Helmivauvojen ihanaiset odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SoHeRa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
joo soittelin ja pitää nyt kolmeksi päiväksi jättää pois nuo multitabs ja omega-3 mitä syöny.. sano meän neuvolatäti että kuulostaa, joltaki suolisto vaivalta tai jotain..ei oikein osannu sen tarkemmin sanoa, mut jos tulee nyt kolmen päivän aikana niin piti vissiin sinne sairaalalle soitella.
Anto omalääkärin numeronki.
Jospa ei olis mitään supisteluita..hui kauhia[&:]

Hyvä juttu, Hallitus, ettei vakavampaa! Ite oon vaan niin turvapena, että jos tulisi tollaisia tuntemuksia, niin olisin varmaan jo soittelemassa sinne tänne! No mulla tietysti vähän eri tilanne, kun on kaksosraskaudessa aina selkeöästi suurempi riski siinä, että synnytys alkaa ennenaikaisesti.

Huomenna olisi edessä Kätilöopistolla 2.ultra. Kovasti jo odotellaan, että miltäs tuo vauva oikein näyttää ja onko kasvanut hyvin...oma mahani kun ei ole juurikaan tullut esille ja paino ei tunnu palautuvan millään edes lähtöpainoon pahoinvointien jäljiltä. Nyt osaan itsekin jo kysyä asioita, kun ei jännitä niin paljon kuin ensimmäisellä kerralla. Muisti vaan kun pätkii, niin en muista, kuinka paljon aikaisemmin paikalle on mentävä ennen varattua aikaa? 15-20min?

Huoh ku meinaa palaa käämi noitten vakuutusasioitten kanssa!!
Ollaan tosiaan viidessä eri paikassa käyty tarjousta kysymässä ja tosiaankin niissä saattaa olla vaikka minkälaisia eroja.
Suurin ero minkä olen huomannut on toi omavastuun suuruus.
Joissain paikoissa on 42-84e/haku kerta, joissain 100e/haku kerta, joissain 10%/haku kerta joissain on 50e/kerta (eli joka ikinen sairaskerta pitäisi itse maksaa 50e) [:-]
Sitten on myös niitä missä pitäisi käydä 2kk iässä uusimassa vakuutus lapsen terveydentilan tarkastuksen yhteydessä, sekin on outoa että jos siihen mennessä on jotain todettu niin ne rajataan sitten pois[:@]
Tuntuu et nää vakuutus asiat tulee pikkuhiljaa jo korvista ulos.

Pitää kattoa mihin nyt loppujen lopuksi päädytään.
Näillä näkymin on Pohjola taikka Turva

Onko joku muu jo valinnut omansa?

Noista vakuutuksista... Me ollaa luultavammi siirtymäs fennian asiakkaiks. Siel oli edullisin paketti meidän kaikille vakuutuksille(asunto, 2xkoira, auto ja sit se vauva). Meil on nyt IFis ja siel pitäis hakee 2kk jälkee vakuutusta uudellee, ei kuulosta oikein hyvälle.Pohjolas on vakuutukset taas hirveän kalliita, siel 1 koiran vakuutus saman verran ku nyt 2 koiran. Pohjantähdestä pyysin myös tarjouksen (2viikkoa sitte) mut sielt ei ole tullu mitää.

Koht täytyy vaa tehä päätös ku saattaa kuulemma mennä kuukaus siin käsittelys. :(

Nyt on sitten 2.ultra koettu ja tyttö siellä pitäis kuulemma olla :) vilkas ja eloisa kaveri, joka kasvoillaan painaa virtsarakkoani. Ilmankos on kokoajan hädän tunne, heh.

Vaunujakin käytiin tänään katsomassa. Hieman ongelmallista on vain niiden sijoittaminen nykyise automme takakonttiin. Kesällä olisimme ostamassa vasta uutta, mutta täytyy katsoa nyt mitä tehdään. Teutonialta löytyi kiva malli.

