Himot ja ällötykset

Keskustelun 'Elokuiset 2020' aloitti Vargynja, 13 marras 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Millaisia mielitekoja raskaus on tuonut tullessaan? Huomaatko himoitsevasi ruokia, joista et normaalisti välitä tai tekeekö mielesi omituisia ruokayhdistelmiä?

Entä onko odotus saanut aikaan ällötyksiä, joita et tavallisesti koe? Inhottaako esimerkiksi kahvin tuoksu?

Lue myös artikkelimme raskausajan mieliteoista. Täältä löydät myös jutun pica-ilmiöstä, joka tarkoittaa ruuaksi luokittelemattomien aineiden himoitsemista.

Ja jos sinua mietityttää, onko jokin mieliteon kohde turvallinen raskausaikana, tästä artikkelista pääset tarkistamaan, mikä kaikki olikaan kiellettyä tai vältettävää odotusaikana.
  2. Rouva V. Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2018 Eloäidit 2020

Tekee enemmän suolaista mieli
  3. bello Tuttu foorumilla Eloäidit 2020 Elomammat 2016

Edellisessä raskaudessa oli thairuoka ehdoton himo, ja se on näköjään alkanut taas :p Lounaalle thaimaalaiseen...
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Rouva V. Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2018 Eloäidit 2020

Esikoisesta himoitsin luumuja ja omenoita ja kuopuksesta näkkäriä ja mansikoita..
    Nyt tekee ruokaa mieli, rehellistä ruokaa. Ei niinkään rasvaista yms
    • Hauska Hauska x 1
  5. bello Tuttu foorumilla Eloäidit 2020 Elomammat 2016

Mä söin kans eilen mehukkaan omenan oikein innolla :grin Persimonia ja muitakin mehukkaita hedelmiä tekee myös mieli.

Esikoisesta en voinut sietää sitruksen hajua. Nyt ei onneksi ole ollut samoja ongelmia!
  6. iloinenodottaja Tuttu foorumilla Huhtimammat 2018 Eloäidit 2020

Täällä ei vielä kummempia himoja. Esikoisesta söin kirsikkatomaatteja valtavat määrät. Yleensäkin kaikki raikas maistui. Saa nähdä miten tässä raskaudessa käy
  7. Talvitintti Addikti Toukomammat 2017

Täälläkään ei onneks mitään ruokahimoja. Toivottavasti ei iskekään, etenkään roskaruokaa ja herkkuja kohtaan. Vaatii rankkaa itsekuria olla syömättä kun himot iskee päälle. :nailbiting: :joyful:
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Star4 Rakastunut foorumiin Heinämammat 2018

Mulla tuli tänää ekan kerran hirvee himo mehukkaisiin hedelmiin! :happy: Mitään rasvasta tai hirveen suolasta ei tee yhtään mieli :hungover:
  9. Sweetness Aloittelija Eloäidit 2020

Hedelmät on myös täällä kovassa kulutuksessa!
  10. Evelyn8 Peruskäyttäjä Eloäidit 2020

Täällä ollaan vielä niin alussa ettei vielä oo mitään erilaista. Toivottavasti himot kohdistuis myöhemmin lähinnä hedelmiin:joyful:
  11. Tipz Aloittelija

Täälläkin lähinnä hedelmiä tekee mieli; klementiinejä menee varmaan 5 päivässä. Oikeaa ruokaa ei tee oikeastaan mieli ollenkaan, mut syömään kun alkaa, niin kummasti sekin vaan maistuu. laughing7
  12. wetspets Aloittelija

Allekirjoitan kans kaiken raikkaan ja hedelmäisen himon! Tänään jäi ekaa kertaa elämässäni kahvi taukohuoneen pöydälle juomatta (!) En vaan saanut alas. Onneks kukaan ei kiinnittänyt huomiota. Appelsiini, mandariini, jogurtti yms. kyllä maistuu.
  13. naps Tuttu foorumilla Huhtimammat 2018 Eloäidit 2020

Hah! Täällä tekee tietenkin mieli kaikkea kiellettyä! Mm. Kylmäsavulohen ostin edellisenä päivänä plussaamisesta.. yhden siivun ehdin syödä, nyt se tuolla jääkaapissa huutaa mun nimeä
    • Hauska Hauska x 2
  14. Rouva V. Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2018 Eloäidit 2020

Miten sitä tekeeki mieli just niitä juttuja joita ei voi syödä :shifty:
    • Hauska Hauska x 2
  15. Niittipyssy Tuttu foorumilla Eloäidit 2020

Edellisestä raskaudesta tuttu olotila saapui, lämmin ruoka ällöttää jo ajatuksen tasolla kun taas salaattia ja muuta kylmää voisin lapata naamariin vaikka kuinka paljon. Jääkaappikylmät tummat viinirypäleet on tälläkin kertaa pop.
  16. Äitykkä-77 Aloittelija Eloäidit 2020

Juuri tämä! Mm sushia voisin vetää napaani vaikka joka päivä, nyt saa taas odotella seuraavaa sushikertaa jonkun tovin :banghead:
  17. Rouva V. Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2018 Eloäidit 2020

Himoitsin eilen niin kovasti joulukinkkua ja mähän menin sitten nukkuu enneku se oli ees valmista :oops:
  18. Jenskutin Aloittelija Eloäidit 2020

Toistaiseksi ei mitään erityisiä.
  19. Rouva V. Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2018 Eloäidit 2020

Söin äsken sitä himoitsemaani kinkkua ja nams..miten hyvää se oli
    • Hauska Hauska x 1
  20. Erika. Aloittelija Eloäidit 2020

Mä en kestä edes kinkun hajua. Kaikki liha muutenkin ällöttää. Jännä nähdä mitä syön joulupöydässä :smiley-ashamed004 Voisin syödä vaan pastaa ketsupilla ja hedelmiä.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
    • Hauska Hauska x 1

Jaa tämä sivu