Himot ja ällötykset

Mä voisin vaikka juoda viinietikkaa. Siis tekee mieli KOKO AJAN :hilarious:
Ällölista: kahvia, lohta, kermaisia juttuja, valkosipulipatonkia :dead:
 
Minä en vois kuvitellakaan syöväni mokkapaloja... ällöttää muutenkin kaikki makea. Ruisleipä juuston kanssa on monesti ainut mitä saa alas.
 
Söin viime perjantaina aamulla niitä itetehtyjä sämpylöitä, mutta sitten iski loppupäiväksi hirveä kuvotus ja yökkäilin tyhjää. Sen jälkeen en oo pystynyt niitä syömään :sad001 Nyt on hirveä himo ruisleipään, Meriläisen leipomon ruisvarrasta ja vaasan ohuen ohuita ruispaloja juuston ja tomaatin kanssa :hungry:

Pullaa tekis kanssa kovasti mieli, mutta yritän nyt malttaa mieleni ja leivon sitten pääsiäiseksi pullapohjaisen rahkapiirakan :p
 
Nyt iski pahoinvointi ihan todenteolla! Kyllä hattua täytyy nostaa niille, jotka ovat tästä kärsineet koko alkuraskauden. Oon aivan poikki jo yhden päivän oksentelun jälkeen. Tuntuu että joku tosi suolainen auttais, eniten tekis mieli aurajuustoa, meetvurstia tai silliä, mut ne taitaa kaikki olla enemmän tai vähemmän kieltolistalla. Huhhuh.
 
Nyt on sitten hirveä himo kalaa kohtaan. Oon parina päivänä syönyt ruisleipää jossa on tomaattisardiineja päällä. Viikko takaperin olisin yökkinyt pelkästä ajatuksesta :hilarious: Lisäksi oli pakko saaha kaupasta lohta ja silakkaa.

Normaalisti en välitä lakritsista, mutta nyt kun mies oli ostanut niitä itelleen niin mullakin tekis niitä mieli :shifty:

Ällötyslistalle makkaran lisäksi pääsee nyt myös suurin osa maitotuotteista, juusto on ainoa mikä uppoaa. Ja jätski jostain kumman syystä maistuisi myös :p
 
Oon himoinnu viime päivinä näkkäriä ja sen päälle jotain ruohosipuli/valkosipulilevitettä :hungry: Mistä lie tämmöinenkin himo heränny :grin
 
Oon himoinnu viime päivinä näkkäriä ja sen päälle jotain ruohosipuli/valkosipulilevitettä :hungry: Mistä lie tämmöinenkin himo heränny :grin
Ostin just tänään sekä ruohosipuli että valkosipuli tuorejuustot :grin samat himotukset. Jostain syystä myös kaikki perunaruuat houkuttaa koko ajan. Varmaan jotain hiilaritankkausta.
 
Mä oon myös syöny aika paljon perunaa. Mut siis valkosipuli ruuassa - yöh :yuck: Tykkään normaalisti kyllä valkosipulista mut nyt ei vaan oikein uppoa. Ehkä se johtuu siitä et ku muutenki on koko ajan paha maku suussa niin se ei varsinaisesti paranna asiaa.
 
Sämpylät. Sekä itse tehdyt että kaupan. Voisin elää niillä. :)
 
Sämpylät. Sekä itse tehdyt että kaupan. Voisin elää niillä. :)
Mulla oli aiemmin himo itse tehtyihin sämpylöihin. En pystynyt syömään mitään muuta leipää. Nyt olen onneksi pystynyt palaamaan kauraleipiin. Ne sopii vatsalle paremmin :)
 
Takaisin
Top