Mä oon syöny molempia, en tietenkään kourallista kerralla. Kahvinjuonti on jääny aamukahviin, siitä saattaa johtua pieni päänsärkykin mutta olkoot.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
... Myös salaatin ja vihannesten peseminen on yhtä tuskaa, saattaa mennä 1,5h että saan salaatin aikaiseksi, kun tarkistan jokaisen salaatinlehden, liotan viinietikkavedessä, huuhtelen taas ja linkoan, vaihdan lautoja ja työvälineitä tämän tästä ja pesen kädet ainakin kymmenen kertaa kokkauksen aikana (hulluksi tulee)
Onneksi mies on niin kultainen että laittaa mulle vaikka lehtipihviä silloin kun itse haluaa kanafileitä..

Pitkästä aikaa kunnon mieliteko! Ja ihan muutenkin tekee mieli kaikkia soosseja... Sellanen ihana tortilla missä on salsaa, guatemolea, creme fraichea, srirachaa ja vaikka vielä jotain kermaviilikastiketta lisäksi... Ja sitten kun sitä tortillaa puraisee niin ne kastikkeet oikein pursuaa sieltä, halleluujaaaaa
Ai luoja mun tekee mieli majoneesia!Pitkästä aikaa kunnon mieliteko! Ja ihan muutenkin tekee mieli kaikkia soosseja... Sellanen ihana tortilla missä on salsaa, guatemolea, creme fraichea, srirachaa ja vaikka vielä jotain kermaviilikastiketta lisäksi... Ja sitten kun sitä tortillaa puraisee niin ne kastikkeet oikein pursuaa sieltä, halleluujaaaaa
![]()
Kauniita unia siis!
ja nyt kun taas kirjoitin tästä, niin täytyy mennä vielä haukkaamaan yksi
Himoitsin tuoremehuja, hedelmiä, vihanneksia ja suolaisia snackseja (suolakeksit, sipsit)... Makeaakaan ei juuri pystynyt syömään. Tokan kolmanneksen alettua pahat olot siirtyi historiaan (toivottavasti pysyvästi) ja herkut sekä lämmin ruoka alkoi taas maistua, ja edelleen sipsit himotuslistan kärjessä!