Heip! Täälläkin tuota painoa on kertynyt jo huimasti (75kg->86kg). En ole sen kummemmin saarnoja neuvolasta kuullut, mutta sokerirasituskokeeseen lääkäri laittoi varmuuden vuoksi lähetteen. Sen verran kovat jonot niihin on Espoossa, että sain ajan vasta 30.11. Jos niistä sokereista on kiinni niin kai se vielä auttaa, että 2kk:tta ennen LA:ta se huomataan.. Mies oli sitä mieltä, että mitäs siinä ajassa enää ehtii mitään tekemään.. :)
Possurokotekin tuli haettua neuvolalääkärin yhteydessä ja ensimmäinen yö meni pyöriessä kun tuo vasen kylki on juuri se millä mieluiten nukun. Muita oireita ei vielä ole ilmaantunut *kop kop* tuon käden lisäksi.
Äitiyspakkauksen sain n. pari vkoa sitten ja muutaman päivän paketti sai olla ihan rauhassa kunnes saatiin hoitopöytä kasattua että niitä tavaroita sai sitten johonkin pois nurkista. Huomasin, että ystävältäni saamani vaatepaketin jälkeen hoitopöydän vetolaatikot olivatkin jo ihan täynnä, että kaupasta tuskin tarvitsee mitään vaatetta enää ostaa.
Huuto.netistä olen itsekin ostanut joitakin tavaroita ja ainakin toistaiseksi tavaroiden laatu on ollut oikein hyvä. Turvakaukalo, Joutsen-makuupussi, rintareppu jne. Syöttötuoli, sitteri, pinnasänky tms. on vielä ostamatta. Tosin sänkyä tuskin ostetaankaan ihan heti kun saimme ystäviltä lainaksi Mamas&Papas kehdon. Ihan kuin normaali pinnasänky, mutta kehto mekanismillä varustettu. Tosi kaunis ja ainakin ystävän mukaan hyvin toiminut heidän nuorimmaisellaan (jolle se on alunperin hankittu).
Syöttötuoliksi olen hieman miettinyt sitä Stokken tuolia joka vauvaiän jälkeen sopii hyvin normaaliksi tuoliksi jne.
Vointi on ollut ihan todella hyvä ja hieman odottelen sitä, että koska ne yöunet jäävät vähiin. Vielä ei ole ollut kuin muutamia öitä jolloin olen joutunut heräämään vessaan ja närästykseenkin on jo tottunut :) Kaipa sitä kevyttä liikuntaa eli lyhyitä kävelylenkkejä pitäisi lisätä, mutta jotenkin sitä vaan jämähtää kotiin kun tulee töistä suht myöhään ja vielä on ylimääräisenä opintoihin liittyviä koulutehtäviä joihin joutuu panostamaan aika tavallakin aikaa. Noh, itseppä olen tuonkin opiskelu "harrastuksen" aloittanut :)
Tsemppiä kaikille odotukseen! :)