Himot ja ällötykset

Musta taas tuntuu ettei oikein mikään maistu vaikka tekis mielikin.

Mä muuten tiesin nykystä kuopusta oottavani ku olin 13vuoden lihattomuuden jälkeen tokassu miehelleni että tekis mieli pihviä :grin
 
Mun tekee mieli kaikkea suolasta. Tänään illalla oliiveja. Oikeestaan tää oli ensimmäinen todellinen himo.
 
Muokattu viimeksi:
Tekee mieli kaikkea raikasta, esim appelsiinimehu, ananas, klementiinit. Kahvi ällöttää niin kuin edellisessäkin raskaudessa.
 
Minullekin maistuu tavallista paremmin kasvikset, marjat ja hedelmät - hyvä niin. Tuntuu lisäksi, että omenan jälkeen kuvotus laantuu. Luulin, että se on vain psykologista kun tietää, että ne on hyväksi, mutta jos muillakin maistuu, niin ellmistö varmaan vaistomaisesti tietää, mikä on hyväksi.

SUKLAA maistuu PAHALLE, pelkälle rasvalle. Ei ole juurikaan tullut syötyä suklaata joulusta huolimatta.
 
Voi ei oon taas alkanut kammota kurkkua, kuten esikoisestakin :hungover: En tajua, miten sekin voi olla käytännössä pelkkää vettä ja silti haista niin pahalle?!
 
Lihatuotteet ällöttää, samoin lähes kaikki lämmin ruoka.

Kokis on pop vaikken sais sitä ees juua. Appelsiineja ollaan syöty tänään varmaan 5 :D
 
Viime raskaudessa huomattavin ällötys oli paistetun possun haju. Nyt ei ole ilmaantunut kummempia himoja ja ällötyksiä. Joskin joulutortuista on tullut ällötys. Vedin niitä totaaliset överit joulun aikaan, eli ei voi laittaa raskauden piikkiin :D
 
Ruokahalu vaihtelee tosi paljon. Välillä ei meinais mennä mitään alas ja välillä taas pystyis syömään vaikka kuinka paljon. Välillä tekee mieli vain jotain klementiinejä tai muuta tuoretta ja sit välillä taas maistuis pelkästään jotkut sipsit tai voileivät. Lämmin ruoka ja jugurtti tökkii ja kahvikaan ei oikein meinaa enää maistua.
 
Kokis on pop vaikken sais sitä ees juua.

Mä huomasin tänään että tuli sama himo kuin esikoisesta, hanacokista menis ämpäritolkulla :hilarious: ja siis nimenomaan hanatavara, ei pullosta tai tölkistä. Onneksi on aika arvokasta tavaraa niin pysyy mieliteko jotenkuten aisoissa :wacky:
 
Mul tökkii lähes kaikki ja 24/7 etova olo löytänyt tiensä tänne.
Jääkaappikylmä appelsiini ja porkkanat on jees :D muuten kaikki on ”tunkkaista”,
 
Tekee mieli vain hedelmiä ja marjoja. Kaikki kunnollinen ja ns oikea ruoka ällöttää eikä sitä tee mieli syödä. Oon saanu alas viimesen kahen vuorokauden aikana vaan spagettia ja mandariineja. Muistan että esikkoa odottaessa söin viikkotolkulla luumuja ja paahtoleipää.
 
Mulla on tää ällötys pahentunut, että alkaa jo aamusta :wtf: oli kyllä pikainen kaupassa käynti kun ällötti kaikki ja ihan pahaa teki kävellä lihaosaston läpi :wideyed: erityistä himoa ei ole mitään kohtaan o_O leipä menee tällä hetkellä parhaiten alas
 
Mulla on tää ällötys pahentunut, että alkaa jo aamusta :wtf: oli kyllä pikainen kaupassa käynti kun ällötti kaikki ja ihan pahaa teki kävellä lihaosaston läpi :wideyed: erityistä himoa ei ole mitään kohtaan o_O leipä menee tällä hetkellä parhaiten alas

Mua kans ällöttää! Kalatiski vielä enemmän :meh:
 
Uusia himotuksia: mehut ja murot maidolla. Näitä en syönyt/juonut juurikaan ennen raskautta. Etovien lista onkin pidempi: kala, muut merenelävät, kana, juusto, leikkeleet, kastikkeet ja oikeastaan kaikki lämmin ruoka.
 
Mulla on tullu ihan hirvee himo tomaatteihin. Tää oli jo edellisessä raskaudessa. Ja sitten vielä suolakurkut ruisleivän päällä. :p
 
Ei tälläkään kertaa, ainakaan vielä, mitään himoja eikä ällötyksiä kuten ei viime raskaudessakaan. Viimeks nenä alkoi olla jossakin vaiheessa vähän turhan tarkka leikkeleiden tms suhteen: muutaman päivän auki ollut paketti mikä takuulla oli ihan hyvää, haisi niin oksettavan pilaantuneelle etten uskaltanut edes koiralle syöttää. :hungover: Mies haisto pikaiseen ja pisti leivälleen. :laughing021 Saa nähdä toistuuko nyt sama. Meillä oli sitten usein pari leikkelepakettia auki kun avasin aina uuden, välillä täyty kyllä syödä pari päivää vaan juustolla, että mies ehti syömään avatut ennenkuin ne oikeasti pilaantu.
 
Äykh, nyt tuli ällötys kahviin. Pakko kuitenkin juoda aamuisin se yksi kuppi ettei tule päänsärkyä :rolleyes:
 
On ollut jo rasvaisia, suolaisia ja lakuhimoja. :hungry: Lakut jäi välistä, mutta parit bugerit ja pekonit syötiin. Sen jälkeen alkoi tehdä mieli lähinnä raikkaita hedelmiä. Viime raskaudessa himoitsin Mäkkärin juustoburgereita ja kakkutaikinaa. :grin
 
Äykh, nyt tuli ällötys kahviin. Pakko kuitenkin juoda aamuisin se yksi kuppi ettei tule päänsärkyä :rolleyes:
Mulla sama! Normaalisti joisin helposti kolme kuppia päivässä, mutta nyt kahvikuppi unohtuu juomatta johonkin :wideyed: Ei tietty enää voi montaa kuppia juodakaan, mutta mun kupissa nyt on yleensä alle desi kahvia ja desi maitoa...
 
Takaisin
Top