Himot ja ällötykset

Parhaiten näyttää nyt ällöpäivinä uppoavan Rasvaton viili, greippi, ja viinirypäleet. Oon tulkinnut tän niin että sellainen uppoaa parhaiten minkä maku /pH on lähellä vatsahappoja :lurking:. Pasta ketsupilla uppoaa myös tuurilla. Vähän heikkoa tuo proteiinien saanti mutta jospa se tasaantuu!
 
Miten voikin olla kauhea nälkä ja ällötys samaan aikaan? Ajattelin että ällötys johtuu siitä et on jo liian nälkä, mut eikun alkaa syömään ni ällöttää vaan lisää, mutta silti on pohjaton nälkä :hilarious:
Hyvin tutun kuuloista, en oikeen tiiä mitä sitä söisi kun suurin osa ruuista pelkkä ajatus etoo :bored: kiva miettiä ja tehdä lapsille ruokaa kun itselle tulee huono olo pelkästä miettimisestä jo..
 
  • Tykkään
Reaktiot: SP
Himottaa vesi, kiiwi, mandariini, paahtoleipä, trip pillimehu, nakki, nyt ehkä vähän taas suklaa? Ällöttää aika paljon suklaa, jääkaapin (ruan) haju, kahvi alkanut kuvottamaan...
 
Himottaa vesi, kiiwi, mandariini, paahtoleipä, trip pillimehu, nakki, nyt ehkä vähän taas suklaa? Ällöttää aika paljon suklaa, jääkaapin (ruan) haju, kahvi alkanut kuvottamaan...

Mua kans ällöttää toi jääkaapin ja roskisten haju, vaikka miehen mielestä niissä ei ole mitään hajua. Sanoin myös, että nyt täytyy maailman pelastaminen jättää vähemmälle ja pyysin että WC:ssä käydessä hän aina huuhtoo pöntön sillä ”isommalla napilla”. Kun musta nyt tuntuu että pissa jää haisemaan :yuck:. Voi olla kiellän kohta bioroskienkin keräämisen...
 
Himoitsen kaikkea raikasta, sitruunaa, appelsiinia, marjoja :rolleyes: + herkun himo on laantunut miltei kokonaan.

Eilen tuli jonkinlainen mieliteko kun mies teki iltapalavoileipiä joissa oli paprikamajoneesia ja olisin halunnut kaataa majoneesit pullosta suoraan kurkkuuni. :grin (Oli sallittua majoneesia) Mies vielä oli levittänyt tosi maltilla leivälle kun yleensä juuri en syö tuollaisia ja ihmetteli että mistäs nyt tuulee. :hilarious:
 
Tällä hetkellä ei vielä ällöltä mikään muu kuin tyhjä maha. Mutta ihmeellisiä hinoja jo nyt ja eilen oli pakko isännän hakea kaatissäkki, kun näin siitä kuvan ja niitähän oli saatava
 
Unohdin lisätä että kaikenlaiset kasvissosokeitot myös! Tänään oli saatava bataattisosekeittoa. :p

Mulla on jostain syystä tehnyt aina raskauksien aikana kaikkea terveellistä ja raikasta.
Paitsi kakkosesta oli alkuraskaudessa joku hullu vaihe kun söin viikko tolkulla varmaan nakkikastiketta. :hilarious:
 
Tällä hetkellä ei vielä ällöltä mikään muu kuin tyhjä maha. Mutta ihmeellisiä hinoja jo nyt ja eilen oli pakko isännän hakea kaatissäkki, kun näin siitä kuvan ja niitähän oli saatava

mulla on ihan sama, että en voi kattoa mitään ruokakuvia, koska mä haluan sit heti niitä! :hilarious:
 
Mua vähän harmittaa ettei oo mitään himoja eikä mikään ällötäkään. Kaikki raskaudet ollu tämmösiä tylsän oireettomia muutenkin :shifty:
 
Ei varsinaisesti mitään tiettyä himoa vaan pohjaton nälkä vaivaa koko ajan :grin

No inhokeista taaperon pyllyn pesu isomman hädän jälkeen sekä kaikki eritteet joihin joutuu altistumaan töissä (sairaalassa).
 
Himot on ehkä se, että juurikaan mitään ei tee mieli syödä.
Kahvi uppoo edelleen, vaikka koitan sitä välttääkkin ettei mielettömiä määriä tulis vedettyä. Koko kämppä kyllä haisee ihan kammottavalle kun sitä keittää :D

Joo, kyllä mä kans tykkään juoda kahvia edelleen. Pakko itseasiassa vähän himmata, oon pyrkinyt pysymään 2-3 muumimukillisessa, ettei mee ihan överiksi. :grin
 
Tänää on tehny hirveesti mieli kaikkia laku, - ja salmiakkikarkkeja :excited001tiiän mitä mulla on taas sairaalakassi täynnä loppuvuodesta :hilarious:
 
Tänää on tehny hirveesti mieli kaikkia laku, - ja salmiakkikarkkeja :excited001tiiän mitä mulla on taas sairaalakassi täynnä loppuvuodesta :hilarious:

Älä edes mainitse! Mulla on nyt ollut joku heikkous erityisesti lakuihin. Arvaa vaan, ostettiinko meidän karanteenikaappiin tukusta tuoreita lakuja? Ja kuka niitä nyt saa syödä, en minä ainakaan. :confused005
 
Älä edes mainitse! Mulla on nyt ollut joku heikkous erityisesti lakuihin. Arvaa vaan, ostettiinko meidän karanteenikaappiin tukusta tuoreita lakuja? Ja kuka niitä nyt saa syödä, en minä ainakaan. :confused005
Älä mainitse tuoreita lakuja, on kans mun heikkous ja nyt tekee mieli kahta kauheemmin :hilarious:
 
Himoitsen kaikkea raikasta, mm. mandariini ja mango. Kahvia tai suklaata (mun herkkuja) ei tee yhtään mieli. Olen oikeastaan vaihtanut kahvin appelsiinimehuun. Välttämättä ei tarvitse jälkkäriksikään muuta, kuin lasillisen kylmää appelsiinimehua, joten onhan se nyt parempi kuin suklaa tai pulla :grin
 
Munkaan ei oo tehnyt oikeestaan yhtään mieli suklaata nyt hetkeen, mikä on todella kummallista mulle, just eilen maistoin eikä maistunut.. Munkkeja oon himoinnut mutta voi olla kun sellaisen syön niin se himo jää siihen, näin on käyny useamman jutun kohdalla nyt viime aikoina.
 
kuvottaa oikeastaan kaikki heti kun sen on saanut nenänsä eteen.
 
Munkaan ei oo tehnyt oikeestaan yhtään mieli suklaata nyt hetkeen, mikä on todella kummallista mulle, just eilen maistoin eikä maistunut.. Munkkeja oon himoinnut mutta voi olla kun sellaisen syön niin se himo jää siihen, näin on käyny useamman jutun kohdalla nyt viime aikoina.

Täällä on aivan sama juttu. Sillä erotuksella että olin odotellut vappua ja munkkeja, mutta viime aikoina ei oo tehnyt lainkaan mieli.

Mistä tuli mieleen juotteko te muut simaa jossa myös vähän alkoholiakin, vai mitä mielipiteitä?

Mies kun kävi eilen kaupassa oli ostoslistalla mangorahkaa, appelsiinia, raikkaita kivennäisvesiä, appelsiini-mangomehua jne. Selkeät mielihalut. :p
 
Takaisin
Top