Heipsan jälleen!
Keijunlilja: En ole kuullutkaan tuollaisesta virtsatietulehduksen estolääkkeestä, eli ei ole neuvolassakaan tyrkytetty, vaikka keskusteltiinkin useista tulehduksistani. Täytyypä kysellä varmuuden vuoksi seuraavalla kerralla, kiitos vinkistä! Virtsakokeitahan saa viedä labraan kerran kuukaudessa muutenkin, mutta niistä tutkitaan vain ensimmäisellä kerralla kuulemma tulehdukset ja jatkossa sitten vain sokerit ja olikohan proteiinit (?). Soittamalla neuvolatädille saa kuulemma lähetteen tulehduksen vuoksi tarvittaessa.
Oikea Hormoonihirviö on kylässä täälläkin! Tuntuu, että olen joka ilta töiden jälkeen vain kiukutellut miehelle milloin mistäkin ja kahtena iltana en ole enää jaksanut muuta kuin itkeä vollottaa. Hyvä siinä on sitten vastailla kun toinen kysyy, että mikä on vialla kun ei perhana tiedä itsekään! Liika väsymys, työpaineet, milloin mitäkin pitää vollottaa! [:(] Kiva lukea sitten täältä Vaun sivuilta artikkelia, jonka mukaan äidin mielentila vaikuttaa vauvan kehitykseen merkittävästi. Saa oikein pahemman v*****ksen vaan päälle!
Sitten on nämä kamalat vatsavaivat iskeneet päälle. Olen vajaan kuukauden syönyt nyt rautatabletteja ja viikon verran vatsa aivan sekaisin! Kaamee ripuli ja joka toisella kerralla vatsa kivikovana. Onko muilla ollut näitä oireita? Miettiny, että johtuuko jostain vatsataudista oikeesti vai vaan noista rautatableteista, joissa mainittiin sivuvaikutuksena vastaavaa...? Kokeilin rautatablettien lopettamista nyt näin alkuun, pitää seurata auttaako. Ummetuksen olen ymmärtänyt liittyvä ihan raskauteen, mutta ei tämä nyt aivan sitäkään ole...
Mistäs vielä valittais nyt oikein valittamisen kunniaks?? Niin, nämä nenäverenvuodot! Kaksi päivää vuotanut verta nenästä lähes solkenaan. Valkoinen suht uus paitakin aivan piloilla!
Juuh - mukavat ajat menossa tosiaan... Kuka sanoi, että ne alkukuukaudet ovat niitä pahimpia??
Kaipa sitä pitää jatkaa töiden tekoa, jos vähän rauhoittuiskin siinä vahingossa samalla. :)
Muille iloisempaa päivää! Kaipa tämä ärrimörrikin tästä laantuu joku päivä...