Himot ja ällötykset

Ei oo vielä mitään ällötyksiä eikä varsinaisesti himoja, mutta sellanen olo et vois syödä kaikkee raikasta (kasvikset, vihannekset, hedelmät, jotain kirpeetä) enemmän :happy:
 
Voi kuinka haluttaisi salmiakkia... Kirpeät karkit maistuu, ja tossa pantteripussissa ois niin hyviä nuo mustat. Otin kyllä vahingossa pari. Mutta vanhan tietämyksen mukaan salmiakki vähentää pahoinvointia, joten vähän kaks piippuinen juttu:woot:
 
Jäätelöä on tehny mieli mikä ei muuten oo mun herrku ja aika lailla kaikkea tekee mieli :hilarious:
 
On kyllä ihmeellistä kun välillä iskee ihan hirvee nälkä ja sit kun alkaa syömään ni alkaa ällöttää. Onko muilla väsymys vaikuttanut keskittymiseen jo? Mä oon siis niin väsyny töiden jälkeen varsinkin, etten edes ymmärrä mitä mulle puhutaan :arghh:
 
Me syödään paljon valkosipulia ja viime aikoina on ruvettu käyttää myös semmosta valmista murskaa purkista. No se haju on todella alkanut ällöttää ja sehän ei sit ihan heti häviä mihinkään:yuck: tavallinen valkosipuli käy ja mauste mut se purkissa oleva ei..
 
Täällä kuvotus vaan jatkuu ja kestää koko päivän. Ainoastaan syömisen ajaksi yleensä häviää, joten pitänee syödä koko ajan

Eniten tekee mieli jaffaa (normisti en juo limuja) ja mikään muu juoma ei oikeen maistuisi, jopa hanavesi maistuu pahalle mut pakko on koittaa jotain muutakin juoda.
Leivän päälle pitäisi aina saada suolakurkkuja myös
 
Mua ällöttää suklaa..Tosi outoa kun normisti voisin syödä sitä vaikka joka päivä.
Ja mulla tekee mieli juoda kaikkia makuvesiä, mitä taas normisti en jois. On tää hassua kun makutottumukset mennyt ihan uusiksi.
 
Ei mitään kummempaa oo tullut, mut vähän vähemmän ylipäänsä tekee mitään mieli. Voi kun jatkuis näin, niin ei tulis herkuteltua liikaa!
 
eilen syötiin mättöä ja ei kyllä maistunu edes hyvältä. oksennus meinas lentää jo silloin.

voisin elää varmaan jollain imeskeltävillä pastilleilla
 
Himot on ehkä se, että juurikaan mitään ei tee mieli syödä.
Kahvi uppoo edelleen, vaikka koitan sitä välttääkkin ettei mielettömiä määriä tulis vedettyä. Koko kämppä kyllä haisee ihan kammottavalle kun sitä keittää :D
 
Mä voisin syyä pelkkää hampurilaista :wacky:

kyllä! Hesburgerin kerroshampurilainen, himoitsin sitä monta päivää, lauantaina mies kävi hakemassa kun kyllästy vissiin mun jatkuvaan höpöttämiseen siitä :hilarious:
 
Mies söi eilen illalla voileipäkeksejä, oisin voinu maksaa mitä vaan, jos oisin saanu valion herkuttelujuustoja niitten kaa :p
 
  • Tykkään
Reaktiot: SP
Maustettu kivennäisvesi ja appelsiinit. Tosin yhtään appelsiinia en ole syönyt. Mutta mieli tekisi
 
Puoliso kysyi illalla, otetaanko vähän suklaata. Mä pudistin päätäni, että ei todellakaan kiitos Hän oli vähän harmissaan kun ei sitten itse viitsinyt levyä avata. Sanoin että eiköhän sekin vaihe tule kun voisi vaan elää suklaalla
 
Se on kyllä jännä, kun makeanhimo on hävinnyt lähes olemattomiin. Ei oo yhtään normaalia mulle :hilarious: Nyt on pitäny maustaa vettä kurkulla ja sitruunalla, ai että maistuu hyvälle ja suolakurkut! Niitä vois syödä vaikka kuin paljo, ei niitä valmiiksi purkissa olevia :grin
 
Miten voikin olla kauhea nälkä ja ällötys samaan aikaan? Ajattelin että ällötys johtuu siitä et on jo liian nälkä, mut eikun alkaa syömään ni ällöttää vaan lisää, mutta silti on pohjaton nälkä :hilarious:
 
Takaisin
Top