Moi!
Itse maltan tuskin odottaa omaa toista ultraani perjantaina. Ei olla vieläkään miehen kanssa varmaksi päätetty, halutaaanko tietää tulokkaan sukupuolta. Kun olen kutonut pienokaiselle sukkia ja tumppuja, olen tehnyt ne "tuplina" eli toiset vaaleanpunasävytteiset ja toiset vaaleansiniset.
Lauantaina lähdetään pojan ja miehen kanssa Legolandiin (ensin lennetään Bremeniin ja sieltä autolla Billundiin, jossa Legoland on). Takaisintulomatkalla vietetään vielä päivä Bremenissä, kun ei olla siellä koskaan oltu. Kyseessä on siis neljän päivän syyslomareissu. Käsidesin varaan mukaan, etten sais mitään pöpöjä...
Nyt menen kutomaan pienen pientä villapaitaa - se on neutraalisti luumunsävyinen.
[:)]

moikkelis moi!!

täällä kans jänskätään perjantaita, kun olis rakenneultran aika.. viikkoja nyt huimat 20+3 [:)] 
kyllä me varmaan sukupuoli kysytään, mut toisaalta ois kiva pitää jännitystä yllä.. hmm.. no saapi nähä sit ku hetki koittaa![;)] 
mulla oli täs parina päivänä outoo mahakipuu enempi tuolla oikeella alhaalla. yöllä kun kääntyilin, niin teki tosi kippeetä ja veskissä käydessä kans sattu...se meni sit kuitenki ohi,niin en ottanu asiaa puheeks neuvolassa. en tiiä oisko ne voinu olla kohdun kasvukipuja tms.? no jos vielä ilmenee samaa, niin pittääpi varmaan sit kysästä. muutenpa kaikki ihan ok. kyllä tuolla masussa jotain pikkiriikkisen pientä möyrintää aina välillä tuntuu, mut jalkapallo treenejä vielä ootellaan[:D] 
jees mut tässäpä tärkeimmät kuulumiset, voikaa paksusti, moroooo!![:D]

Hallitukselle parempia vointeja kuulostaa tosi inhottavalta toi kipuilu..

Kica:  Onnea prinsessasta, meillekkin sellasta vähän lupailtiin <3 Mäkin pähkäilen edelleen vaunujen kanssa... Toivon mukaan viikonloppuna ehtisin käydä taas liikkeessä vähän testailemassa.

pikkunina: Me otettiin vauvalle hoitokuluvakuutus Pohjolasta. Kallis se oli kuin perkele, mutta vertaillessani miinuksia ja plussia en nähnyt tarpeelliseksi lähteä vaihtamaan muita halvaksi ansaittuja (olen tosi pitkä-aikainen asiakas heillä) vakuutuksia toiseen yhtiöön säästääkseni yhdessä satasen. Ja Pohjolan vakuutus on kyllä tosi kattava. Suositellahan en mitään voi kun käytännössähän niitä pääsee tai joutuu testaamaan sitten vasta joskus tulevaisuudessa *koputtaa puuta* , mutta vastauksena kysymykseesi siis näin meillä.

konstantiina : Mä neuloin pari metriä kaulaliinaa ollessani sairaslomalla ku en mä osaa neuloa ku sitä pelkkää oikeeta [:D] .. Ei sillä värillä niin väliä, tarpeeseen ne menee molemmat! voi vitsi kun osaisi itsekin noita kaikkia lapasia ja töppösiä ja pipoja ja neuletakkeja.. Netissä on kyllä oikeasti ohjeet rautalangasta, mutta kun ei meikällä kestä toi hermo..... [8|]

Helmimasu: Kohtalotoveri nostaa kättä!!!!! Päivittäiset pääkivut, alaselkäsäryt, hartia- ja niskajumit, suonikohjut, turvotus, kuivat silmät, virtsankarkailu ym ym ym ym... siihen päälle vielä sit vitutus raha-asioista, asunnosta + stressi duunista.

Tulin eilen suihkusta ja aivastin keskellä olohuonetta jolloin parketilla oli todellakin lammikko muutakin ku hiuksista tippunutta vettä. Ja ukko nauraa tikahtuakseen, ehkä mäkin vielä joku päivä. Kaikkea sitä tyttölapsi joutuu kestämään. Sanoinkin ukkelille et voi kuule jos oisit samassa tilassa sä olisit kestänyt max 9 päivää kun mä kestän 9 kuukautta. Hyvä me tytöt!!!

Sash79 : iiiiihanaa [:D] joku muukin!!!

Viime yön sain nukuttua kunnes esikoinen 5.v tuli kertomaan et näki painajaisia kärpäsistä! Oulussa pyryttää nyt oikee olan takaa, niiiiin märkää niiin märkää..

