IHANIA UUTISIA TÄÄLLÄ [:)],
MMJ: Paljon ONNEA plussasta ja lämpimästi tervetuloa tänne palstailemaan [:)][:)]
Peukkuja paljon,että kaikki menee nyt hyvin loppuun asti!!!!!
MIMMU: Toivottavasti nyt saisit pian sen ajan np-ultraan [:)][:)]
Meillä täällä annetaan neuvolassa heti tuo aika np-ultraan ja ultran tekee täällä gyne.
Minähän sain jo ajan np-ultraan rv12.
JENJIRAN: JEE..SUUREMMOISET ULTRA-ONNITTELUT [:)][:)][:)]
Paljon peukkuja,että toisenkin vauvan sydämensyke sieltä pian löytyy !!!!!!!!!!!
Onko sinulla seuraava ultra sitten np-ultra vai pääsetkö vielä ennen sitä varmistamaan,että toisenkin vauvan syke näkyy?
Mulla on ollut kaksosraskaus,mutta ikäväkyllä toinen kaksonen meni kesken alkuraskaudessa [:(].Toinen syntyi sitten ihan terveenä vähän ennen laskettua aikaa [:)]
WASTIS: [:(] <----- Tuo on ilonkyynel,jonka sait niin ihanilla sanoillasi aikaan

[:)][:)]
Miten osasitkin noin ihanasti piristää minua..KIITOS SUURI ihanista sanoistasi [:)][:)]
*halaa ja rutistaa*
JEE JEE..ONNEA paljon,kun olet noin hienosti päässyt irti savukkeista *taputtaa taputtaa*
Heh..ilmapatja ja pahoinvointi [;)][:D]..ei hyvä yhdistelmä [:'(][:D]
ONNEA HÄÄPÄIVÄSTÄ [:)][:)][:)]
Paljon peukkuja nyt jo torstain ultraan [:)][:)][:)]
Olen satavarma,että syke näkyy siellä ja vahvasti!!!!!!
LIPPE: Suuremmoiset onnittelut hienoista ultrakuulumisista [:)][:)][:)]
RONNY: Tervetuloa vihdosta viimein

Ja paljon tsemppiä tupakoinnin lopetukseen!!!!
CHAK: KIITOS tsempeistä [:)][:)][:)]
Sulle myös tämän päivän ultraan mielettömästi tsemppiä [:)][:)][:)]
JENSKA: Onnittelut plussasta ja tervetuloa mukaan huippeen ja suureen [:)][:)]
Täällä Pirkanmaalla ei ainakaan järjestetä varhaisultria;ainoastaan np-ultra ja rakenneultra.Joten yksityiselle pitää mennä varhaisultraan.
Olen käynyt parissa raskaudessa varhaisultrassa ja omasta mielestäni se kannattaa [:)]
Kyllähän se maksaa,mutta mielestäni se on hintansa väärtti!!!
Saapi ainakin varmuuden,että masussa on kaikki hyvin ( jos on ).
Hinta täällä meillä on 75 euroa Kelan vähennyksen jälkeen.Näin ainakin lupailtiin.
Tänään sen sitten näkee varmaksi,kun menemme ultraan [:)]
KARAMBOLA: Paljon onnea plussasta ja tervetuloa [:)][:)][:)]
TÄHTIYS: Onnea plussasta sinnekin ja tervetuloa [:)][:)][:)]
RÖTKIS: Suuremmoiset onnittelut hyvistä ultrakuulumisista [:)][:)][:)]
Ihanaa,että kaikki oli hyvin!!!!
OMAA: Ompa ihania ultra-uutisia ollut täällä ja paljon on tullut taas lisää keskustelijoita..jee [:)]
Heh..Eilen ostin sitten uudet kesäshortsit kaupasta,kun nuo vanhat tuntuvat jotenkin kiristävän tuosta masun kohdalta [&o] *viheltelee*
Ostin sitten mukamas paria kokoa normaalia suuremmat pökät ( kauhuissani katselin,että näinkö isot housut tosiaan ostan ).No kotona kun niitä puin päälleni,niin nehän "ylisuuret" pökät olivatkin ihan sopivat tuosta pötsin kohdalta [8|][:D]
Reisiin jäi kyllä tilaa,mutta ei tosiaankaan tuohon mahanseudulle [:D].Eli on mulla oikeesti toi pötsi jo tosi iso näillä viikoilla.
Jeps..varhaisultra on klo.15 ja jännittää kyllä vähäsen.
Tulen kertomaan sitten kuulumiset,kun pääsen sieltä pois.
Toivottavasti saadaan niitä hyviä uutisia!!!
IHANAA VOINTIA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)]
Yönsäde ja Mini rv 7+0