Himot ja ällötykset

Ällöttää juustosämpylät ja kanafileet. Ihan menee kylmiä väreitä ku ajattelen juustosämpylää. Söin niitä ekoilla viikoilla ja ei mitään ongelmaa..
Himoitsen taas kaikkea raikasta, kuten mandariineja, viinirypäleitä, kirsikkatomaatteja ja sorbettia. Yks yö haaveilin grillisipseistä ja american-dipistä. Nämä kyllä vaihtelee aika nopealla tahdilla :woot:
 
  • Tykkään
Reaktiot: Mr
Mä himoitsen Pancho Villan burgeria juustolla ja pekonilla. Ranskiksia ei kyl tee mieli.

Just eilen kun kerroin mun hamppari himosta, niin Pancho Villan kanahampurilaista on tehny mieli :p Ja niitä ranskalaisia ja sitä niiden omaa dippiä. :hungry: Hassua kun en ees muista milloin viimeks olisin sen ravintolan ruokia syöny, on siitä yli vuos ainaki, mut kummasti se Pancho Villan ruoka kolkuttelee mielessä. :rolleyes:
 
Voisin elää porkkanalla ja dipillä. Niin hyvää, kevyttä ja raikasta et tekis mieli koko ajan rouskuttaa :grin
 
Olin kaupassa ennen ultraa, kauhea nälgä iski, ostin Mars-patukan jossain mielenhäiriössä. Hyi . Muutenkaan en syö suklaata mutta hyi sentään miten oli pahaa. Edellinen ällötys oli verilätyt, mikrouuni haisi pahalta niiden lämmityksen jälkeen.
 
Nyt kaikki hapan. Jälkiuuniruisleipä juustolla ja kirpeä marjajogurtti. Yhtä aikaa suussa siis.
 
Koko illan tehny mieli lihapataa. Alkaa oikein kiukuttaa kun sitä ei oo nyt valmiina. Eipä oo tosin aineksiakaan. :mad:
 
Kahvi maistuu taas. :)
Ihanaa :happy: mitkä viikot sulla olikaan menossa? Mäkin niin odotan, että maistuis. Aamut on niin takkuisia ilman kahvia, että väkisin juon tilkan, mutta ei se kyllä meinaa maistua :hungover:
 
Ihanaa :happy: mitkä viikot sulla olikaan menossa? Mäkin niin odotan, että maistuis. Aamut on niin takkuisia ilman kahvia, että väkisin juon tilkan, mutta ei se kyllä meinaa maistua :hungover:

Nyt on 10+2.
 
Häätyy kyllä sanoa, että ei haluttanut kahvia 7-8 viikoilla itsellänikään:silent . Nyt 9+3 tienoilla kahvi taas maistuu aamusin :coffee2
 
Kylmää ananasta vois syödä vaikka kilokaupalla! Viikko sitten haaveilin pizzoista ja hamppareista, onneks nyt vähän kevyemmät mieliteot!
 
Mä en oo ainakaan viiteen vuoteen juonu mehua, mut nyt oon himoinnu raikkaita hedelmämehuja ja niitä oon vähän juonu. Oon myös syöny monta vuotta tummaa leipää vaalean sijasta, mut nyt raskaana ollessa vaalee leipä tomaateilla on herkkua :hungry:
 
Minä joka syön sushia ehkä kerran viiteen vuoteen... Himoitsen nyt sitä tahmeeta riisirullaa, jonka sais sit dipattua soijakastikkeeseen o_O
 
Mä juon jopa vähän överisti mehua nyt (omena ja appelsiini), lisäksi jugurtit, viinirypäleet ja kirsikkatomaatit maistuu!
Jauheliha ällöttää yli kaiken, tein makaronilaatikkoa josta pystyin syömään kolme haarukallista ja sitten oli pakko oksentaa :S
Muutkin lämpimät ruuat on vähän niin ja näin että kauanko pysyy sisällä.
 
Mulla vichy, tuoremehut ja ananas limppari ihan lemppareita just ny. Pelkkä vesi ei oikein uppoo.
 
Itsetehty sämpylä ja siihen päälle oivariini, juusto ja paksu siivu tomaattia. Slurps :hungry: Kirsikkatomaatit oli aiemmin suurta herkkua, mutta nyt niiden ajattelukin oksettaa. Jännä että nuo tavalliset tomaatit on sitten oikea himo tällä hetkellä :grin

Pahimman pahoinvoinnin aikana en pystynyt juomaan vettä, joten join sitten lotratolkulla omenamehua ja jaffaa. Nyt ne ei uppoa enää ollenkaan, jotenkin niiden maku tuo mieleen sen ällötysolon :yuck:
 
Takaisin
Top