Täällä taas, nyt kun rakas serkku sai jotain tolkkua tähän mun koneeseen. Niin mun tuuria, et nyt kun olis enemmän aikaa olla koneella, niin kone ei pelitä :( höh. Noh, mut onneks nyt taas hetken ainakin :D
KELAsta ollu puhetta, ja ite haen kans sen puolen vuoden tulojen mukaan. Täytyy nyt mahd. pian viedä ne paperit sinne, ku tuntuu että aina niillä kestää siel.......! Ja sit ku kävin tossa muissa asioissa verotstossa, niin sanoivat siellä, et todellakin kannattaa tulla hakemaan muutosverokorttia äippärahaa varten, ja että he laittaa sen sitte sähkösesti eteenpäin.
Joku valitteli, ku supistelee, mut ei mulla oo mitään sinnepäinkään. Tai siis jos kovaan tahtiin kävelee, niin sitte, mut kaverin puheitten mukaan se ei oo samanlaista supistelua. Siis supistuksia odotellessa :)
Maitoa täälläkin tihkuu jo, on itse asiassa jo useamman viikon tullut. Nyt enemmän tietty ku joskus viikkoja sitten. Toivottavasti jatkuu samanmoisena, ku haluan imettää.
Joulukuusta ei oo koristeltu, eikä sellasta tule edes. Koira levittäis vaan kaikki neulaset, ja ku ollaan hyvin vähän kotona. Aattona miehen vanhempien luo saunoo ja syömään ja päivänä mun vanhempien luo maaseudulle. Saisin siitäkin vaan kauheen stressin, ku pitäis jonkun kuusen kans alkaa vähtäilee :D Jouluverhot tein ja jotain muita koristeita olen ripustellu sinne tänne :) saa riittää.
Vauvan vaatteita mäkin olen pessy vähän väliä. Nyt alkaa pikku hiljaa olee kaikki pestynä ja järjesteltynä :) Ja siis tänän on äitiysloman eka päivä. Mitä ihmettä mä sit lomalla teen, ku kaikki on kohta jo valmista? :D
Mun ystävä, joka odotti ja jolla oli LA 20.12. sai kun saikin 20.12. pojan!! Olin lauantai-iltana hänen luona käymäs, ku supisteli ja loppujen lopuks hän oli sit alkuyöstä lähteny Poriin. Sitte su klo 11.28 oli syntyny poika 49cm ja 3320g. Heidän pitäis tänään päästä kotiin, jos ei nyt tuu mitään kummallisuuksia. Olis heille tosi kiva kyllä, ettei tarttis joulua siellä makoilla. Odotan innolla, et koskakohan pääsee heitä moikkaa ja kuulee tarinoita synnytyksestä!! :)
Jahas, jos sitä sit siirtyis tonne keittiön puoleen odottelemaan kinkkua ulos uunista, että voi pipareita ja torttuja leipoa!
Oikein rauhaisaa Joulua kaikille!! <3