Himot ja ällötykset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli kans 2 viikkoa sitten euron juustohimo. Mäkkäriin vaan, edellisestä mäkki kerrasta oli kuitenkin vierähtäny jo lähes 3 vuotta.

Mulla ensimmäiset himot tuli pinkkimunkkeihin (=berliininmunkki?) ja muutamiin muihin rasvaisiin herkkuihin. Liekö sitten johtunut ennen raskautta olleesta alhaisesta rasvaprosentista (alle 17%). Nyt rasvanhimo on onneksi hellittänyt, kun olen ruvennut aamupuuroon lisäämään ruokalusikallisen öljyä.

Viimeisin ällötystä ja etomista aiheuttava juttu on liha :O. Siis olen aina ollut henkeen ja vereen lihansyöjä enkä tiedä mitään parempaa kuin oikein paistettu naudan pihvi tmv. Nyt kuitenkin pari viikkoa sitten ulkomaanreissulla vedin ravintolan lihalautasen ja sain sellaiset överit etten ole syönyt lihaa (leivänpäällisleikkeleitä lukuunottamatta) sen koommin :D. Onneksi lähes joka paikassa saa myös kasvista tai kalaa, joten toistaiseksi olen pärjännyt ihan hyvin. Ainakin paljon uusia makuelämyksiä tullut!

Mun on viime päivinä tehny mieli lähinnä suklaamuroja ja piimää. Ei siis sentään samassa kulhossa mut kuitenkin. :'D

Varsinkin kaikki lämmin ällöttää. Ärsyttää.

Mulla on ollu muutamana iltana haittoina lievä pahoinvointi! Raskaus on edenny tähän asti ilman yhtään kunnollista huonon olon hetkeä, mutta nyt iltasin ällöttää. Syön lähinnä puuroa ja makaronivelliä. Päivällä menee mausteinen ja tulinenki ruoka, mutta illalla se sama ruoka etoo :wtf:

Mies pääsee koht töistä ja lupas käydä mäkin kautta, minä saan vihdoin niitä €juustoja:p

ihan hirvee himo saaha hesen pekonihamppari :shifty: ja lähimpään heseen yli 30km... saa luvan mies tuua töistä tullessaa tai ei hyvä heilu :grin
Ja kirpeet hedelmäkarkit, vedin pussillisen fazerin missä x'iä ja lisääki vois syyä :rolleyes:

Muokattu viimeksi:
Mä haluun et mun viinirypäle himo tulee takas!!!! Nyt tekee mieli voita (mieluiten tuoreen, höyryävän karjalanpiirakan päällä), mäkkii/hessuu ja kaikkea ei terveellistä:/
Ja sit kun oksettaa ja väsyttää niin tekis mieli vaan syyä...

Mulla inhokki listalla on kaikki leikkeleet, nakit, einekset( niitä en muutenkaan kyllä hirveästi syö)..

Mut jäistä appelsiinia, kylmiä viinirypäleitä, jääpaloja ja porkkanaa voisin syödä vaikka kuinka ! :D
Myöskin jotain juustohamppari ateriaa oon himoinnu jo pari viikkoo, mut vielä oon pitänyt itsehillinnän ! ;)

Alussa oli jonku aikaa, että aamupalaksi piti saada jogurttia ja muroja. Ruokaa ei millään huvittais tehdä! Miehen hankkimat mama kananuudelit on alkanut olemaan herkkua... Hedelmät välillä (omena), mehu, pinaattilätyt voilla :D suurin pakko saada -tilanne on ollut perunamuusi viime viikolla. Nyt on alkanut houkuttelemaan riisipuuro kookosmaitoon tehtynä...

Mulle on tullu nyt ettei oikein maistu lämmin ruoka, enemmänkin leipä yms menee, mutta maha ei meinaa täyttyä. Väkisellä pitää syödä edes jotain.. :sour:

Mulla tuli yks ilta ihan hirvee himo Hesen kerrosateriaan. Ihana mies kävi koulusta palatessaan hakemassa vaimolleen sitten sellaisen. :D
Mua tekee mieli syödä raikkaita ruokia kuten salaattia ja hedelmiä. Herkuista tekee mieli enemmän karkkia kuin esim. sipsejä tms. Tuo kerrosateria oli siis poikkeus :D

Kana ällöttää ja paljon! Ennen tykkäsin syödä kanaruokia, mutta nykyään pelkkä kanan ajatteleminen saa etomaan pahasti. :hungover: Riisikin on alkanut tökkimään, peruna on edelleen kova juttu. :grin

dc345919ffb41e1654bc70a9f1aa40f2
Mun tän päivän himo
Jääkahvi ja sämpylä täynnä kaikenlaista. Vetäsin kolme sämpylää

Käytiin viikonloppuna hesellä syömässä kerrosateriat kun on niin kauan tehnyt mieli ja että oli hyvää!! Tahtoo toisen heti :D Jokin aika sitten himona oli paahtoleipä ja sulatejuusto.. Sitten ne alkoivat etomaan ja oli pakko heittää melkein täysi sulatejuustopaketti pois kun sen katsominen teki pahaa :D Piimä oli jossain kohdin herkkua mutta nyt sekin etoo.. Nyt vain jaffaa ja raikkaita ruokia mm hedelmiä..

Mulla on ikävä niitä ekoja viikkoja, jolloin teki mieli vaan hedelmiä! Nyt on ollu reilun viikon kauhee himo karkkiin, suklaaseen ja limsaan. Normaalisti en edes oikein tykkää makeasta (paitsi no suklaasta :D), ja limsoja en juo.

Lounasaikaan tuli hinku kinkkuananaspitsaan (josta en kans normisti tykkää) ja annoin periksi ja kävin hakemassa. Ylöshän se tuli saman tien, kissa-parka sai melki sydärin ku ryntäsin niin vauhdilla vessaan. Ei tarvinne siis koskee kinkkuunkaan vähään aikaan... -___-

Vähän olen kateellinen. Mulla tekee pahaa kaikki nopeat hiilihydraatit. Maistuu kyllä suussa, mutta vähän ajan päästä tulee todella huono-olo. Kaikki makea (paitsi tuoremehu), vaalea leipä, riisi, pasta, peruna on ihan nou nou. On vähän ikävä kaikkia herkkuja!

On ollut todella hankalaa, kun minusta tuntuu, että ajattelen ruokaa kokoajan; mitä voin syödä, mitä tekee mieli syödä, milloin oikein pitäisi syödä, tuleeko liian pitkä tauko syömisten välillä. Tätä kelaan päivittäin aamusta iltaan. Kaikki vain sen takia, että välttäisin heikottavan huonon olon.

Proteiini, kasvikset ja rasva - mun pyhä kolmio tällä hetkellä. Mutta mä haluan herkkuja!!!

Takaisin