"muikku" potkii yöt ja laajentaa yksiönsä tilavuutta..huh,heti aamusta alkaa paapaileen [:)] pelottaa ajatella et siit tulee semmonen yöeläjä sit kuha syntyy..

mulla on nyt IF:n vauvavakuutus hommattuna ja yhistelmävaunuja oon katellu ja ihastellu.. rahaa en niihi oo valmis panee ku 100e eli käytettynä koitan bongata.. hobby hall sivuilta löytyi jotku aika perus carenat 159e!! [8|] eli halvat uusiksi.Väreinä mustat tai ruskeamustat... eli ei mun haaveilemia pinkkejä [:D]

lähdempäs askartelemaan jotai joululahjoja...AJOISSA..koska olen hidas (tilda-tauluja,säärystimiä,fleecetossuja yms. )

Heipä hei taas!
Niin se syksy koittaa kovasti tulla, mutta eipä haittaa tänä vuonna ollenkaan! Tulee se helmikuu paljon nopeampaa! :)

HelmiMasu: mulla myös selkäkipuja! Huomasin varsinkin nyt kun oltiin reissussa Pohjanmaalla, niin ku joutui pitkään istumaan autossa paikallaan, niin alka selkä olemaan niin kipiä ettei pysty olemaan! Ja muutenkin, jos joutuu paljon olemaan tietyssä asennossa, niin ei tee hyvää :/

haiduli: mullakin on ollut vastaavia alavatsakipuja. Ei varsinaisesti pistä, vaan sattuu oudosti toiselta puolen. Ei voi mennä kyykkyyn tai "kippuraan" pahenee vaan. Sit menee kuitenkin ohi. Liekö munasarjoissa jotain, tai sitten vaan kasvukipuja? Täytynee kysästä, kun meen ens viikolla taas neuvolaan.

Kaikenlaista saadaan lainaksi/lahjoituksina, niinku olenki jo puhellu, mut vaunu-asia on auki. Piti saada lainaan yheltä kaverilta, mut hän ehkä kuitenkin tarvii niitä vielä ite, ni ei tietenkään lähe niitä lainaa. Äiti ja anoppi ovat luvanneet maksaa tai ainakin sponssata (riippuen hinnasta) tarttis vaan löytää jotkut suht edulliset...

Niin ja miten te muuten asutte (omakoti-, kerros-, rivitalo??) Missä meinaatte vaunuja säilyttää?

Mä päätin, että pikkuhiljaa ostan kaiken käytettynä. Paitsi vaunut me ostettiin uutena vauvatar.fi-sivujen kautta. Maksoi n.400€. Oli joku tarjous, niin ostettiin samoin tein pois. Huuto.netin kautta olen jo ostanut turvakaukalon, imetystyynyn, keinun, kiikun ja rintarepun. Kaikki hyväkuntoisia ja edullisia. Seuraavaksi kattelen pinnasänkyä ja hoitopöytää. Siihen sänkyyn ostan kyllä uutena patjan, muutan kaikki lakanat ja muut lisäjutut kattelen taas käytettynä. Ostelen pois, kun kohdalle osuu [:)]

Meijän vakuutusyhtiö on Tapiola ja sieltä vauvavakuutuskin otettiin. Mun mies oli Tapiolan asiakas, kun tavattiin ja se on noi vakuutusasiat muutenkin hoitanut, joten luotan tässä asiassa puhtaasti mieheeni. Ei tarvitse miettiä itse [:D]

Me muutettiin just kuukausi sitten ihanaan omakotitaloon. Tosin eteistila on aika pieni, joten täytyy miettiä, että missä vaunuja säilyttää. Varmaan sitten olohuoneessa, kun siellä on takaovi. Haluan kuitenkin pitää vaunut hyvässä kunnossa ja sisätiloissa, kun luultavasti tehdään vielä lisää pikkuisia, jos kaikki hyvin menee..[:)]

Me asutaa rivitalossa ja on nuo eteistilat tosi pienet, sit pitäis viel päästä koirahuoneesta kolmen koiran kans ohi... Oon ite kans miettiny tuota takaovea, tulee olohuoneeseen et jos sit siellä säilyttäis. Saa nähdä!

Mie en ole ostanu vielä mitää vauvalle. Saan paljon tavaraa tutuilta, et ostettavaks ei jää ku rintareppu/liina, turvakaukalo ja rattaat(mummo ostaa). Vaunuissa oon päätyny melko varmasti Oran yhdistelmään, maksaa hobbyhallissa 349€. Täytyy käydä jossai liikkees vaa kokeilees et mahtuu koirien häkin päälle auton konttii...

