Himot ja ällötykset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä juon kans normaalisti ainakin pari kuppia mustaa teetä päivisin paiti nyt kun ei vaan pysty ja nyt sit väsyttää... Oli alkuviikosta muutama 'oireeton' päivä ja ihmetellen nautin niistä. Tänään alko taas tää etova olo.

Tosi ällöttävä olo nyt kaikesta ruuasta. Tänään meni parhaiten Tucit ja vieläpä sipaisin voita päälle... Kiiwikin oli hyvää ja sitä pystyisin syömään toistamiseen.

En oo ikinä ostanut eineshyllyltä mitään muussiruokaa, mut nyt ostin. Jotain muussia ja kanaa. Se oli oikeesti (no en mä tiedä oikeesti mut tässä hormonaalisessa tilassa) tosi syötävää ja mulla on nyt sen syömisen jälkeen parina päivänä tehnyt sitä mieli. Kaikki muut ruuat alkaa sen ekan syömisen jälkeen ällöttää ajatuksenakin, ja nyt en ees keksi mitään uutta mikä ei ällöttäis. Mut tota muussiateriaa mä himoitsen.. Pakko saada!

Himpat just nyt on tee hunajalla, viinirypäleet ja oltermanni cheddar juusto:p jännällä ottellen mitä himppoja tulee, edellisessä oli jalopenot niitä meni purkki tolkulla vaikka ennen niitä inhosin:D kunhan himpat pysys suht fiksuna...
Ällötyksiä ei vielä oo, kahvi satunnaisesti:)

Mulla on alkanut ilmetä haluja suolasta ruokaa kohti.. Makeaa ei tee mieli yhtään (mitä kyllä ennen on tehny mieli 24/7).. Kaikki raikas menee kans hyvin alas. Kylmät hedelmät, marjat yms. Nam! :) Normaalisti syön lounaaksi salaattia + liha, nyt se ei riitä mihinkään. Tuntuu että pitää olla kunnon hiilaritankkaus ni ei tuu niin helpolla paha olo. Kilot tervetuloa! :grin

Mua vaivaa nälkä 24 tuntia vuorokaudessa. Siis ihan vatsa KURNII !! milläs sitä ruoka-aikaa venyttää nyt kun kahvin järjetön lipittäminen ei ole suositeltavaa? Kahvia aion juoda aamuisin niin kauan ku vaan maistuu , viime raskaudessa ällötti koko juoma ja sen haju! Nyt ei sinällään oo mitään himoja että ois PAKKO jotain tiettyä saada, toki raskausviikotkin ihan alussa.. Hiilaria tekee mieli, siis leipää tai pastaa tms. mutta se ei vie nälkää - mikään ei näytä vievän nälkää pois :grin

Mulla ei tee suklaata yhtään mieli ja normaalisti syön suklaata joka päivä! Muutenkin etoo. Iltaisin iskee suolaisen himo! Ja tosi kova jano jatkuvasti.

Mulle ei enää maistu tee. Mieskin totesi, että nyt on vakavaa, koska olen sellainen teen suurkuluttaja. :p Kahdessa aiemmassa raskaudessa olen enemmän joutunut rajoittamaan käyttöä, kun on maistunut liiankin hyvin.

Kertokaas teen ystävät et jos juo aamulla 1,5dl kahvia niin kuin paljon saa juua teetä päälle? Mulla on ihan kauhee tee himo:p eikös valkoisessa teessä oo vähän vaan sitä kofeiinia? Ja mustassa eniten, eiks se ollu et puolet vähemmän kun kahvissa? Entäs vihreässä?

Jossakin luki, että teetä saa juoda tuplan kahviin verrattuna. Eli jos jos kahvia on suositus se kaksi kuppia ja juot aamulla yhden, niin sitten teetä voisi juoda vielä noin 3dl. Mutta se kai tarkoittaa mustaa teetä. Muita sitten vielä enemmän.

Ok jos juon yhden kahvin, yhden mustan ja sit semmosen 2-4 mukia valkosta/vihreetä... Ja minä en siis oo koskaan ollu mikään teen ystävä, nyt on viinirypäleet ja tee kovassa kulutuksessa:D mut sentään järki himot;)

Tohon teen kulutukseen varmaan vaikuttaa pitkälti sekin et juoko teetä, joka on kaukaa nähnyt teepussin vai niinkuin minä, jonka teen pitää olla pikimustaa ennenkuin sitä voi juoda. Jos tykkää laihasta teestä niin sitä varmaan saa juoda vieläkin enemmän. Kilossa teetähän on enemmän kofeiiniä kuin kilossa kahvia, teetä vain tarvitaan kupilliseen niin paljon vähemmän kuin kahvia.

No sithän mä rupeen tekemään ihan laimeeta teetä, siis minuutin haudutuksella niin saan juua enempi:p tapana aina jättää se pussukka sinne lillumaan joten aika vahvaa on ne vikat hörpyt... Taidan kyl vaihtaa valkoiseen kokonaan jahka saan noi varastot tyhjäksi:)

Voi apua, pakkasesta löytyi kesän ja lasten jäljiltä yksi vaniljaeskimo, maistui kuulkaas taivaalliselta! Mä voisin elää tästä eteenpäin seuraavat 8kk pelkällä jäätelöllä! :grin

Kävin töiden jälkeen abcilla aamulla ku aukes just sopivasti, siis HYI HITTO mua kuvotti se vastapaistetun pullan tuoksu!!:yuck: Yökkäsin ilmaan ja nostin kaulahuivin naamalle, ilme oli aika lailla sama ku tällä hymiöllä -> :wtf:

Rupesin sitte hihittelemään huiviin , eipä oo ikinä ennen pullan tuoksu ällöttäny:wacky:

Riisipuuro mehukeitolla ja ruisleipä ovat nyt pop. Eilen käärin himoissani suolakurkkuviipaleita juuston sisään, ja ai että oli hyvää!

Päivän himot guacamole, herne"pesto" ja viinirypäleet :p kerrankin on himpat jotain sellasta mitä syö ilman omantunnon tuskia;)

Niin ja päivän inhokki perunat:o jumaliste kun ne haisee pahalle!!! Kuorin äsken muussi potut ja kyllä teki tuskaa:/ yöks!

Takaisin