käyttäjä71
Vauhtiin päässyt keskustelija
Kävin aamulla hammashygienistillä tarkastamassa suun tilanteen. ja sieltähän löytyi 3 alkavaa reikää!!! Olen ihan järkyttynyt kun mun hampaat on aina ollut tosi hyvässä kunnossa eikä ole koskaan ollut reikiä aikaisemmin. Tai siis oli joskus pentuna maitohampaissa, mutta eihän niitä ees paikattu kun tuli sitten rautahampaat tilalle.. Yhyy... [:(] Luulin muuten et jos hampaassa on reikä niin sitä vihloo?? Ei mua ainakaan ole vihlonut.. Onks se poraaminen ihan kamalaa?? Eihän ne voi ees puuduttaa nyt kun on raskaana?? Voihan hevosen tavara et pelottaa :( Fluoritabletteja kuulemma pitää popsia loppuraskaus ettei tuu lisää reikiä ja hammaslanka joka päivä ja hampaiden perusteellinen pesu aamuin illoin.
Oon ton pesun kyllä mielestäni tosi tunnollisesti koko elämäni aamuin ja illoin suorittanut, mutta ilmeisesti pesun laadussa on on jotain vialla kun siitäkin muistutti että ylähampaiden takaa on kans tärkeetä pestä.. Parin viikon päästä siis paikattavaksi... Taidan karata jonnekkin...
Jännää ettei mua pelota synnytys pätkääkään mut toi hammasreikien poraaminen on aika ykkösenä mun pelkotilastoissa.
Oon ton pesun kyllä mielestäni tosi tunnollisesti koko elämäni aamuin ja illoin suorittanut, mutta ilmeisesti pesun laadussa on on jotain vialla kun siitäkin muistutti että ylähampaiden takaa on kans tärkeetä pestä.. Parin viikon päästä siis paikattavaksi... Taidan karata jonnekkin...
Jännää ettei mua pelota synnytys pätkääkään mut toi hammasreikien poraaminen on aika ykkösenä mun pelkotilastoissa.