Onnittelut pahoinvoinnista
Jardere 
! Varmasti todella huojentavaa! Sitä minäkin täällä edelleen kovasti toivon ja odottelen...
Lueskelin jotain päiväkirjamerkintöjä edellisistä raskauksista niin pahoinvointi on niissä alkanut jossain 6+ paikkeilla. Eli loppuviikolla tiedän jo enemmän, ja neuvolaterkkakin palaa lomaltaan.
Mulla on joka päivä nyt tullu pariin otteeseen vuotoa, ihan verta eikä mitään tuhrua, mutta joka kerta se on kyllä loppunut eikä maha ole kummemmin kipuillut. Ja joka kerta se säikäyttää yhtä paljon. Lämmöt edelleen koholla. Viikonlopun vietin mukavasti googlailemalla kaikki jutut tulimunista ja kohdun ulkoisista ym ym... Virkistävää.
Ärsyttää kun mies jaksaa tsempata ja olla niin positiivinen tän asian suhteen, mistä hitosta se voi tietää! Haluun olla perus pessimisti niin ei tarttis sit pettyä niin paljon...

No joo, on se ihanaa kun on tukijoukot kotona <3.
Ai niin
Jardere, nyt muistin! Mulla kans edellisessä raskaudessa rannekkeet vei pahoinvoinnin kans muutamaksi päiväksi kokonaan, ja ehdin myös pelästyä keskenmenoa, (koska niin oli käynyt aiemmin) mutta pahoinvointi palasi kyllä.
Ja vielä
pienten lasten äideille; Mun esikoinen on heräillyt AINA ja monta kertaa yössä. Raskausaikana se oli todella väsyttävää ja rasittavaa nousta sen kolme-neljä kertaa yön aikana, mutta sit kun kakkonen syntyi niin mies sai alkaa nousemaan esikon heräilyt. Niin on vielä tänäkin päivänä, heräilyt tosin jääneet 1-2 krt yössä. Kaikilla ei tietenkään ole yhtä onnekas tilanne, ymmärrän sen. Mutta kyllä sitä vaan jostain ne voimat sai ja päivät kuljettiin zombiena.
Mun mielestä neuvoloissa alkaa olemaan sen verran koulutettua ja valveutunutta porukkaa, että kun niille vaan avoimesti kertoo tilanteensa niin sieltä pitäis aika herkästi saada apua. Sitä vaan suomalainen nainen pystyy ja jaksaa mitä vaan, saunasynnytyksestä suoraan takas peltohommiin... mut ei se oo enää tätä päivää.
Zemppiä kaikille!!! Toivottavasti pysytään matkassa...