Himot ja ällötykset

Hmmm... dippiä alkoki nyt tekee mieli, sipsiä ei :D
 
No porkkanaa aattelin :D Ja hyvän dipin saa ku ite tekee kermaviiliin tai smetanaan, sinappia ja runsaasti mausteita. Nomnom :p
 
voihan ällötys sentään... mää oon ennen syöny ruisleipää niin voi taju kun eilen tuore ruisleipä hais ihan oksennukselle ilmeisesti siinä oli maltaita
 
Voi että maistui perus jauhelihakastike ja pasta hyvälle! Oisin voinut vetää varmaan koko satsin itekseni tähän jatkuvaan nälkään. Vähän piti vielä jäähtyneitä ylimääräisiä pastoja käydä kastikkeeseen dippailemassa :D mitään ällötystä ei kyllä oo tullut vastaan
 
Pistin juuri isännän hakemaan itselleni trio-jäätelöä ja daim-marabouta :p
 
Mulla teki tänään tonnikala ja raejuusto salaatin seassa stopin :sad001
 
Siiseliini: mun tän päivän must have oli maraboun Japp-suklaalevy

Toinen mitä oli pakko saada oli appelsiinimehu!
 
Mulla on himot vaihdellut, ensin teki hirveesti mieli mandariineja, nyt ei enään maistu.. eilen tuli kauhee himo saada lihapiirakkaa, ja sitruunavesi on alusta asti ollut namia!:hungry: ja täällä kans ranch dippi+porkkana ja kurkkutikut on ollut suosiossa, tänään voisi taas tehdä :) Mua ällöttää ajatus lihan paistamisesta, ja raaka kala, hyi!! ja kahvi ei varsinaisesti ällötä, mutta ei kyllä ole maistunutkaan pitkään aikaan, ennen oli pakko saada aamukahvi.. niin ja sillon kun on kova pahoinvointi niin alas ei mene muu kuin näkkäri:eek:
 
Appelsiinimehu on nam, varsinki tuorepuristettu, missä on hedelmälihat mukana :p Tänää oli ihan pakko saada aamupalaks kalkkuna-tuorejuustotäytteisiä kroisantteja, joten lidliin piti mennä. Oli hyvää ja rasvasta.
 
Täällä himoitaan ihan hirveesti jäätelöä. Kerrottiin molempien vanhemmille tänään raskaudessa ja molemmilla oli tarjolla kahvin kanssa jäätelöä. Olin ihan kieli pitkällä. :)

Muuten kaikki herkut ällöttää. Olin yks päivä ostamassa suklaarusinoita itselleni (mun ihan lempparia) ja kun pussin otin käteen tuli ihan kaamee ällötys. Jäi sitten ostamatta.
 
Mä eilen huomasin kuinka hyvältä voi mansikkahillo tuoksua. Nuuhkuttelin sitte sitä purkista oikee antaumuksella, mut yhtään en maistanu, tytöille vaa puuron sekaan. Ei vieläkää mikää makea eikä kunnolla suolanen maistu. Ei meinaa maistua enää mitkää leivätkää, ku must ne vaa maistuu pahalta. Pakko silti edes korppua syödä, se menee paremmin alas ku muut leivät vaik maistuu pahalta sekin.
 
Jauheliha. Yyh. Alkuviikosta tehtiin makaronilaatikkoa ja jostain syystä se jauheliha tökki ihan huolella. En vielä osannut huolestua, mutta tänään tehtiin tortilloja ja siinäkin muodossa se jauheliha ällötti niin, että oli pakko kaapia ne pois. Tuleekin jännät ajat, jos tätä jatkuu pitkään, kun meillä syödään yleensä jauhelihaa eri muodoissaan vähintään kerran tai kaks viikossa. :S
 
Voiko mikään olla ällöttävämpää kun jääkaapin haju! hei helvata, meinaa taju lähteä kun sen oven avaa vaikka olen sitä koittanu jynssätä jos jollakin aineella :hungover: Mieshän ei tietenkään haista mitään, hänen mielestään jääkaappi haisee ihanan raikkaalle nyt kun olen sitä joka päivä pessyt! :D Eilen ostin sisäfileen, josta ajattelin tänään kokkailla, ja koko viime yön näin painajaisia siitä fileestä! Taitaa jäätä se liha syömättä... :inpain:

Pastaruuat on tällä hetkellä sitä parasta ja muutenkin ihan tavallinen kotiruoka. Voi sitä onnen päivää kun saa taas uusiaperunoita, niitä ei voita mikään!!:happy:
 
Takaisin
Top