VAIPOISTA oon miettiny et alkaisin kestovaippa hommaa. Onko kellää kokemusta? Minkä verran niitä täytyy olla et niil pärjää? Aika kallita kaupassa n 16€, täytyy varmaa katella niitä jostai huutonetistä. Turvakaukalon oon päättäny ostaa uutena. Reissaan koirienkanssa kisoissa ympäri Suomea ni pikku kaveril täytyy olla hyvä istuin et matka sujuu paremmin... Oon ekaa koulutusta lähdös pitämää ku kaveri ois vajaa 2kk vanha! Riippuu tietty millo meinaa tulla sit lopullisesti!

Meil on kans perjantaina 2 ultra, ollaa vähä niinku päätetty ettei kysytä kumpi on mut nyt ollaa molemmat vähä sen kannalla et kysyttäis kuitenkii.

Moi pitkästä aikaa!

Meillä oli rakenneulta pari viikkoa sitten ja kaikki näytti olevan kunnossa. Ja päädyttiin sitten kysymään että mitä merkkiä olis tulossa. Tyttöä se kätilö veikkas. Eilen käytiin vielä 4D ultrassa, ei niinkään että ois pitäny pelätä että kaikki ei oo kunnossa, vaan lähinnä omasta mielenkiinnosta. Ja olihan se mahtavaa saada DVD kotiin! Ennätin jo webkameran kautta näyttää sen mummoillekin, olivat ihan otettuja [:D]

Vakuutuksia vauvalle kyselin Tapiolasta ja Pohjolasta, varmaan me päädytään siirtämään kaikki vakuutukset Pohjolaan (mikäli siis saadaan se vauvavakuutus) kun kaikkinensa tuli halvemmaksi.

Vaunut ja turvakaukalo on hankittu, samoin imetystyyny (älyttömän hyvä nyt yöllä), mutta siinäpä melkein kaikki onkin. Tosin eilen ostin eka bodyn Stokkalta, oli niin söpö että oli ihan pakko. Kait sitä pitää pikkuhiljaa alkaa hankkiin muutakin oleellista. Vaunuissa oli tärkeetä tietenkin ulkonäkö, mutta myös se että ne menee helposti kasaan ja mahtuu kumpaankin autoon. Ja aion säilyttää vaunut sisällä, meiltä onneksi löytyy paikka omakotitalosta (2 krs.) portaiden alta, saa vielä oven taakse piiloonkin.

Tässäpä nämä kiihkeimmät, palaillaan!

Tervehdys täältäkin!

Taas tullut pitkä kirjoitustauko, päivittäiv käyn kyllä "uutiset" täältä lukemassa [:D]

Onnittelut Hallitus kihlauksen johdosta!! Ja toivottavasti inhottava kipuilu on jo historiaa...

HelmiMasu: iskiaskipuja täälläkin.. Ihme juttu kun saunassa maatessa se tulee pahiten, ei meinaa ylös sieltä lauteilta päästä eikä edes kyljelleen että voisi heittää lisää löylyä.. No, en ole kyllä kylmässä saunassa joutunut olemaan enkä sinne jäänyt, aina sieltä jotenkin ylösja ulos pääsee vaikka toivo meinaakin välistä loppua.. Ja pää särkenyt 3 päivää, joka minulla on erikoista koska se ennen raskautta särki todella harvoin, noin 1-3 krt/vuodessa.. Siis ei käytännössä koskaan.

