Himot ja ällötykset

Enpä olis ikinä uskonu tähän kliseeseen, varsinkaan kun en ehkä ikinä oo kaupasta näitä ostanu, mut tänään kun kävelin suolakurkkupönttöjen ohi niin se ihana tuoksu huuteli mulle että SYÖ MEIDÄT. Himottaa siis suolakurkut! :D ostin myös puolitoista kiloo mandariineja...
 
Täällä taas maistuu emmental juusto kilon siivuna leivän päällä + piimä ja hampparit omnomnom :p Edellisessä raskaudessa oli hirvee himo maitoon ja vaikka kuinka sitä kiskoinkin niin yhtenä päivänä hampaasta mureni pala. Ilmeisesti pienoinen kalsiumin puute :D
 
Tosi tervellinen ruokavalio jne.. Valmishampparit, nuudelit ja patonki uppoo. Ja nyt tuli sit syömisen päälle taas ällötys..
 
Tänään lensi oksu ekaa kertaa. Ruoassa taisi olla liikaa paprikaa ja närästyksen takia tuli ylös asti. Aamuisin ei ole mitään, mutta iltaa kohti huono olo nostaa päätään. Sais olla koko ajan syömässä, että pysyis kurissa, mutta ei pysty. Pakko yrittää pitää kilot kurissa, kun esikoisestakin on vielä 6kg jäljellä..
 
Täällä ällötyslistalle joutunut lämmin ruoka, riisifrutti onneksi menee alas. Vois kyllä kokeilla, että meniskö riisipuuro... Sen keittäminen kestää kyllä kauan...
 
Mulla ei ole vielä hirveen pahoja ällötyksiä: lähinnä jotkut hajut häiritsee. Avokadoa tekee mieli, mikä on ihan hyvä. Sit tekis mieli juustoja (ei todella mitään pastöroituja...). Ruokahalu on ihan mahdoton. Joku vois kertoa mun ruumiille, ettei tarvitse syödä kahden edestä.
 
Mäkin syön melkein koko ajan ku se vähäsen helpottaa pahoinvointia. Ja hiilihydraatit varsinkin uppoaa mut ei todellakaan mikään kasvis tai hedelmä.Vesikin ällöttää vaikka nnormaalisti juon sitä litratolkulla.
 
Edelleen mennään samoilla.. Nuudelit on parasta ruokaa, kaikki muu maistuu tosi huonosti. Kohta varmaan ällöttää nuudelit kun niitä tulee syötyä paljon..
 
Mulla ei onneksi mitään ongelmia vielä syömisen suhteen, kaikki uppoaa mitkä ennenkin eikä oo tullu mittää himojakaan. Eikä hajutkaan juuri ällötä. Paitsi paita mikä oli pesty hajustetulla aineella lähti samantien pesuun ennenku käytin sitä, se haju oli tosi voimakas.
 
Tai siis ihan normi haju mut tuntu tosi voimakkaalta mun nenään.
 
Mullakin tekee mieli jotain raikasta ja suolaista. Eli toisin sanoen oon hedelmiä syöny ja eilen tuli kauhee himo suolapähkinöihin. Mutta muuten aika lievää vielä. Yleensä kyllä tekee mieli kaikkia herkkuja mutta nyt ei oo tehny mitään makeaa mieli.
 
Söin hedelmäsalaattii ni maistu jotenki pilaantuneelle tms vaikka ihan tuoretta oli :rolleyes:
 
Syljin suklaat roskiin, vaikka yleensä voin kerralla vetää koko levyn helposti. Muutoin kyllä makeat herkut menee alas hienosti. Kahvikin ällöttää, jopa se haju vaikka sitäkin ennen meni monta mukia päivään. Just tätä kahvihedaria muun ällöytyksen oheen kaipasinkin :banghead:
 
Alien&I miullakin tökkii tavan kahvi vaikka yleensä juon sitä paljon, MUTTA lattea pystyn kyllä juomaan :p nam. Yks annos espressoa vastaa yhtä kahvikupillista, eli eikun kokeilemaan..
 
Mulla jäi kahvi kans eilen pois. Makasin äksänä vieroitusoire päänsäryssä koko päivän. Tänään jo vähän helpompi olla, vaikka väsyttääkin ihan sikana. Mä en oikein herää muuten kuin sillä aamukahvilla. Korvasin sen teellä, mutta ei siinä niin paljoa ole kofeiiniia.
 
Se valion lattejuoma on kyllä hyvää. Meinasin ottaa äsken kaupasta teen kaveriksi hunajamanteleita, avasin sen lootan missä niitä irtona on ja hyvä etten laatannu siihen paikkaan. Hyyii mikä haju! Muutoinkin herkkä hajuaisti ni en kaipaa nyt mitään lisäboostia. Välillä toivos et ois oksennusrefleksi, että olo helpottais.
 
Valkosipuli, sellainen himo iski, vaikka en ole sitä syönyt neljään vuoteen. Kakkosen odotusaikana se oli inhokkilistalla, opin sitä taas syömään, kun opiskelin kokiksi ja se jäi taas pois, kun aloin kolmosta oottaa. Sipsit tuli eilen ulos.
 
Jahas, äskön hävis kitusiin paketti nuudeleita.. raakana :s :D
 
Onko muilla sitä että tekee enemmän mieli kaikkee hiilarijuttuja ko yleensä? Leipää, pastaa, muroja.. Murot menee pelkiltäänkin, namnam.
 
Takaisin
Top