Himot ja ällötykset

Eilen ei lämmin ruoka uponnu ollenkaa. Tänään samaa sapuskaa ni jätän suosiolla väliin.
 
Lämmintä ruokaa syöty! Päivällä vähän kanakeittoo ja nyt iltapäiväl hampparia :p
 
Lämmintä ruokaa syöty! Päivällä vähän kanakeittoo ja nyt iltapäiväl hampparia :p
Tää saattais jopa upota mulle :happy:

Mies paistoi tortilloja varten jauhelihaa ja pelkkä haju sai aikaan pahoinvointikohtauksen... En oo syöny tänään mitään muuta ku pienen annoksen nuudelia ja palan paahtoleipää. Mut ehkä tää helpottaa tästä muutaman viikon päästä :depressed:
 
Meillä mies teki eilen jauhelihalasagnee. Musta se maistui tosi oudolta, kun taas meidän kranttu 3v., joka syö tosi huonosti kaikkee lämmintä ruokaa veteli ihan innoissaan.
 
Mun tekis mieli kaikkee roskaruokaa vaikka normaalisti en kovin usein semmosii syö.. muutenki kaikki epäterveellinen tuntus uppoavan parhaiten.
Kahvi taas on alkanu jo kunnolla tökkimään vaikka normaalisti menee vaikka pannullinen päivässä. Nyt maks yks kuppi aamulla. Kohta kaikki arvaa et oon raskaana ku en juo kahvia :D
 
Mie en pysty enää ees aamukahvii juomaa :confused: mut latte kyl uppoo :)
Suolanen roskaruoka kyl uppois.. Mut makeesta tulee huono olo :S
 
Himot: ei mikään. Ällötykset: Kaikki :yuck: Että osaa olla syöminen hankalaa kun mikään ei maistu! Nälkä kuitenkin koko ajan melkoinen ja sitten sitä vaan yrittää syödä väkisellä jotakin. Mä oon aina rakastanut pizzaa - eilen jäi siitäkin 3/4 osaa lautaselle kun ei vaan mennyt alas. Tarjoilija katsoi hieman kummissaan...
 
Himot: Pizzaa teki mieli yksi päivä niin paljon, että olisin voinut vaikka seistä päälläni että sitä saan. Hirveesti himottais myös kokis, mutta veikkaan että siinä on takana addiktio :p Pysyn vahvana. Ei kokkelii (kokista siis!) raskauden aikana.

Ällötyksiä ei oo vielä tullu mitään, tosin jotkut työkavereiden eväät tuoksuu tosi ällölle, vaikka ihan perusruokaa siis ovat..
 
Kylmäkin mäkkihanppari meni hienosti alas, mut ranskalaiset ei sitten mitenkään. Yökkiminen alkoi jo ekasta. Viime vkolla söin ihan hyvällä ruokahalulla niitäkin. Näin se muuttuu.

Kahvia oon maistellu melkein päivittäin, josko sais ees sen aamukupillisen alas. Eilen join jo puol kuppia! Lattejuoma on niin kallista, mut hyvä korvike..
 
Tacopaistos kanalla oli aika nam :))
 
Voii vitsit että kuulostais hamppari hyvältä.. Töissä vielä 5min, alkaa olee nälkä :D
 
Mulla oli la-su yönä kauhee kermaperunoiden himo, en saanu nukutuks sen takia! :D Sunnuntaina sit väänsin kasan niitä ja morjes ku maistu hyvältä.. Hahhah!
 
Onneksi mua ällöttää kaikki makea, niin ei tullu ees paha mieli kakkukuvasta!:grin sipsejä voisin syyä jos ne on maustettuja muttei liian... you know:wink ja kyllä mulle oikeestaan normi ruoka uppoo mutta eihän se hyvää oo..paras ois syyä pikku suolasta mutta ei rasvasta ja kaikki kylmä on jees :) lähenki tästä syömään näkkäriä siis, se on vaan inha oksentaa jos tulee ällötys ja paha olo :confused:
 
Eilen käytiin hakemassa muroja ja vanukkaita :eek::D no ei ollu kovin makeita ni ok.. Kylmät vanukkaat on kyl nam. Ja jäätelö kans voisin kuvitella (en oo ny syöny :D)
 
Tekee niin mieli fantaa. TOSI outoa, koska mä en oo koskaan siitä pitänyt ja oon aina yhdistänyt sen maun oksutautiin :hilarious:
 
Hirvee perunamuusihimo iski tännekin! Oon tänään vielä autoton, niin aivan tuskaa vaan haaveilla ja kuolata..
 
Kehtaankohan kertoa tänne että mikä oli mun himo ekassa ja tokassa raskaudessa..? O.O :D no, älkää tuomitko pahasti ainakaan koska en itekkään tätä ymmärrä mut sillon mä himoitsin vaahtomuovipatjan palasia :D :D :D kerran teki ihan fyysisesti pahaa kun veljen pieni poika tuli vahingossa heiluttelemaan sellaista palasta mun naaman eteen :D piti ihan poistua huoneesta :D :D ja kyllä, ne kaksi ekaa lasta ovat kuitenkin täysin normaaleja :D :D :Heartred
 
Nasunina oho, onpa erikoinen mielihalu :D
 
Takaisin
Top