Tänään oli rakenneultra!! Ja 4D siinä samalla.. Kaikki näytti olevan hyvin, Jännän koko vastasi raskausviikkoa 19+2, vaikka piti olla 19+6, mutta nyt ei kätilö lähtenyt muuttamaan laskettua aikaa.. Joka olisi siis 1.3 tuon uuden kaavan mukaan. Mennessäni sinne sanoin jo kätilölle että mielelläni haluisin tietää vauvan sukupuolen jos se vain näkyy ja hän siihen että hän ei ymmärrä miten nykyään vanhemmat sen useimmiten haluavat tietää.. öö- eikö se ole jokaisen henk. koht. asia haluaako sen tietää or not?! No, lopputulos oli se että hän vilkaisi alapäätä ja totesi että jalat ristissä, ei näy sukupuolta.. sen sijaan että hän olisi esim. tönäissyt vatsaa ( mitä hän teki useaan otteeseen nähdäkseen mm. sydämen eripuolilta) ja koittanut saada Jännää vaihtamaan asentoa mutta ei.. No, PÄÄASIA tietysti että hänellä oli/on kaikki hyvin!!! Meidän koko ultraus kesti 45min. ja Jännällä oli hikka melkein kokoajan, ihana pieni <3 Kätilö valmistellessaan ultrausta että olenko tuntenut liikeitä ja olenhan minä tuntenut niitä jo 3 vkoa, aivan päivittäin ja kokoajan viimeiset 2 vkoa. No, ultratessa hän sanoi ettei ihmekkään että olen liikkeet tuntenut, istukka kun oli takaseinässä ja suht hoikka olen. Mutta jännä homma kun joku sanoi että sitten kun liikkeitä alkaa tuntemaan niin sille ei tule loppua ollenkaan ja näin se kyllä on! Tuntuu että masun yksiössä asuu ADHD:n omaava asukas pesäpallomailalla varustettuna  [:D]

Vakuutus.. Minun täytyy nyt seuraavaksi alkaa niitä kyselemään, luulen että kysyn Tapiolalta nyt aivan ensimmäiseksi, minulla kun on kaikki muutkin vakuutukset siellä.. Olisi sitten kaikki samassa paikassa..

Ja vaunut sain ostettua sukulaisen ystävältä, ne ovat olleet yhdellä lapsella ja ovat harmaa/siniset, todella kauniit. Jos prinsessa tulee niin laitan niihin sitten muutaman vaaleanpunaisen perhosen joten saadaan tyttö-look. Maksoin niistä 50€, joten todella sopuhintaan ne sain. Ja samasta paikasta saa varmaan turvaistuimen autoon ostettua, sekin sinikuosinen kuulemma mutta aivan sama jos on sopuhinta ja kumminkin ollut vain 1 lapsella ja on kolaroimaton. Muutaman vaatteen sieltä kanssa sain. Ystävältäni saan ehkä pinnasängyn ostettua, hänen "vauvansa" alkaa olemaan niin iso että miettivät hänellä jo oikean sängyn ostoa. Rintareppukin siellä on ehkä myynnissä jos eivät ole sitä jo myyneet. Sitä ystäväni suositteli, jos vauva ei suostu olemaan yksin, niin saa hänet siihen ja silti kädet pysyvät vapaana että voi tehdä "hommia".. Asun rivitalon päädyssä ja vaununi jouduin laittamaan varastoon, tässä kun on kokonaiset 52,2 neliötä ( including sauna ) joten tilaa tässä ei ole kauheasti ylimääräistä.. Meinasin tässä asua vielä muutaman vuoden, nämä valmistuivat 2005, joten ovat uudean karheat vielä ja parissa vuodessa saa maksettua tätä sitten mukavasti poiskin, joten uuden/isomman lainan saanti on sitten helpompaa.. Ja onhan se niinkin että kaikkeen sopeutuu, jos olisi enemmän tilaa niin tuskin sitä tyhjää tilaa olisi siltikään neliötäkään enemmän.. Mutta aikanaan juniori tarvitsee oman huoneen ja omaa tilaa, sitten täytyy tehdä uusia ratkaisuja.. Ei tähän tietysti alun alkaenkaan ollut tarkoitus loppuelämäksi jäädä..
 Sain neulomis innon taas ja nyt olen yhden 60cm nutun osat ommellut, aloitin jo 50cm nutun ompelun ja kunhan saan sen osat valmiiksi niin laitan ne kasaan. Siskoni vanhin tytär on raskausviikolla 36, joten sieltä on tulossa prinsessa maailmaan päivänä minä hyvänsä [:)] Olisi sitten sairaalaan vietävänä vaaleanpunainen 50cm nuttu ja villa"sukat", söpöjä ovat kun ovat niin pienet..
 Minulla oli tarkoitus mennä eilen illalla psykologin tunnille varhaista vuorovaikutusta käsittäen, mutta olo oli niin kurja että jätin sen väliin.. Onko kukaan käynyt vastaavalla? Neuvolasta sain lapun missä oli mm. tuon tunnin aika ja se vaikutti mielenkiintoiselta.. Harmi etten päässyt menemään..
  Hyvää syksynjatkoa kaikille, paijailkaa masujanne!!  [;)]

