Olenpas mä ollu pahalla päällä viimeks [:D] mut tulee tosiaan kiukku ja itku paljon helpomalla, ku ei nuku kunnolla. Emmä viime yönäkään saanu kunnolla nukuttua, vähän väliä heräilin, mutten jaksanu stressata, ni musta tuntuu, että uni tuli paremmin.
Kyl tässä jo odottelee, et josko sais lähteä Poriin. Enkä oikein vieläkään osaa "panikoida" kipua tai muuta. Jotenkin vaan ajattelee, et onhan ne lapset sieltä aina ulos tullu, kukaan ei oo masuun jääny [:D] eikä kuitenkaan kuulemma hetken päästä muista enää sitä kipua... Niin että turha sitä sitte panikoida. ....katotaan vaan, ni sitte ku on H-hetki, ni mä olen ihan hysteerinen :D
Sain tähän loppuun nyt vielä oikein V*TTUMAISEN vaivan. Mulla on herpes, joka on tähän mennessä vaan joskus sillon tällöin ilmoitellut olemassaolostaa...Noh, tottakai nyt nukkumattomuuden stressaamisen yhteydessä tunsin miten se alkaa taas kehittyä. Ei muutakun soitto synnärille, ja nyt olen sitte lääkekuurilla synnytykseen asti. Siitä meinas tulla paniikki, kun en halua että tekevät sektiota (hassua, kun moni sitten taas haluaa [:D]), mutta onneksi nyt kaiken pitäisi olla ok. Tietty sekin harmittaa, että joutuu syömään lääkkeitä, kun pikkunen on masussa, mutta synnrillä rauhoittelivat, että on tämä näin parempi. Se vasta kamalaa olisi jos tartuttaisi lapseen synnytyksen yhteydessä, kun siitähän voi tulla vaikka mitä!!
Joku tuossa aiemmin mainitsi Martinan&Eskon shown....itsekin on pakko seurata, vaikka he ovat molemmat niin pellejä ja syvältä ja ja ja... Ei voi olla katsomatta!! :D Tulee itselle jotenkin "parempi ihminen" -olo :P