Taas on tekstiä tullut vaikka kuinka. Mä olen ollu jotenki niin laiska etten oo jaksanu käydä lukemassa tai kirjottelemassa. Nyt ajattelin, että on parempi ennenkuin tekstiä on monen monta sivullista :)
Anzu saattaa olla, että törmätään synnärillä! Ku tosiaan me täältä tuppukylä Raumalta tullaan Poriin synnyttämään... Mikäli täältä ehtii sinne asti..
Meillä täällä on ultrauslaitteet (onko tollasta sanaa ees olemassa? :D ) neuvolassa, mutta lääkäri ei aina ole paikalla. Esim sillonku mulla oli sitä voimakasta verenvuotoa, mun piti lähteä tarkistamaan asia Porissa. Nyt on muuten tullu sellasta rusehtavaa vuotoa siitä asti... Vähän ihmetyttää, mutta sillon mulle sanottiin että on ihan normaalia...? hmm..
Sitte joku puheli itkupotkuraivareista... tuttuja myös täällä! :D välillä katon telkkarista jotain ihan tavallista ohjelmaa, mis on sitten muka joku herkempi kohtaus ja parun ihan täysillä! Esim Maria Kalliota ku olen katellu ja sitteku siinä tapahtuu jotai, ni mä vollotan saman tien! Ja toisaalta ku mä olen liikenteessä, ni kukaan ei haluu olla mun kanssa siel samaan aikaan! Oon muutenki aika äkkipikanen ja nyt sit viel enemmän! Huh! Välil pelottaa itteäki!
Painon noususta oli myös juttua. Sillon ku olin ekassa nla:ssa, niin paino oli vähän tippunu normaalista (mut aina ku mittaa eri vaalla, ni mistä sitä tietää...) mut sit ku olin toisen kerran, sillonku ultrattiinki, ni painoa oli tullu hiukan vajaa 3 kiloa lisää. Nyt seuraava nla reilun 2 viikon päästä. Täällä myös nyt puoleen väliin asti kerran kuukaudessa. Sit 2 kertaa ja lopussa kerran viikossa.
Onko joku muuten menossa 4D ultraan?
Omasta olosta vielä sen verran että paha olo ja suurin väsymys on jo helpottanu. Alkaa taas jaksaa. Tuliki ensin vähän sellanen olo, että olenkohan edelleen raskaana. Muttaku tissit on silti ku mitkä ja maha vaan suurenee, niin ei kai tässä ole vaihtoehtoja :)