Himot ja ällötykset

Mulla vaihtelee ihmeellisesti. Toisina päivinä mikään ei maistu ja on ihan työn takana saada mitään syötyä. Toisina päivinä on koko ajan nälkä eikä mikään ällötä..
 
Itsetehty sämpylä ja siihen päälle oivariini, juusto ja paksu siivu tomaattia. Slurps :hungry: Kirsikkatomaatit oli aiemmin suurta herkkua, mutta nyt niiden ajattelukin oksettaa. Jännä että nuo tavalliset tomaatit on sitten oikea himo tällä hetkellä :grin

Pahimman pahoinvoinnin aikana en pystynyt juomaan vettä, joten join sitten lotratolkulla omenamehua ja jaffaa. Nyt ne ei uppoa enää ollenkaan, jotenkin niiden maku tuo mieleen sen ällötysolon :yuck:
Mä himoitsen itsetehtyjä sämpylöitä, mutta olen ihan onneton sämpyläleipuri. Miksei kaupasta voi löytyä mitään vastaavia? En yhtään pysty syömään tällä hetkellä sellaisia kaupan höttösämpylöitä.
 
Mä himoitsen itsetehtyjä sämpylöitä, mutta olen ihan onneton sämpyläleipuri. Miksei kaupasta voi löytyä mitään vastaavia? En yhtään pysty syömään tällä hetkellä sellaisia kaupan höttösämpylöitä.

Googlaa "pomminvarmat sämpylät" ohjetta. Sillä oon saanut sämpylät nimensä mukaisesti onnistumaan, kunhan vaan istun paiston aikana vieressä vahtimassa ettei ne pala :grin

En pysty tällä hetkellä syömään kaupan leipiä ollenkaan kun ne ällöttää liikaa, joten ite leipominen on ollut ainoa vaihtoehto :)
 
Mullakin ollut tuo leipä-ällötys! Muutamia kaupan leipiä on voinut vain syödä. Nyt alkaa olla sillä tavoin pahoinvointi helpottanut, että ihan kaikki ei kuvota. Tänään kyllä vielä oksensin. Tomaateista tykkään normaalisti, varsinkin kirsikkatomaateista, mutta vielä vähän aikaa sitten ne maistuivat ihan karmeilta. Voisin leipoa itse leipää, kun pystyy olemaan jo pystyssäkin. Oli vaan eilen koko jauhohylly ihan tyhjä kaupassa, kuivahiivakin loppu. Täytyykin testata nuo pomminvarmat sämpylät.
 
Mä just tänään tein sämpylöitä! :)

Ai että, joku päivä käveltiin leipomon ohi niin sieltä tuli sellainen tuoreen sämpylän tuoksu. Vähän kyllä tekee mieli.
 
Mullakin on sämpylät to do -listalla. :grin yhtenä iltana tein myös ylijääneestä perunamuusista rieskoja. Aivan superhelppoja nekin, kun ei tarvi lisätä muusiin muuta kuin jauhoja, kananmuna, vähän nestettä ja ripaus suolaa. Suosittelen!
 
Rieskat on kyllä super helppoja ja hyviä! :)
Mun on monta päivää tehnyt mieli mokkapaloja... Yrittäny taistella himoa vastaan, saa nähdä kumpi voittaa. :D
 
Rieskat on kyllä super helppoja ja hyviä! :)
Mun on monta päivää tehnyt mieli mokkapaloja... Yrittäny taistella himoa vastaan, saa nähdä kumpi voittaa. :D

Voi hitto et ois maininnu mokkapaloista... :facepalm: :grin
 
Oli pakko jo katsoo kaappiin olisko aineita, mut ei onneks ollu. :D
 
Googlaa "pomminvarmat sämpylät" ohjetta. Sillä oon saanut sämpylät nimensä mukaisesti onnistumaan, kunhan vaan istun paiston aikana vieressä vahtimassa ettei ne pala :grin

En pysty tällä hetkellä syömään kaupan leipiä ollenkaan kun ne ällöttää liikaa, joten ite leipominen on ollut ainoa vaihtoehto :)
Kiitos vinkistä. Mies leipoi mulle näitä tänään. Ihan super hyviä :happy:
 
Äh, nyt mullakin on tehnyt mieli mokkapaloja eilisestä lähtien :hilarious: Ja tiedän että kaapissa on ainekset niihin...

Tän hetken oikea ällötysten ällötys: makkara. Eli kaikki makkaraleikkeleet, grillimakkarat ja varsinkin lenkkimakkara :yuck: :puke_r Hyi että kun tekee pahaa edes kirjottaa sana makkara.
 
Mä oon kans tosta mokkapalaviestistä lähtien miettinyt että pitäskö niitä leipoa :facepalm:
Meillä ei vaan mies oo kovin makean perään niin sen tietää miten siinä käy.
 
Mulla ne polttelee edelleen mielessä. Nyt jo varmaan viikon ajan en oo pystyny muuta ajattelemaankaan. :D Pyrin vaan mahdollisimman vähän käymään kaupassa, niin en viitsi aineita lähteä hakemaan.
 
Näiden viestien johdosta mulla on nyt sämpylätaikina kohoamassa ja huomenna varmaan sit niitä mokkapaloja
 
Kebab ranskalaisilla, sitä oon kuolannu jo pidemmän aikaa... :hungry: Saas nähä sortuuko tänään tilaamaan.
 
Onko muilla aivan JÄRKYTTÄVÄ makeanhimo? Äh, en tiedä miten jaksan tän kanssa... koko ajan tekee mieli sokeria ja se ei varmaan ole paras ravinnonlähde juuri nyt :sad001

Jeps, mulla on sama. Mä en koskaan halunnut niin paljon herkkuja kun nykyään. Edellisessä raskaudessa söin tosi terveellisesti mut nyt tuntuu, että mun pitäis olla varovainen o_O Eikä etätyötä helpota tilannetta..
 
Takaisin
Top