään makeaa (poislukien tietysti tuo hedelmäsalaatti ja jugurtti).
  3. Ninnu2020 Aloittelija

Appelsiini mehu!
    Enkan kanssa oli Mars patukka ja tuorekurkku
    Toisen kanssa oli appelsiinimehu, luomuporkkana
    Kolmannen kanssa oli suklaa ja hajuista metroaseman haju
    Neljännen kanssa olisin voinu syödä multaa (en syöny) ja lohta.
  4. Tin_ti Peruskäyttäjä Jouluäidit 2020

Margaherita pizzaa tekis ihan hulluna mieli tai sit pakastepizzoista se mozzarella pesto :arghh:

Kaikki vihersmoothiet ja smoothiet on ollu tosi kovassa kulutuksessa.
  5. NNÄ Peruskäyttäjä Jouluäidit 2020

Siis mullakin tekee mieli kaalilaatikkoa ja olen miettinyt pitäisiköhän mun töissä tehdä samalla kun teen ruokaa muillekkin:grin

Ja hedelmät ne on nyt niin pop!
  6. mistymorning Tuttu foorumilla Jouluäidit 2020 Kesämammat 2017

Mulle ei enää maistu kahvi ja makea lähes ällöttää. Vielä viime viikolla söin joka päivä Valion Kanada-kausimakujugurttia, nyt se on aaaivan liian makeaa! Sen sijaan voileivät ja kaikki reilusti suolattu suolainen syötävä maistuu erittäin hyvin. Kaikkeen voisin voidella sitä suolarae-voita :happy:
  7. mistymorning Tuttu foorumilla Jouluäidit 2020 Kesämammat 2017

Ja välillä ei tee mieli juoda vettä ja sit yhtäkkiä onkin jäätävä jano!
  8. Piemo Peruskäyttäjä Jouluäidit 2020 Syysmammat 2017

Mä vedin äsken melkeen purkillisen amerikkalaisia suolakurkkuja. :grin
    • Hauska Hauska x 3
  9. Pumpuliina Tuttu foorumilla Jouluäidit 2020

Kanapastaa ja pepsimaxia, alkupalaksi muutama irtokarkki:joyful:
  10. Felia Tuttu foorumilla Jouluäidit 2020

Mä normaalisti tykkään herkuista, siis pullasta, leivoksista, suklaasta yms., Mutta nyt mikään ei oikein maistu (mikä on sinänsä ihan positiivinen asia :grin). Mutta nyt keksin yhden herkun, mikä maistuu! Nimittäin jäätelö! Ei kuitenkaan mikään suklaa tai caramel, vaan pitää olla raikasta ja kirpeää. Tällä hetkellä pakastimesta löytyy Lime-passion Härtelö. Tai oikeastaan joku raikas sorbetti voisi olla vielä parempi :p
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
  11. MarsiMaria Peruskäyttäjä Jouluäidit 2020

Kaikki ruoka mikä on kuorrutettu sitruunalla on taivaallisen hyvää - sitruunarisotto, sitruunapasta, sitruunalla maustettu kala. Tuore kurkku oli pahimpaan pahoinvointiaikaan parasta ikinä, söin yhden kurkun päivässä. Nyt kun pahoinvointi on vähän hellittänyt ei suuria ällötyksiä ole, paitsi jääkaapin haju ja makkarat sekä lihapiirakka..
    • Tykkää Tykkää x 2
  12. Sorey Aloittelija

Tällä hetkellä tomaatti on parasta.
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. neilikka4 Tuttu foorumilla Maaliskuun äidit 2019 Jouluäidit 2020

Mäkkärin suklaasundae oli pakko saada äsken.
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. linella Peruskäyttäjä Jouluäidit 2020

Kauppalistan suunnittelu on kyllä mahdotonta. Ennen käytiin kaupassa aina siten, että saatiin kerralla koko viikon ruokaostokset. Nyt ei pysty, koska aina vasta samana päivänä tietää mitä pystyy milloinkin syömään ja mitä saa menemään alas. Ruoasta tulee pahimmillaan niin voimakkaat ällötykset, että väkisin en kyllä mitään ruokaa edes yritä saada alas:puke_r
    • Sympatiaa Sympatiaa x 6
  15. Miitu Addikti Jouluäidit 2020 Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Nyt kun pahoinvointi ja jatkuva kuvotus on hellittänyt, on aivan lemppareita uunikasvikset, raikkaat salaatit ja ah, kalaruuat. Eli selkeästi keho viestii jotain nyt. :rolleyes:
    • Tykkää Tykkää x 6
  16. Katsuli Aloittelija Jouluäidit 2020

Mandariinia ja kana-taco salaattia on mennyt ja himottaa vieläkin :)
    • Tykkää Tykkää x 4
  17. TiPi20 Peruskäyttäjä Jouluäidit 2020

Alkuraskauden ällötysviikkoina mieli teki kiivejä ja vadelmia sekä paahtoleipää. Nyt kun on viikon verran (rv13) ollut enää lievää pahoinvointia, niin on tehnyt mieli tacoja. Niitä täytyy viimeistään viikonloppuna saada.
    • Tykkää Tykkää x 3
  18. Miitu Addikti Jouluäidit 2020 Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Oi mulla tuli heti vesikielelle ajatuksesta tacopelti, TiPi, kun mainitsit. :p
    Vaarallinen tämä foorumi himojen suhteen. :grin

Muoks! Nachopelti! :grin
    • Tykkää Tykkää x 3
    • Hauska Hauska x 1
  19. linella Peruskäyttäjä Jouluäidit 2020

Nachopelti!!! En kestä! Vähän alkoi tehdä mieli, vaikka söin just iltapalan:smiley-ashamed004
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 3
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. Pumpuliina Tuttu foorumilla Jouluäidit 2020

Mä otan vissiin iltapalaks pihviä ja perunaa salaatin kera.
    Jäätelöä söisin vaik kuin mutta ne sokerit....
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu