Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kokis on pop vaikken sais sitä ees juua.
ja siis nimenomaan hanatavara, ei pullosta tai tölkistä. Onneksi on aika arvokasta tavaraa niin pysyy mieliteko jotenkuten aisoissa 
Mulla on tää ällötys pahentunut, että alkaa jo aamustaoli kyllä pikainen kaupassa käynti kun ällötti kaikki ja ihan pahaa teki kävellä lihaosaston läpi
erityistä himoa ei ole mitään kohtaan
leipä menee tällä hetkellä parhaiten alas

Mies haisto pikaiseen ja pisti leivälleen.
Saa nähdä toistuuko nyt sama. Meillä oli sitten usein pari leikkelepakettia auki kun avasin aina uuden, välillä täyty kyllä syödä pari päivää vaan juustolla, että mies ehti syömään avatut ennenkuin ne oikeasti pilaantu.
Lakut jäi välistä, mutta parit bugerit ja pekonit syötiin. Sen jälkeen alkoi tehdä mieli lähinnä raikkaita hedelmiä. Viime raskaudessa himoitsin Mäkkärin juustoburgereita ja kakkutaikinaa. Mulla sama! Normaalisti joisin helposti kolme kuppia päivässä, mutta nyt kahvikuppi unohtuu juomatta johonkinÄykh, nyt tuli ällötys kahviin. Pakko kuitenkin juoda aamuisin se yksi kuppi ettei tule päänsärkyä![]()
Ei tietty enää voi montaa kuppia juodakaan, mutta mun kupissa nyt on yleensä alle desi kahvia ja desi maitoa...