Himot ja ällötykset

Meinasin ensin, että ei mulla mitään, mutta sitten muistin just tänään kuorokaverille selvittäneeni, kuinka mulla on ollu hummusviikko. Oon tehny itse, ravintolassa houkuttanu hummusta sisältävät annokset, evääksi ostanu hummusta. Tänäänkin söin yhden purkillisen.
 
Hahah, mä vetelin ihan raskauden alussa purkillisen hummusta päivässä, sitten tuli totaalistoppi ja nyt pelkkä ajatus hummuksesta ällöttää. :wacky:
 
Joo mää vähän pelkään, että tässä käy myös niin. Tai sit ei. Tutkimattomat ovat raskausolojen tiet
 
Mä epäilen, että tämäkin tulokas on poika, kun suolakurkkua kuluu niin paljon kun jaksaa kaupasta kantaa. :hilarious:
 
Mulla ei ole ollut pahoinvointia nyt, muutakuin kaks kertaa. Ekalla kerralla se tuli varmaan heikon syömisen johdosta ja tokalla kerralla siitä, kun vedin 3 omega3 - kapselia ja sinkkitabletin. Esikoisestakin jostain syystä oksensin kaikki lisäravinnetabletit, vaikka muuten en pahoinvoinnista kärsinyt kuin silloin, jos verensokeri pääsi laskemaan.

Kaikki ruoka ja juoma menee samalla tavalla ku ennenkin, mutta mandariinit on kans ollut nyt kovassa kulutuksessa. Jotku muutkin ilmotti tykkäävänsä nyt sitruksista, hassuu
 
Mä epäilen, että tämäkin tulokas on poika, kun suolakurkkua kuluu niin paljon kun jaksaa kaupasta kantaa. :hilarious:

Suolakurkku! Huomasin juuri aamupalalla, että suolakurkku maistuu nyt älyttömän hyvältä ja sitä on saatava lisää!
 
Joo kun edes luen sanan "kahvi" niin rupee ällöttämään :grin Eipä oo tarttenu siis keitellä moneen päivään.

Eilen mun piti siirtää lautasella sivuun makaronilaatikon päällä oleva juustoraaste. En vaan pystyny syömään. Ja ennen siis söin sen ekana ja on ihan paras osa! Juusto onneks leivän päällä menee vielä.

Päivällä olisin antanu mitä vaan Mäkkärin tuplajuustohampparista. Nyt antaisin mitä vaan tuoreesta mannapuurosta tai riisipuurosta :smiley-angelic001
 
Joo kun edes luen sanan "kahvi" niin rupee ällöttämään :grin Eipä oo tarttenu siis keitellä moneen päivään.

Eilen mun piti siirtää lautasella sivuun makaronilaatikon päällä oleva juustoraaste. En vaan pystyny syömään. Ja ennen siis söin sen ekana ja on ihan paras osa! Juusto onneks leivän päällä menee vielä.

Päivällä olisin antanu mitä vaan Mäkkärin tuplajuustohampparista. Nyt antaisin mitä vaan tuoreesta mannapuurosta tai riisipuurosta :smiley-angelic001

Mun oli pakko tänään keittää riisipuuroa kun niin paljon teki mieli :D
 
Täälläkin eilen keitetty isokattila mannapuuroa. Muuten ihan huippu speltin täysjyvämanna, 3min niin valmista ja niin NAM. Maistunut pienestä asti meidän tytöllekin ja helppo lisätä vaikka smoothieen :)
 
Kahvi ei ole kyllä alkanut tökkimään vielä yhtään. Jotenkin sitä ehkä toivoisin, koska muuten pitää alkaa tosissaan vähentää kahvin juontia, että pääsee suosituksiin.

Nim. kahvin suurkuluttaja
 
Täällä kans kahvin suurkuluttaja:)
 
Tänään jäi ekaa kertaa aaamu kahvi pannuun, en kyllä tiedä miks edes keitin kun kuvotti joja ajatuskin
 
Join tänä aamuna kahvia niin, että viidesosa kahvia ja loput maitoa. Oikeastaan kuin jääkahvi mutta ällön semikylmää, silti tykkäsin. Saa nähdä tuleeko tästä outo aamutapa.
Alussa vedin hulluna sipsejä ja salmiakkia, nyt ei maistu enää. Piimää himoitsen vuosien tauon jälkeen ja hedelmiä syön kuin lapsena.
 
Hesen tuplajuustoja tekee mieli aina kun alkaa hieman etomaan! Muuta ei teekkään sitten mieli. :rolleyes:
 
Kookoksen ja kotikaljan haju etoo. :yuck: Eilen himoitsin oikein kylmää luonnonjugurttia. :)
 
Mulla alkanut normaali terveellinen ruoka ällötyään ja tekis mieli vasn kaikkea epäterveellistä.
 
Mulla alkanut normaali terveellinen ruoka ällötyään ja tekis mieli vasn kaikkea epäterveellistä.

Täällä muuten ihan sama homma. Mulla ei mitään kovin pahoja oloja ole ollut kun vaan syö säännöllisesti mutta tosiaan huomannut että kaikki epäterveellinen maistuisi. :D yksi päivä jäi salaatti lautaselle kun ei vaan mennyt alas, sen jälkeen en ole enää edes kokeillut salaattia syödä
 
Takaisin
Top