Himot ja ällötykset

Täällä myös yksi salmiakkihimoilija! Pahimpaan pahoinvointiin oon yksittäisen salmiakkikarkin uskaltanu heittää naamariin mutta just eilen kaupassa valitsin katseellani jo synnärieväitä :hilarious:mustapanttereita, lauantaipussin autokarkkeja ja fazerin turkinpippurilevy :hungry:
 
Täällä myös yksi salmiakkihimoilija! Pahimpaan pahoinvointiin oon yksittäisen salmiakkikarkin uskaltanu heittää naamariin mutta just eilen kaupassa valitsin katseellani jo synnärieväitä :hilarious:mustapanttereita, lauantaipussin autokarkkeja ja fazerin turkinpippurilevy :hungry:

Mää myös oon silmäillyt jo synnärieväitä :D haluun ainaki hopeatoffeita, niitä suolakalakarkkeja ja pepen suklaa-lakuja. Pantteritki olis ihan jees, mut taitaa olla parempi ettei iha lähe rönsyilemään. :D
 
Mää lähdin tosikon kans sairaalasta 24h synnytyksestä ja se ei passannu mulle yhtään. Viime kerralla siis vietin siellä aikaa niin paljon ku vain antoivat olla :wink saman aion tehdä nyt! Mutta ihanaa kun meitä on erilaisia ja saa tehdä miten haluaa:Heartred
 
Meillä jäädään kuitenkin seuraamaan sokereita, niin minäkin saan huilia ainakin päivän pari. :)
 
Mun ystävän erittäin hyvin sujunut synnytys meinas saada karmaisevan lopun kun joku 12h synnytyksestä alkoi hurjasti vuotamaan repeämästä mikä oli ”piilossa”.
Kiireellä leikkuriin ja sille oli sanottu että hänen synnytystä tullaan käyttämään esimerkkinä minkä takia polikliininen synnytys voi olla erittäin vaarallinen. Koska jos olisi ehtinyt lähteä kotiin ei tod näk olisi selvinnyt.
 
Tää ei nyt oo varsinainen himo, mutta nyt löyty uus juttu mitä voi syödä niinä päivinä, kun on oikein huono olo. Se on varsiselleri. Sitä on tänään menny paljon alas.
 
Mulla ei oo oikeestaan mitään himoja ollut, mutta sellainenkin asia on oksettanut kuin yks joululahjaksi saatu kahvikupin värio_O:laughing025 Se vain jotenkin tekee pahaa... Kahvia en pystynyt reiluun kuukauteen juoda, mutta kyllä se nyt taasen alko maistumaan.
 
Muokattu viimeksi:
Ärsyttävää kun perus kotiruoka ei meinaa maistua kaikki "napostelutyyppiset" kutrn salaatit, lämppärit, pitsa jne ja kaikki maailman roskaruoka menis kyllä
 
Minä en taas uskalla syödä selleriä ollenkaan, vaikka sitä normaalisti rouskutankin. Niin monesta paikasta lukenut ettei sitä suositella raskaana oleville kun voi ilmeisesti lisätä keskenmenon riskiä. :think005

No tää oli mulle ihan uus tieto. En taida sitten uskaltaa enää syödä. On ärsyttävää, kun asioita ei kerrota missään ja kaikesta täytyy ottaa itse selvää :mad:
 
Mulla ei oo oikeestaan mitään himoja ollut, mutta sellainenkin asia on oksettanut kuin yks joululahjaksi saatu kahvikupin värio_O:laughing025 Se vain jotenkin tekee pahaa... Kahvia en pystynyt reiluun kuukauteen juoda, mutta kyllä se nyt taasen alko maistumaan.


Haha kuulostaa niin tutulta!
Muakin oksettaa milloin mikäkin. Lakanat, auto, puhtaat pyykit... mikä päivä mikäkin :laughing002
Johtuukohan siitä, että esim käytettäessä jonkun väristä lakanaa on oksettanut, niin yhdistää sen oksetuksen aina siihen samaiseen lakanaan? :wtf

Esikoista odottaessa mua oksetti yksi palmoliven käsisaippua mistä olin ennen tykännyt... en pystynyt käyttämään sitä kymmeneen vuoteen!!:confused005 ..enkä kyllä edelleenkään pidä siitä hajusta..
Toivottavasti nää kaikki raskauspahoinvointi outoudet ei jää vuosiksi :joyful:
 
Yleensa en sieda kahvia mutta nyt haju ei tee mitaan. Liha, kasvikset ja hedelmat on kova sana.
 
Liha ällöttää tällä hetkellä. Heti, jos on vähänkin jänteitä tai muuta niin en vaan saa enää alas ja välillä tästä seuraa oksentaminen.
 
Liha ällöttää tällä hetkellä. Heti, jos on vähänkin jänteitä tai muuta niin en vaan saa enää alas ja välillä tästä seuraa oksentaminen.

Mulla on sama. Ei oo ollut kummempaa pahoinvointia koko raskausaikana, mutta oksennus saattaa tulla ihan pienestäkin naksusta.
 
hajut alkanu tekee pahaa... sipuli, ruoka yms... yks päivä äiteen luona huomasin hetken istuessani keittiön pöydän vieressä et fani pala pussi oli auki ja sit rupes haju häiritseen..
 
Liha ällöttää tällä hetkellä. Heti, jos on vähänkin jänteitä tai muuta niin en vaan saa enää alas ja välillä tästä seuraa oksentaminen.

Mulla on ollut sama melkeen koko raskauden ajan. Silti oon koittanut syödä väkisin hemoglobiinin takia. Alkuraskaudessa maistui sitrukset, nyt oon himoinnu tuoretta ananasta jo useamman viikon, joten niitä on tullu kannettua kaupasta kotiin useampi :smiley-ashamed008:grin
 
Takaisin
Top