Vau-kirjassa oli listaa, mitä kannattaa ottaa sairaalaan mukaan. Perusjuttuja joo, hammasharja, aamutossut ym. ja meikit.. Siis MEIKIT!! En usko, että mulla tulee olemaan ensimmäisenä meikkaus mielessä! Edellisten kanssa olin niin väsynyt koko sairaala-ajan, että en siihen mitään ihmeellistä tekemistä kaivannut. Sairaalasänky kahisee, vauvat itkee, pitää syöttää ja euforia uudesta tulokkaasta pitää hereillä. Olen noiden perusjuttujen lisäksi pakannut imetysliivit ja suojia. Muuten on vaatteet märkänä maidosta.
Täällä on ravattu portaita ja siivottu ja sekstattu, mutta mitään ei vielä ole tapahtunut. Lääkäri sanoi eilen, että kaikki on valmiina synnytystä varten, vauva on kiinnittynyt ja alhaalla ja nyt on vaan enää ajan kysymys, koska lähetään. Toisaalta näistä ei voi koskaan tietää, tulevat kun tulevat [:)]
Täällä on ravattu portaita ja siivottu ja sekstattu, mutta mitään ei vielä ole tapahtunut. Lääkäri sanoi eilen, että kaikki on valmiina synnytystä varten, vauva on kiinnittynyt ja alhaalla ja nyt on vaan enää ajan kysymys, koska lähetään. Toisaalta näistä ei voi koskaan tietää, tulevat kun tulevat [:)]