Himot ja ällötykset

"Kyl mä sanoisin että täysin normaalia on :) Eikä tarvii säikähtää jos tulee outoja himoja, terveisin minä joka oon aiemmissa raskauksissa alkanu himoitsemaan käsisaippuoita ja pesuaineita" :p

En osannut kopioida sun vastausta talvitintti mutta käsisaippua ja pesuainehimot :laughing002:woot: kaikkea sitä iskeekin päälle :grin:p
 
"En osannut kopioida sun vastausta talvitintti mutta käsisaippua ja pesuainehimot :laughing002:woot: kaikkea sitä iskeekin päälle :grin:p

Haha se himo on ollu ihan jäätävää että oon nuuskutellu käsisaippuoita joka paikassa pitkän aikaa ja käyny kunnon taistelut pään sisällä kun on tehny niin mieli maistaa pesuaineita ja saippuoita :grin
 
  • Tykkään
Reaktiot: Mr
Tätä en nyt varsinaisesti himoksi (ainakaan vielä) sanois, mutta voinokareessa paistetut pinaattilätyt - voi miten hyviä ne voikaan olla :hungry: "Muutamat" on niitä tässä viikon-parin aikana tullut syötyä vaikka aiemmin en niistä välittänytkään :grin
 
  • Tykkään
Reaktiot: Mr
Onkohan fondue ok syödä? Siinä on pastöroimattomia juustoja todennäköisesti mutta se kuitenkin kuumennettu kuplivaksi. Anyone?

Muoks. Löysinkin thl:n sivuilta että kaikki juustot kuplivan kuumennettuina ok
 
Muokattu viimeksi:
Minä himoitsin hiilihapollisia juomia viikko sitten ja nyt ne saa puistatuksen päälle

kaikki raikas ja viileä maistuu - mies onkin ehdottanut jäätelöä melkein joka ilta! Olen koittanut lisätä, että ei sellaista raikasta vaan esim jääkaappikylmät hedelmät, smoothiet ja rahka jäisillä marjoilla on nyt pop
 
Ihan sairaan outoa että mun rakas Pepsi max ei enää maistu mulle, ei siis ollenkaan. Päinvastoin, jos ajattelenkin pepsi maxia niin alkaa etomaan. Outoo :bored:
 
Aika alusta on saanut jättää pois aamupuuron ja kahvin (sama esikoisen kohdalla). Ne palaa sitte seuraavalla kolmanneksella taas kuvioihin.

Kaikki kevyt ja raikas. Ei makeaa paitsi jäätelö menee mutta ei sitäkään oikeestaan tee mieli.
 
Me oltiin kahvilassa tänään ja ostin sellaisen super ihanan mutakakku-palan kermavaahdolla. Kolmen lusikallisen jälkeen tulikin stoppi enkä saanut enää alas palastakaan..
 
Mulla ei oo tehnyt mieli makea mutta nyt on pakko saada suklaakuorrutettu jäätelöpuikko.
 
Mä tarviin kyljystä NYT! :angry2
Mä oikeesti illalla kävin nukkumaan niin, että mielessäni kuvittelin kuinka revin sitä vähän kärähtänyttä kyljyksen pintaa sormin ja kuinka se tuntuu sitkeeltä hampaissa ja sen alla se ihana läskikerros :smiley-angelic002 Joo ei tosiaan oo normaalia :hilarious:
 
Karkkia ei tee mieli ja sipsit vähän ällöttää. Marinoidut punasipulit myös pyörii mielessä jatkuvasti
 
Tänään (5+3) ollut eka päivä, kun ei ole oikein kahvi maistunut. Olen kyllä kahteenkin otteeseen yrittänyt juoda, kun ajatuksen tasolla houkuttaa, mutta ei vaan maistu.
Himoitsen kaikkea, missä on majoneesia :p vaikka muutoin mulla maistuu tosi huonosti mikään. Ei ole nyt oikeastaan ollut kovin pahaa ellotusoloakaan, mutta ei oikein tee mitään syötävää mieli.
 
Karkkia ei tee mieli ja sipsit vähän ällöttää. Marinoidut punasipulit myös pyörii mielessä jatkuvasti

Mä himoitsin kakkosen odotuksessa myös marinoituja punasipuleita, ja teinkin niitä pariin otteeseen :joyful: Liharuokia myös! Nyt nuo ei himota.
 
Raasteet! Semmoiset työpaikan lounaspöydän vähän happamat etikkaiset herkut! Ja Rosson raastepöytä oli taivas!
 
Subwayta, thaikku ruokaa ja ravintolan hampurilaisateriaa himoitsen ihan sikana. :hungry: Se pepsi max ällöttää edelleen, + mulla tullu parina päivinä mieleen mudcake jäätelö josta normaalisti tykkään, niin nyt pelkkä ajatus saa melkein oksennuksen nousemaan kurkkuun :depressed:
 
Kauhee nälkä jatkuvalla syötöllä (pun intended) mutta ei mitään oikein tee mieli. Lämpimiä ruokia ei tee mieli syödä kahta päivää peräkkäin samaa. Ei nyt silti mitään yksittäisiä juttuja mitkä erityisesti aiheuttaisi ällötystäkään.

Varsinaisia himoja ei oo. Paitsi välillä haaveissa ihan-mikä-tahansa-mättö ihan vaan siks että ois edes vähän aikaa nälätön olo.
 
Mulla tuli nyt vähän yllättävänä ällötyksenä kypsennetty porkkana. Pelkkä ajatuskin... :yuck: Raakana sen sijaan uppoaa entiseen malliin.
 
Mulla on aivan hirveä ällötys uunijuureksia kohtaan! :yuck:
Uhh, kun pelkkä ajatus tekee niin pahaa ja silmistä vettä tulee, koitan kirjoittaa tätäkin syvemmin miettimättä:D
Tein niitä kerran alkuraskaudessa, ja silloin ei ollut ongelmaa, mutta sitten seuraavana päivänä niiden haju jääkaapissa ja kaikki, niin yöök! Siis tää on ihan hirveä mikä yökötys niistä voi tulla ja jo huvittavaa, mua siis yököttää jo niiden vuokakin, missä ne tein, mietin jo sen hävitystä! Ja tässä tein yksi päivä toista ruokaa, mitä olin maustamassa, en muistanut mitä maustetta uunijuureksissa olin käyttänyt ja haistoin timjamia, kun ajattelin sitä laittavani, niin huhhuh, mikä yökkö tuli, kun tajusin sitä olleen juuri niissä juureksissa! :wtf:

Ekassa raskaudessa yökötyksen aiheena oli luumut ja luumuhillo, tokassa raskaudessa juustot. Mutta tässä kolmannessa tuo uunijuuresten yökötys on ihan omaa luokkaansa!
 
Mä himoitsen Pancho Villan burgeria juustolla ja pekonilla. Ranskiksia ei kyl tee mieli. Ja en kyllä normaalisti käy lounaalla syömässä burgereita mut nyt... no onneksi sen annoksen saa myös salaatilla :rolleyes:
Subwayn kana teriyaki houkuttaa myös.
 
Takaisin
Top