Himot ja ällötykset

Keskustelun 'Joulukuiset 2020' aloitti Vargynja, 19 maalis 2020.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Millaisia mielitekoja raskaus on tuonut tullessaan? Huomaatko himoitsevasi ruokia, joista et normaalisti välitä tai tekeekö mielesi omituisia ruokayhdistelmiä?

Entä onko odotus saanut aikaan ällötyksiä, joita et tavallisesti koe? Inhottaako esimerkiksi kahvin tuoksu?

Lue myös artikkelimme raskausajan mieliteoista. Täältä löydät myös jutun pica-ilmiöstä, joka tarkoittaa ruuaksi luokittelemattomien aineiden himoitsemista.

Ja jos sinua mietityttää, onko jokin mieliteon kohde turvallinen raskausaikana, tästä artikkelista pääset tarkistamaan, mikä kaikki olikaan kiellettyä tai vältettävää odotusaikana.
  2. Nalla Peruskäyttäjä Jouluäidit 2020

Himoitsen kaikkea ruokaa lähes koko ajan! Ihan hämmentävää. No, onneksi ruokavalio on suht terveellinen ja energiaakin tulee jonkun verran kulutettua päivän mittaa. Täytyy silti koittaa pitää tää jotenkin aisoissa. Mutta tämä kyllä jaksaa ihmetyttää!
  3. Tiitiskä Aloittelija Jouluäidit 2020

Kotipizzan special opera. Muuta en tarttis:hilarious:
  4. Muumimamma36 Aloittelija

Mulla paistetut kananmunat.
  5. tiuhtimus Naimisissa foorumin kanssa Jouluäidit 2020 Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Texmex-salaattia teki mieli ni olihan sitä sitten pakko tehdä iso satsi.. Hyvä vaan jos ruoka vielä maistuisi vähän aikaa, edellisissä raskauksissa ei oo tehny yhtään mieli mitään lämmintä ruokaa ekan kolmanneksen aikana.
  6. Nalla Peruskäyttäjä Jouluäidit 2020

Eilen alkoi haluttaa aivan älyttömästi niitä rengassipsejä, Hot rodeja En oo syönyt niitä aikoihin, lapsena varmaan viimeksi. Mies lähti kiltisti lähikauppaan, mutta ei niitä siellä ollut. Toiset sipsiä meni paremman puutteessa mutta yhä vaan halutti ja haluttaa niitä!
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  7. Fatsi Uusi käyttäjä

Kahvin suurkuluttajana ei ole tehnyt pariin päivään yhtään mieli kahvia/se ällöttää. Enpä olisi uskonut, että niinkin voi käydä. Lisäksi tekee mieli kaikkea suolaista epäterveellistä (normaalisti syön terveellisesti). Makeita juttuja ei tee juuri yhtään mieli. Kuvottanut ylipäätään nyt 3 päivää.
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. tiuhtimus Naimisissa foorumin kanssa Jouluäidit 2020 Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Maraboun oreo-munat :love017 voisin helposti syyä yksin sen 4munan kennon..
    • Hauska Hauska x 1
  9. Turvonnut Tuttu foorumilla Toukomammat 2018 Jouluäidit 2020

mamanuudelit varmaan se terveellisin mitä himoinnut katkarapusalaatin lisäksi :notworthy
  10. Mamwa Peruskäyttäjä

.
    Last edited: 18 touko 2020
  11. Hilma79 Peruskäyttäjä Jouluäidit 2020

Mun on ruvennut tekee mieli viiliä, en edes muista koska olisin viimeksi syönyt kun en siitä juurikaan välitä
    • Hauska Hauska x 1
  12. Nalla Peruskäyttäjä Jouluäidit 2020

En oo löytänyt erityisiä ällötyksiä, kun tuntuu että välillä ällöttää kaikki ja välillä ei mikään:bored: Se on melko varmaa, että tämän aamuinen mingnon-muna taisi jäädä elämäni viineiseksi:lurking: tai ainakin tämän pääsiäisen viimeiseksi
  13. Mamwa Peruskäyttäjä

Oon himonnut lihaa ja sinappia monta päivää :bored:
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Tintsuliini Uusi käyttäjä

Mä himoitsen kaikkea kirpeää, kuten kirpeitä karkkeja.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  15. Turvonnut Tuttu foorumilla Toukomammat 2018 Jouluäidit 2020

mulla oli esikoisesta noi samat ja sinapista en päässy eroon koko raskautena. tuli siihen rinnalle onneks viinirypäleet jossain vaiheessa.
    • Hauska Hauska x 1
  16. Peonies Aloittelija

Appelsiinimehua voisin juoda vaikka litra tolkulla :grin
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
    • Tykkää Tykkää x 1
  17. L4UR4 Aloittelija Jouluäidit 2020

Tänään (6+3) lähdin ensimmäistä kertaa kauppaan himon perässä. Himoitsin vaaleaa paahtoleipää, jonka saa paahdettua oikein rapsakaksi ja päälle omenamarmelaadia, kermajuustoa ja kurkkua. Kurkkua lukuunottamatta mitkään noista muista tuotteista ei kyllä tavallisesti kuulu mun jääkaapin sisältöön.
    • Tykkää Tykkää x 2
    • En tykkää En tykkää x 1
  18. Mamwa Peruskäyttäjä

Delete
    • Tykkää Tykkää x 1
    Last edited: 12 touko 2020
  19. Tiitiskä Aloittelija Jouluäidit 2020

Tällä hetkellä ei oo oikein mitään himoja. Kahvia en oo pystynyt juomaan enää varmaan viikkoon:dead:
  20. tiuhtimus Naimisissa foorumin kanssa Jouluäidit 2020 Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Kaikkea raikasta alkanu tekemään mieli sillon kun jotain tekee mieli :grin
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
    • Tykkää Tykkää x 1
    Last edited: 15 huhti 2020

Jaa tämä sivu