Helou kaikille onnellisille!!
Minäkin kävin tänään neuvolassa ja lääkärillä ja kaikki oli hyvin. "Jännän" sydän löi 150-160krt/min, että "kovasti" [:D] Painoa oli tullut 1,5kg lisää, eli 375gr/vko. Mahaa alkaa väkisin olemaan tuolla alhaalla, ihanaa toisaalta mutta toisaalta niin hui kun olen aina ollut hoikka, niin on kovin outoa nyt kun farkut ei mene enään jalkaan jne.. No, tämä on vasta alkua siis tämä kasvu, pakko siihen on nyt vain tottua! Hemoglobiini oli pienessä laskussa, 123 nyt, samoin kuin verenpaine, mutta olivat ihan ok silti! Syön multi-tabs raskaus monivitamiinia 2 tabl./pvä. Liikunta on jäänyt paljon vähemmälle nyt kuin ennen, treenasin salilla ihan tosissaan jouluun asti 3-4krt/vko kovia treenejä, sitten menin ylikuntoon ja koko kevät meni sitten tosi kevyesti treenaamalla ja oli pakko pitää pitkiäkin taukoja välillä kun oli niin kipeä.. Nyt käyn salilla 2-3 krt/vko ja "treenit" jos niitä nyt treeneiksi voi kutsua on toooosi kevyet, teen nyt treeninä sitä mitä ennen tein alkulämmittelyksi, mutta parempi sekin kuin ei mitään.. Siis jos ei muuten niin korvien välille [;)]. Koiran kanssa tulee vähän myös aerobista pyöräillen tai käppäillen, sitäkin kyl nyt tosi vähän kun tuntuu ettei jaksa.. Laiska olo, siis vetämätön olo usein mut minkäs sille voi.. Kyl sitä kerkiää sit taas liikkumaan enemmän kun jaksaa ja lapsenkin kanssa, varmasti saa hien päälle kun vaunuja työntelee hyvällä sykkeellä mäkiä ylös alas! ja kilot karisee..
Olipa mulla kovakourainen lääkäri, auts! Mutta vastapainona neuvola-täti onkin sitten aivan huippu-tyyppi!
Mullakin tuo ummetus on vavanut melkein koko raskauden ja sainkin vihiä Vi- Siblin nimisistä rakeista, apteekissa myydään ja ovat raskausaikana sopivia käyttää ja minulla ainakin toimineet! Ainoa että saa tehdä ihme hattutemppuja että saa ne juotua, minä kun en halua niitä ruokaan sekoittaa vaan laitan aivan pieneen tippaan aina vettä niitä vähän kerralla ja koitan "huomauttaa" ne kerralla alas.. Mutta apua niistä on ollut, että siinä ainakin yksi hyväksi huomattu tuote! toimii minulla..
Saatiinpa me vielä ihanan kesäisen lämmin päivä tänään, tahtoo lisää tällaisia!! Voikaa hyvin kaikki!!! [;)]