Ei nukuta sitten pirulainen... [:-]
Säpsähdin kuola poskella hereille kun mies tuli töistään tossa hetkonen sitten ja tajusin miten huutava kiljuva nälkä mulla reppanalla on!!! Ihan pakko oli nousta hetkeksi aamupalaloimaan [:D]
Sisätutkimus on mulle tehty öööö... molemmilla neuvolalääkäriajoilla ja sit se yksi ylimääräinen alaultra kun sitä kohdunsuuta katseltiin! Viimeksi kun hain tk:sta lisää saikkua olis se lekuri mielellään vilkaissut mutta minä kielsin turhia ronkkimasta! Tai siis ihan neuvolasta tuli ohjetta ettei sais turhia mennä sinne nyt närppimään kun on muutenkin lyhkästä ja pehmyttä mallia! Mutta neuvolassa ei sitä kai tee kuin lääkäri? Eli jos jokaselle kolmanneksella on normaaliraskaudessa lääkäriaika niin sit kai kolme kertaa olis se määrä mitä tutkitaan jos ei ihmeitä ilmene... Näin täälä päässä!
Vittu. On viiden lapsen äidillä... ? Vai onko? Mielekäs voimasana se ainakin on ja jos se on jokasella niin se oma on ollu mielessä tässä viimeset 7 kuukautta melkeensä joka päivä... Tulee käytettyä kiukuspäissään sekä puheessa että kirjoituksessa, välillä vahingossa muuten vaan [;)]
Suomalainen wikipedia kertoo vitun syntysanoista seuraavaa:
( SEURAAVA TEKSTI EI HERKKÄHIPIÄISILLE TAI RUMISTA SANOISTA LOUKKAANTUVILLE!!!!!!!!!!!! )
Suomalaisen mytologian asioiden syntyä selittävässä kertomuksessa eli
syntysanoissa vitun kerrotaan syntyneen humoristisen
pohjoiskarjalaisen kertomuksen mukaan
Lemmon kuvaamana Viipurissa tai
Saksan kaupungissa, ja kuljetettu tänne höyhentyynyssä. Vitun kulkiessa herrat nostivat hattuaan ja kuninkaat kypäräänsä, miesten mieli sekosi, ja pienet pojat menivät polvilleen. Vittu saakin enemmän rahaa vuodessa kuin kuningas. Vittu jahtasi
kyrvän puuhun, ja huuteli kyrpää tulemaan alas. Kyrpä manasi tulisia nuolia vitun kurkkuun, ja valitti viimeksikin vitun puristaneen aivot päästään.
Että tämmösiä ajatuksia tähän aikaan. Lähden pesemään suuni ja sormeni mäntysuovalla. Mukavaa lauantaita mammat! [;)]
Ainiin! Melkein unohtu tän kaiken vittuilun keskellä [;)]
nenäverenvuoto sitä on mullakin ollut jo pitkään, pahenee lämpötilanvaihtelusta (sauna, pakkanen tms) tai jos kovin niistää. On helpottanut aika paljonkin sellaisella nenäsuihkeella kun Otrimer. Vaikuttaa justiinsakin noihin nenän limakalvoihin ettei ne niin helposti ärsyyntyisi. On pelkkä merisuolaliuos, joten huoletta saa raskaanakin suihkia menemään! Apteekista löytyy..