Hikka on raivostuttavaaaaaahhh!! Mulla hyppii ja pomppii koko vatsa + tuntuu, että vauvan pää hakkaa johonkin lantion luihin samaan aikaan... [:'(]
Tosin sekin olisi kelvannut kun aloin panikoimaan vauvan liikkeitä viime päivien hiljaisuuselon vuoksi. Nyt vauveli onneksi on taas piristynyt. Kaivoin jo synnärin numeroa esille, että soitan ja menen käväsemään mutta en sitten kumminkaan... Jotenkin tuntuu, ettei sinne viitsisi soitella kun vauva siis kumminkin liikkuu silloin tällöin, mutta on selvästi normaalia vaisumpi. Kaksi päivää meni, että sain juuri ja juuri sen 10 liikettä kun laskin eri kellonaikoihin, syömisen jälkeen, liikkumisen jälkeen ym. [:(][:(] Kyllä se on kamala huoli.... Näin jo untakin, että vauva oli kuollut kohtuun ja heräsin omaan itkuuni.. Ihan hirveää!!! En sitä voi ymmärtää miten selviää jos sellainen sattuisi omalle kohdalle. Oon muutekin ollut tosi herkillä viime päivät. Ei tarvita kuin sairas lapsi telkkarissa ja tää itkeä vollottaa... siis vaikka olisi ihan täyttä satua ja fiktiota joku ohjelma. Dokumentit, kuten se Tapaninpäivän tsunamidokkari oli jotain ihan kamalaa ja se oli pakko jättää kesken kun mua oikeasti sattui niiden lapsensa menettäneiden vanhempien puolesta ja vaan itkin ja itkin... [&o] No.. ehkä tämä on sitä opettelua ja valmistautumista vanhemmuuteen.. Eikai jotain voikaan rakastaa ehdoitta ilman menettämisen pelkoa. No, se sittä ja iloisempiin aiheisiin!
Heh, viimeinen olen varma, että teen jotain vastaavaa kuin sinä vitamiinitippojen tai sen banskun kanssa.. Täytyy kai vaan yrittää ottaa huumorilla oma avuttomuutensa.. [:D] Sitä kun yrittää tehdä kaiken oikein ja suositusten mukaan ettei osaa ajatella ns. nenäänsä pidemmälle [;)] Mutta toivon, että arki opettaa ja virheistä oppii..
kiitos kapalolinkistä rusinapullalle oli pakko tilata sellainen vihreä puuvillainen kapalo... niin söpö!!
Helmimasulla ja JuuliaN:llä on samat fiilikset ku mulla. Ahistaa, ärsyttää, Ähkyttää, TILA LOPPUU!!! Sängyssä kyljen vaihtaminen on jo urakka. Nivusia vihloo. Tuntuu et sisäreidestä vetää suonta jokaisella askeleella. Niskat jumissa -> päätä vihloo. loppumaton lista joka varmaan vaan pitenee kunnes pikkukaveri on ulkona.. Koitetaan jaksaa. Ei enää montaa viikkoa meistä kenelläkään vaikka menisi ylikin. Itse lasken jo päiviä, jotenkin lohduttavampaa.. heh.. [;)]
niina88 toivottavasti paineet saadaan laskuun, mikään ei ole niin inhottava fiilis.. koko ajan paha olla.. Vaik ei toi onneksi vielä kovin korkea ole. Mullakin oli koko alkuraskaus alapaineet aina alle 80, mut nykysin 85-90 on keskiarvo.. Kunhan pysyy alle sadan niin eivät ota sairaalaan jos ei muuta pahempaa ilmene. Tsemppiä!