Himot ja ällötykset

Kahvi lähti ällötys listalle. Viimeksi pystyin juomaan kahvia hyvinkin. Nyt pelkka ajatus nostaa palan kurkkuun.
 
Tekee mieli kaikkia herkkuja koko ajan, karkkia, suklaata, sipsiä... Ja kunnon mättöruokaa. Hyvin oon kyllä pystyny vastustaa mut ai että ku tekis mieli vetää kunnon överit. :grin Jos jotain terveellisempää niin punajuurta oon alkanu himoitsemaan ja sitä oonkin nyt ruuan yhteydessä syöny.
 
Tekee mieli kaikkia herkkuja koko ajan, karkkia, suklaata, sipsiä... Ja kunnon mättöruokaa. Hyvin oon kyllä pystyny vastustaa mut ai että ku tekis mieli vetää kunnon överit. :grin Jos jotain terveellisempää niin punajuurta oon alkanu himoitsemaan ja sitä oonkin nyt ruuan yhteydessä syöny.

Eiks punajuurikin ole jollain kieltolistalla :hilarious:

Mä himoitsen kans kaikkia herkkuja. Ehkä enemmän suolaista kun makeaa. Ja mausteista, esim jalopenoa ja intialaista ruokaa :angelic:
 
Eiks punajuurikin ole jollain kieltolistalla :hilarious:

Mä himoitsen kans kaikkia herkkuja. Ehkä enemmän suolaista kun makeaa. Ja mausteista, esim jalopenoa ja intialaista ruokaa :angelic:

Mitää oliko? :eek: Eiks se koskenukaan pelkästään imeväisikäisiä?
 
Mättöruokaan täälläkin himo. Suolaa, lihaa jne. Viikonloppuna kun oli se kaamea myrsky niin oli pakko lähteä mäkkäriin hakemaan hamppari. ;-)

Punajuurta en tiennytkään! Just söin punispastaa...
 
Mä en muista, että thl:n listalla ois punajuurta mainittu. Yhen appin listalla punajuuri ja kukkakaali oli ok lämmitettyinä.

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Raakaa punajuurta ei suositella (kenellekään, oli raskaana tai ei).

Mä en oikein himoitse mitään, ällötyksiä sen sijaan löytyy.
 
Eilen teki ihan hirveästi mieli Mexico pizzaa. Pari tuntia mietin pitäisikö tilata, mutta tyydyin kaalikeittoon. En ole vieläkään saanut pizzaa mielestä :rolleyes:
Kahvia myös tekisi paljon mieli (kuten aina), mutta koittanut pitää sen 2 (isossa) kupillisessa. Aiemmin join 6 isoa kuppia päivässä.
 
Melkein kaikki ällöttää. Tuorepuristettu appelsiinimehu uppoaa ja sillä saa hetkeksi ällöolon pois.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Mr
Kyllä täällä himoitaan ranskalaisia tai hamppareita eli siis jotain suolaista. Mieki oon myös tuota punajuurea himoinnut :bored: Makeaa ei enää haluta samallalailla. Appelsiinimehua halutti jo ensimmäisilltä viikoilta alkaen. Ihana ku kahviin ei ole tullut ällötystä. En heräis ilman sitä.
 
Mitään makeaa ei haluta. Manikkakerma kakkua voisin syödä:p. Mutta että tämä suolaisen himo on järkyttävä. En ees muista milloin ois ostanut saatika syönyt pekonia mutta tänään oli ihan pakko.:dead: :yuck: Onko tämä suolasen himo ihan normaalia? Muita?
 
En osaa sanoa, onko tämä mikään varsinainen raskaushimo, mutta hunaja... kovaa hunajaa ja teetä. Suurin osa mun lemppareista on nyt kiellettyjen listalla, kun ne on yrttijuomia, eikä varsinaista teetä. Pitäisi käydä teekaupoilla
 
Mitään makeaa ei haluta. Manikkakerma kakkua voisin syödä:p. Mutta että tämä suolaisen himo on järkyttävä. En ees muista milloin ois ostanut saatika syönyt pekonia mutta tänään oli ihan pakko.:dead: :yuck: Onko tämä suolasen himo ihan normaalia? Muita?

Kyl mä sanoisin että täysin normaalia on :) Eikä tarvii säikähtää jos tulee outoja himoja, terveisin minä joka oon aiemmissa raskauksissa alkanu himoitsemaan käsisaippuoita ja pesuaineita :p
 
  • Tykkään
Reaktiot: Mr
Takaisin
Top