Himot ja ällötykset

Mies toikin äsken mansikkavaahtorahkaa kaupasta kun mansikasta oli puhe ja pyysin mansikkaherkkua!
Ai ai tää on paha, kun täältä saa himoille kimmoketta. :D
Nyt tekee myös mieli kaalilaatikkoa xD
 
Jääkaappikylmä hedelmäsalaatti ja Valion hedelmäpommijugurtti. Tuo jugurtti on outo, ei se ennen mikään suosikki ole ollut millään tavalla. o_O Pari päivää sitten tilattiin pitsaa, jota olen nakerrellut pieni pala kerrallaan tähän saakka. Käsittämättömän hyvää. Suolaista on yleensä helpompi syödä, kuin mitään makeaa (poislukien tietysti tuo hedelmäsalaatti ja jugurtti).
 
Appelsiini mehu!
Enkan kanssa oli Mars patukka ja tuorekurkku
Toisen kanssa oli appelsiinimehu, luomuporkkana
Kolmannen kanssa oli suklaa ja hajuista metroaseman haju
Neljännen kanssa olisin voinu syödä multaa (en syöny) ja lohta.
 
Margaherita pizzaa tekis ihan hulluna mieli tai sit pakastepizzoista se mozzarella pesto :arghh:

Kaikki vihersmoothiet ja smoothiet on ollu tosi kovassa kulutuksessa.
 
Siis mullakin tekee mieli kaalilaatikkoa ja olen miettinyt pitäisiköhän mun töissä tehdä samalla kun teen ruokaa muillekkin:grin

Ja hedelmät ne on nyt niin pop!
 
Mulle ei enää maistu kahvi ja makea lähes ällöttää. Vielä viime viikolla söin joka päivä Valion Kanada-kausimakujugurttia, nyt se on aaaivan liian makeaa! Sen sijaan voileivät ja kaikki reilusti suolattu suolainen syötävä maistuu erittäin hyvin. Kaikkeen voisin voidella sitä suolarae-voita :happy:
 
Mä vedin äsken melkeen purkillisen amerikkalaisia suolakurkkuja. :grin
 
Mä normaalisti tykkään herkuista, siis pullasta, leivoksista, suklaasta yms., Mutta nyt mikään ei oikein maistu (mikä on sinänsä ihan positiivinen asia :grin). Mutta nyt keksin yhden herkun, mikä maistuu! Nimittäin jäätelö! Ei kuitenkaan mikään suklaa tai caramel, vaan pitää olla raikasta ja kirpeää. Tällä hetkellä pakastimesta löytyy Lime-passion Härtelö. Tai oikeastaan joku raikas sorbetti voisi olla vielä parempi :p
 
Kaikki ruoka mikä on kuorrutettu sitruunalla on taivaallisen hyvää - sitruunarisotto, sitruunapasta, sitruunalla maustettu kala. Tuore kurkku oli pahimpaan pahoinvointiaikaan parasta ikinä, söin yhden kurkun päivässä. Nyt kun pahoinvointi on vähän hellittänyt ei suuria ällötyksiä ole, paitsi jääkaapin haju ja makkarat sekä lihapiirakka..
 
Kauppalistan suunnittelu on kyllä mahdotonta. Ennen käytiin kaupassa aina siten, että saatiin kerralla koko viikon ruokaostokset. Nyt ei pysty, koska aina vasta samana päivänä tietää mitä pystyy milloinkin syömään ja mitä saa menemään alas. Ruoasta tulee pahimmillaan niin voimakkaat ällötykset, että väkisin en kyllä mitään ruokaa edes yritä saada alas:puke_r
 
Nyt kun pahoinvointi ja jatkuva kuvotus on hellittänyt, on aivan lemppareita uunikasvikset, raikkaat salaatit ja ah, kalaruuat. Eli selkeästi keho viestii jotain nyt. :rolleyes:
 
Alkuraskauden ällötysviikkoina mieli teki kiivejä ja vadelmia sekä paahtoleipää. Nyt kun on viikon verran (rv13) ollut enää lievää pahoinvointia, niin on tehnyt mieli tacoja. Niitä täytyy viimeistään viikonloppuna saada.
 
Mä otan vissiin iltapalaks pihviä ja perunaa salaatin kera.
Jäätelöä söisin vaik kuin mutta ne sokerit....
 
Takaisin
Top