Himot ja ällötykset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle maistuu nykyään lämpimistä ruuista oikeastaan vain peruna ja jauheliharuoat. Kana, riisi ja pasta ei mene alas. Eilen mies erehtyi tekemään kinkkukiusausta vaikka varoittelin, että pelkkä kinkkukiusauksen ajatteleminen etoo. Enpä sitten pystynyt syömään kun pelkkä haju sai yökkimään. :hungover:

Mies kun tulee salilta, paistaa yleensä munakkaan ja lisää siihen välillä milloin mitäkin. Eilen lisäsi munakkaaseen kinkkusuikaleita ja sipulia, huhhuh sitä hajuyhdistelmää! Koko illan pysyttelin kaukana keittiöstä ettei pahoinvointi ottanut valtaa. :meh:

Mulla meinas tulla viikonloppuna hotelliaamiaisella eväät ylös, ku viereisessä pöyässä syötiin silliä! Sillinhaju on aina etonu mua, mutta nyt se oli ihan ylitsepääsemättömän kamalaa :dead:

Lakuja tekis mieli ihan ä-lyt-tö-mäs-ti!
Ja ei auta yhtää se, että kaapissa kummittelee se miehen kaunis ele, plussan kunniaksi ostettu lakupussi... :banghead:

Eilen eksyin karkkikaapille ja otin pussin käteeni ja nuuhkuttelin pussia.. kunnolla kyynelehtien haistelin pitkin hengenvedoin sitä avaamatonta pussia, kun mies oli tullut keittiöön huomaamattani..

Ensin toinen oli ihan ihmeissään ja sitten repesi nauramaan .. repesin kyllä itsekin, kun tajusin tilanteen koomisuuden :laughing002

Mies vieläkin pyyteli anteeksi sitä, että sillon sen pussin meni ostamaan, kun ei tiennyt että ei saa syödä. Ja tietää miten paljon minä lakuja rakastan :love017

Reilu puoli vuotta enää!!!! sitten mua ei pidättele mikään. ....:happy093.

Me kans käytiin syömässä viikonloppuna kerrosateriat scanissa, kun oon miehelle niin kauan siitä vinkunu ...
Mutta hyi h**vetti kuin pahaa oli ! Saatto kyl johtua siitäkin, kun niin kiireellä ne jouduttiin nassuun vetämään..

Tällä hetkellä tekis mieli kylmää kaakaota ja joku hyvä fresh sämbylä.:p

Kebabia... hmm... [emoji4] mulle on tullut vaihtelevasti lihan ja kasvisten/hedelmien himo

Kävin eilen lounaalla McDonaldsissa ja päivällisellä Hesburgerilla :) Molemmilla kerroila imuroin sisuksiini juustoaterian, ja voi että oli hyvää! Nyt ei enää tee mieli, joten tehtävä suoritettu :) Seuraavaksi sitten litroittain kylmää maitoa ja tuoremehua ja ehkä huomena kebun aika. Jännää, miten tekee lihaa mieli, vaikka en ennen raskautta sitä juurikaan koskaan syönyt.

Mulla on myös himottanut liha, mikä on mielestäni täysin kauhistuttavaa ja pöyristyttävää, sillä oon vegaani enkä kaivannut lihaa yhtään ennen raskautta! En kyllä aio myydä periaatteitani himojen takia, mutta just kebab, salami/metwursti, grillikylki ja kassler maistus muka hyvältä! Hyi mua :wtf:

Pennonen, se voi johtua siitä että kroppa kaipaa rautaa (raskaanahan hb laskee useilla). Kokeile jos himot helpottais rautalisällä :)

Mulla oli viime mittauksessa hb yli 130, oon keskittyny että saan ruuasta rautaa. En oo ottanu vielä lisää purkista :happy:

Mua taas puolestaan liha on ruvennut ällöttämään.. :o
Ostin kokeiluun nyt härkistä, ja hinta oli semmonen että ei siitä kyllä ihan jatkuvaan viitsi olla ruokaa koko perheelle vääntämässä. Jos nyt ees on hyvää ;)

Härkiksestä (ja nyhtiksestä) saa kyllä hyvää, ite tykkäsin maustaa reilusti ja pilkkoa pienemmäksi ku tahtovat olla isohkoja palasia. Nyt raskauen myötä eivät vaan oo uponneet mulle oikein missään muodossa. Kaikkia kummaa sitä mielihaluihin tullee!

Mikään maistu milleen kun niin tukossa niin sen ja sama mitä sitä naamaansa työntää kaikki maistuu samalle:( täs yks päivä teki mieli sipsejä, liekkö suolan puutetta, ja söin koko pussin yksin... Hyvä mä o.O

Ääää... sipsit mainittu. Kylläpä maistuisi.. ja nimenomaan ne kierresipsit, raffelit vai mitä ne oli.. :D :p

Jee, kohta lähden mämmiä metsästämään! toivottavasti meidänkin pikkukylän kaupasta löytyy! :D

Ja tohon heseruoka himoon liittyen, mullakin tässä raskaudessa kaks kertaa iskenyt himo kerroshamppariin, mutta molemmilla kerroilla petyin sit kuitenkin kun ei se ollutkaan hyvää. :o
Syömättä jäi molemmilla kerroilla sit kuitenkin :D

Takaisin