Meillä asustellaan kerrostalossa kaksiossa. Vauva-aika tässä mahdutaan vielä olemaan, mutta katsotaan milloin suurempaa etsitään. Hieman on haastavaa saada kaikille tavaroille omat paikat. Vaunuja tullaan säilyttämään lasitetulla parvekkeella. Siellä tyttö voi sitten nukkua päikkäreitäkin tarvittaessa. Vaunuvarasto meillä olisi, mutta en jotenkin uskalla ajatella jättäväni sinne, kun asukkaat säilyttävät siellä melkein mitä tahansa ("nice!"). Onneksi talossamme on hissi, niin 3.kerrokseen pääsee kätevästi vaunujenkin kanssa.

Neuvolasta juurikin äsken tultu ja voi kauhea ku hävetti!
Mulle tullu painoa viikkoa kohden jopa 914g ja nyt painan sen 63,9kg.
Ihan järkyttävä!
Vähän neuvolatäti katteli pahasti ja kyseli miten voi olla mahollista.. no enhän mie tiijä.. kai sitä tulee syötyä vaan enemmän [:D]
Itse ku oonki aina ollu laiska eikä noita kavereita asustele 20 kilometrin säteellä niin ei ole lenkkikaveria ja yksin en saa persettäni ylös[:o]
Jos ois jotaki mitä kotoa edes voisi tehdä... jotain hyviä liikkeitä niin tekisin, mut minua tuskin saa tuonne lenkkeilemään..[8|]
Onneksi sano että ei vielä haittaa tuo painonnousu mut jos jatkuvasti tai tulee jatkossa nousua tuon verran niin sitten siihen pitää vissiin puuttua jotenkin.. ? kai
Hb 126 ja verenpaineki oli ok. Kohdunpohjan korkeus 18.
Sain kelalle täytettäväksi lappuset myös ja varailtiin aika pelkopolille, joka mulla on parinviikon päästä.
Anto kupposen mukaan...pitäs ensikerraksi olla 4h virtsanäyte!
Tuotaki mietin ku parin tunnin jälkeen ei voi pidättää niin miten vielä neljän tunnin [:)]
Sitten onko muita joilta otetaan jotaki ylimääräisiä näytteitä?
Mulla tuo veriryhmä harvinainen niin sano että sen takia tullaan ottamaan jotain ylimääräisiä juttuja multa jatkossa..hmm..

Heips kaikki!

Mulla on kanssa hurjia iskiaskipuja etenkin selällään makaamisen jälkeen. Isäntä naureskeleekin, että meiän mammalle pitää hommata vinssi että saa kylkeä käännettyä.

Mulla on veriryhmä rhesus negatiivinen eli ilm. sama kuin sulla Hallitus. Sen johdosta raskausaikana otetaan 2 extra verikoetta, vaikken oikein ole selvillä mitä toi meinaa ja miks edellyttää extratestejä. Mä joudun myös uudestaan sokerirasitustestiin.. [&o]

heipsankeikkaa kaikille [:D]

Jeeejeee,en malta odottaa huomista ku pääsee reissuun piiitkästä aikaa,ukko lähtee ostoksille rovaniemelle ja menen mukaan..Hiukka pelottaa tämän selän takia automatka 200km.Täytynee pysähellä usein jalottelemaan.

Mä saankin 2008.v malliset mustat yhistelmät tutulta 100e!!!! aaah. [:)]
Siihen tyssäsi sit tuo vaunustressi. Se missä niitä säilytän onkin ongelma..eteinen on todella ahdas ja hissitön 3krs.asunto meil.Emme omista edes parveketta [:-]...

Mullakin negatiivinen B - veriryhmä ja sama homma ku edellises raskaudes,et jotai vasta-aineita testaillaan kolmella verikokeella odotuksen aikana. Tuloksista ei viel tietoa mutta toissapäivänä kävin jättämässä mäkin sen 4h pissanäytteen [:D],hyvin se sujui ku heti aamutuimaan lorautin purkillisen!

Mulla on kamala laiskotus,huh.. tänäänkin nukkunu koko päivän ku työttömänä oleilen kotona. Pitänee koittaa nautiskella näistä ajoista ennenku alkaa taas yövalvomiset..grr.

hyvää viiikonlopun odottelua kaikille! <3

Takaisin